English Version
English

پنجره ای رو به روشنایی؛ گفت و گو با همسفر نجمه

پنجره ای رو به روشنایی؛ گفت و گو با همسفر نجمه

اگر عاشق باشی و تشنه آموزش، خواهی توانست که از سختی‌ها عبور کنی، مسافت‌های طولانی را طی کنی تا به جایگاه عشق و محبت برسی. مصاحبه‌ای را که در ادامه می‌خوانید با یکی دیگر از همسفران خوب و شایسته نمایندگی امین قم است که جاده‌های طول و دراز را طی می‌کند و خود را به مکان امن و مقدس کنگره می‌رساند؛ چون به این درک رسیده که دانایی با آموزش گرفتن به وجود می‌آید.

لطفاً خودتان را معرفی کنید:

سلام دوستان نجمه هستم همسفر مهدی، آنتی ایکس مصرفی مسافرم شیره و تریاک، روش درمان DST با داروی OT، مدت سفر اول چهارده ماه، باراهنمایی‌های آقای اکبر علیرضایی و سرکار خانم ربابه، مدت رهایی بیست ماه.

 

چطور با کنگره آشنا شدید:

مسافرم از طریق یکی از دوستانش با کنگره آشنا شد، در سفر اول من در کنار مسافرم نبودم و اصلاً کنگره را قبول نداشتم، به مسافرم می‌گفتم که تا کی می‌خواهی از ساوه به قم بروی اما بعد از رهایی با تغییرات بسیار زیاد و مثبتی که مسافرم توانست روی خودش ایجاد کند، یک روز به دخترم گفتم: بیا ما هم به کنگره برویم تا ببینیم چه جور جایی است و به کنگره آمدیم و تا الآن که در خدمت شما هستیم، به خاطر عشق و محبتی که در کنگره دیدیم، ماندگار شدیم تا سطح دانایی خود را با آموزش‌های ناب کنگره بالا ببریم.

 

چرا همسفر هم باید کنار مسافر آموزش ببیند:
برای اینکه در رهایی از اعتیاد به مسافرش کمک کند، در سفر همراه او باشد نه اینکه در مقابل او، همچنین برای رهایی خودش از ضد ارزش‌ها و رسیدن به آرامش و حال خوش.


 

حسی که از دیدن راهنما و حضور در لژیون دارید برای ما بیان کنید:
من روزهایی که به کنگره می‌آیم، از دیدن راهنما و حضور در لژیون حال بسیار خوب و غیرقابل وصفی دارم و انرژی می‌گیرم.


 

حال خوش ازنظر شما چیست:
دیدن حال خوش مسافرم و آرامشی که در زندگی پیداکرده‌ام باعث به وجود آمدن حال خوش و حس‌های زیبا در من می‌شود.

 

خدمت بلاعوض یعنی چه:
همین خدمات رایگان کنگره چه ازنظر علمی و چه ازلحاظ مالی و معنوی که بدون هیچ چشم‌داشتی در اختیار ما گذاشته‌شده است همه خدمت بلاعوض است که ما باید از آن‌ها الگو بگیریم.


 

در چه جایگاه‌هایی خدمت کرده‌اید و دوست دارید به چه جایگاهی برسید:
من در قسمت خدمت‌های کوچک فعالیت کرده‌ام و یک‌بار هم استاد جلسه بودم که خیلی انرژی گرفتم و دوست دارم به جایگاه مقدس کمک راهنمایی برسم.


 

بهترین الگوی شما در کنگره کیست:
بهترین الگوی من راهنمای عزیزم خانم ربابه است که من از آرامش، مهربانی و صبوری ایشان الگو می‌گیرم.


 

بهترین خاطره  شما از کنگره چیست:
بهترین خاطره من روزی بود که جایگاه استادی را تجربه کردم و آن روز حال خیلی خوبی داشتم و هیچ‌وقت آن روز قشنگ را فراموش نمی‌کنم.


 

در پایان اگر پیام خاصی دارید، بفرمایید:
من امیدوارم که تمام کسانی که به کنگره نمی‌آیند، روزی اذنش صادر شود و بیایند و به حال خوشی که مدنظر کنگره است، برسند، به امید آن روز...

از اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید، از شما سپاسگزارم.


 

تهیه گزارش: همسفر معصومه
عکاس: همسفر لیلا

منبع: نمایندگی امین قم - همسفران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .