English Version
English

جایگزینی مزمن

جایگزینی مزمن

اعتیاد مسمومیت مزمن نیست، جایگزین مزمن است.

حرف‌هایم را با جمله‌ای از آقای مهندس شروع می‌کنم که چه زیبا می‌فرماید: تمام رنج بشر از دانش‌هایی است که کشف نشده است ویکی از رنج‌هایی که در گذشته و شاید هنوز هم در بعضی جاهای دنیا، عده‌ای از انسان‌ها و خانواده‌های آن‌ها را درگیر کرده است، ندانستن صورت‌مسئله درست اعتیاد است و بدتر از آن، آمدن صورت‌مسئله غلط که برگرفته از تفکری کاملاً اشتباه بود و اینکه مواد مخدر سم است معتادان مسموم شده‌اند و باید سم‌زدایی شوند وبه همین منظور به وجود آمدن تکنیک‌های درمانی سم زدایی سریع (urd) وسم زدایی فوق‌سریع (urod) برای درمان معتادان که گاهی با این تکنیک‌های غلط معتادان را تا سر حد مرگ بردند.

تا بالاخره در سال ۸۱ جناب آقای مهندس که خود یکی از رنج کشیده‌های این تاریکی‌ها و سختی‌های اعتیاد بودند مقاله‌ای با عنوان سم نزدایی را ارائه دادند ودر این مقاله بیان کردند که اعتیاد مسمومیت مزمن نیست معتادان را مار نگزیده که مسموم شده باشند سم‌زدایی شوند ودر حقیقت مواد مخدر برای افرادی که عادت به مصرف مواد ندارند حکم سم را دارد. ولی برای مصرف‌کننده‌ای که به تدریج بدنش با مصرف مواد خو گرفته و عادت کرده، مواد مخدر نه تنها سم نیست بلکه داروی اوست و کمک می‌کند که تعادل نسبی‌اش را حفظ کند ودر حقیقت اعتیاد جایگزینی است.

جایگزینی مواد مخدر بیرونی مثل تریاک وحشیش والکل و... به‌جای مواد مخدر طبیعی و درون‌زای بدن، چراکه مواد مخدر قابلیت حل در چربی و عبور از سد خونی مغز را دارند و با ورود به مغز در کار نوروترانسمیتر هاوناقل های عصبی دخالت کرده وبه مرور زمان باعث عدم تولید مخدرهای طبیعی بدن می‌شوند و الحق به واسطهٔ این علم کشف‌شده توسط ایشان جان بسیاری از انسان‌های دردمند نجات یافت و خانواده‌های آن‌ها نیز به آرامش رسیدند. متأسفانه مسافر من نیز تجربه تلخ دردناک سم‌زدایی را داشته‌اند وزخمی نیز از آن برایشان به یادگار مانده بود که پس urd نه‌تنها اعتیادشان درمان نشد بلکه دچار مشکل قلبی و گرفتگی عروق کرنری قلب شدند که سال‌ها نیز تحت نظر پزشک بودند.

معجزه‌ای که در زندگی ما رخ داد ورود به کنگره ۶۰ و انجام سفر بود که بعد از پایان سفر اول مسافرم هم مسئله اعتیاد او به درمان رسید وهم بیماری قلبی‌شان بهبود یافت ودر کمال ناباوری زمانی که برای چکآپ نزد پزشکشان رفتند اثری از بیماری قلبی ایشان نبود و این از اعجاز متد dst و شربت و داروی درمان آن شربت ot بود و امروز جای دارد که خداوند را شکر کنیم و سپاس گذار باشیم بابت حضورمان در کنگره ۶۰ و سفری که روزی مسافرم شد تا به‌سلامتی و بهبودی برسد و همین‌طور شکرگزار و دعا گوی بنیان کنگره ۶۰ آقای مهندس هستیم که با کشف متد dst و اثر درمانی داروی ot در بهبود مصرف‌کنندگان انسان‌های دردمند و گرفتار در طوفان اعتیاد همچون ما را نجات دادند و به ساحل امن و سلامتی و بهبودی و آرامش رساندند. شکر شکر شکر

 

نگارنده: کمک راهنما همسفر سمیه
تهیه و تنظیم: همسفر رویا و مرجان
منبع: نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .