English Version
English

حرکت؛ جشن اولین سال رهایی مسافر حسین

حرکت؛ جشن اولین سال رهایی مسافر حسین

این جلسه سیزدهم از دور دوم لژیون های ویلیام وایت شعبه پارک شهدای شهرداری اصفهان در تاریخ 95/10/10 با استادی مسافر مجید اعتباریان و نگهبانی مسافر امیر حسین ساسانی و دبیری مسافر علی با دستور جلسه نقش اموزش و خدمت در رهایی و تجربه من  و دستور جلسه دوم جشن اولین سال رهایی مسافرحسین ایوبی راس ساعت 9 صبح آغاز به کار کرد.

 
خلاصه سخنان استاد :
موفقیت در کنگره نصیب کسانی می شود که اموزش ها را می گیرند و در قالب تجربه به ثمر و میوه تبدیل می کنند . نکته ای که مهم است نقش اموزش است . هر انسانی از دو بعد رزق دارد .مادی و معنوی .رزق مادی ان چیزهایی است که می خوریم و رزق معنوی چیزهایی است مثل علم - اگاهی و دانش . ما باید اموزش ببینیم تا بتوانیم راه کار های مناسبی برای حل مشکلاتمان داشته باشیم در قسمت دوم خدمت همان تجربه و به انجام رساندن اموزشهاست . واگر دیدیم اشتباه کردیم رفع عیب و اشکال کنیم معمولا وقتی چیزی یاد می گیریم و عمل می کنیم در عمل همان نمی شود . بایدازمون و خطا  کنیم تا به راه درست برسیم. جایی که اموزش های ما  قطع  می شود نقطه سقوط ما از همان جا شروع می شود .
 
 
در مورد دستور جلسه دوم هم حسین اقا کسی بود که همین مسیر را طی کرد و اموزش ها را به طور صحیح گرفت و هم اکنون نیز در حال خدمت کردن و اموزش گرفتن است من این رهایی را به حسین عزیز تبریک می گویم .
 
 
 
 
 
پس از سخنان استاد و مشارکت دوستان اولین سال رهایی مسافر حسین ایوبی را با شور و شکوه فراوان جشن گرفتیم . 
 
 
 
اعلام سفر مسافر حسین ایوبی:
انتی ایکس مصرفی :انواع دخانیات 
روش درمان :دی اس تی  همراه با نیکوتین خوراکی 
11 ماه به راهنمایی اقا مجید اعتباریان سفر کردم 
رشته ورزشی والیبال 
رهایی :1 سال و چند روز 
 
 
 
صحبت های مسافر حسین ایوبی:
 
 
در پایان حسین اقا از راهنمایان عزیزش تشکر کرد که در جشن اولین سال رهاییش شرکت کردند و گفت من قبل از اینکه به لژیون ویلیام وایت بیایم یک حالت خستگی و بی حالی داشتم و پس از سفر نیکوتین متوجه شدم تمام این حالات به خاطر مصرف سیگار بوده چون سیگار باعث می شود که اکسیژن رسانی به خون خیلی کند انجام شود و انسان دچار حالات بی حالی و خستگی دائم شود امیدوارم که تمام دوستان سیگاری به لژیون ویلیام وایت بیایند و اعتیاد به سیگارشان را درمان کنند .
 
 
 
 
نویسنده : مسافر مجتبی
عکاس : مسافر حسین 
ارسال: مسافر سید مصطفی
وب نمایندگی ورزش اصفهان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .