English Version
English

پاسخ بیل در خصوص دکتر بِست و پاسخ بست و واکنش بیل 95/11/4

پاسخ بیل در خصوص دکتر بِست و پاسخ بست و واکنش بیل 95/11/4

بیل 95/11/4

حسین عزیز؛

به تازگی با دکتر دیوید بست از انگلستان درباره کار کنگره 60 صحبت کرده‌ام و به او درباره کار مشترکمان در ده سال گذشته و علاقه شما به همکاری با دانشمندان در سطح جهانی برای انجام مطالعه روی کنگره 60 و متدهای آن توضیح دادم. من سالها است که با دکتر بست همکاری می‌کنم و معتقدم که همکاری با وی و همکاری‌اش برای کنگره60، دکتر بست و حوزه درمان اعتیاد بسیار سودمند خواهد بود.

دکتر بست از من خواست تا ایشان را به شما معرفی کنم تا خودش بتواند به طور مستقیم با شما در تماس باشد و درباره همکاری‌های آینده با شما سخن بگوید.

با احترام
بیل

 

 

دیوید 95/11/5

بیل و حسین عزیز

ابتدا خیلی از بیل ممنونم که مرا معرفی کردند.

من عضو یک تیم از محقان حوزه ریکاوری در شفیلد هستم. ما تعداد بسیار زیادی تحقیق و پروژه های کاربردی درباره منابع ریکاوری، دانش و سیاست‌گزاری ریکاوری به انجام رسانیده‌ایم.

تعدادی از کارهایمان را برای نمونه به پیوست ارسال کرده‌ام.

بسیار مفید خواهد بود که بدانم علاقه مندی شما به تحقیق در چه زمینه‌ای است تا یک گفتمان را شروع کنیم و بتوانیم یک همکاری متقابل را ایجاد کنیم.

منتظر پاسخ شما هستم

دیوید

 

 

بیل 95/11/5

حسین عزیز؛

خوشحالم که ارتباط میان شما و دکتر بست را می‌بینم. خیلی راحت نوع تحقیقاتی که علاقه‌مند به اجرا درباره کنگره 60 هستید را بیان کنید. دکتر بست تحقیقات بسیار زیادی درباره حمایت اجتماعی در ریکاوری و نیز درباره تغییر هویت در مسیر اعتیاد به ریکاوری به انجام رسانده است.، اما علایق ایشان بسیار وسیع است. یک محقق دیگر( دکتر جان کلی) نیز به زودی با شما مستقیما تماس برقرار خواهد کرد.

دوست و برادر همیشگی

بیل

 

 

مترجم: احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .