تاریخ
سه شنبه 14 دي 1395
مکاتبات حسین بیل. پاسخ بیل به مهندس 95/10/11
Share
موضوع : نامه های حسین و بیل
آنچه می‌توانم پیشنهاد بدهم این است که نامه‌ای به تک‌تک آن‌ها بنویسم و در آن نامه شما و کار کنگره 60 را معرفی کنم تا ببینم که آیا علاقه مندی در آن‌ها ایجاد خواهد شد یا خیر.
مکاتبات حسین بیل. پاسخ بیل به مهندس 95/10/11

حسین عزیز؛

من و ریتا هر دو از آنفولانزا رهاشده‌ایم و به زندگی روزمره خود بازگشته‌ایم.

اخیراً درباره این مطلب که چطور می‌توانیم تحقیقاتی بر روی کنگره 60 و متدهای درمانی آن انجام دهیم تفکر کرده‌ام. ازآنجایی‌که به خاطر بازنشستگی از سیستم سلامت چست نات دیگر نمی‌توانم مطالعات و تحقیقات را رهبری کنم اندیشیدم شاید بتوانم در میان محققان آمریکا، انگلستان و ایران علاقه برای انجام چنین تحقیقی را ایجاد نمایم. من 4 محقق را شناسایی نمودم که سه نفر از آن‌ها در آمریکا و دیگری ساکن انگلستان است و فکر می‌کنم که به انجام چنین تحقیقی علاقه نشان بدهند. آنچه می‌توانم پیشنهاد بدهم این است که نامه‌ای به تک‌تک آن‌ها بنویسم و در آن نامه شما و کار کنگره 60 را معرفی کنم تا ببینم که آیا علاقه مندی در آن‌ها ایجاد خواهد شد یا خیر.

شاید شما هم بتوانید همین کار را در مورد محققان حوزه اعتیاد در ایران انجام دهید. فکر من این است که می‌توانیم یک نوع همکاری در میان دانشمندان آمریکایی و ایرانی را ایجاد کنیم تا این کار را در آینده به‌پیش ببرند تا بتوانیم نتایج این مطالعات را در مجله‌های بین‌المللی مربوط به اعتیاد منتشر کنیم. این استراتژی شاید مدتی زمان ببرد تا ثمر دهد، اما اگر احساس می‌کنید که آینده خوبی دارد من نامه‌های معارفه که گفتم را در ماه آینده آماده ارسال به محققان نام‌برده خواهم نمود.

یک مطالعه در سال 2014 منتشر شد و درباره روش‌های ریکاوری من‌جمله: مذهبی، معنوی و سیستم‌های سکولار بود را به پیوست ارسال نموده‌ام. جالب خواهد بود اگر انواع تجربه‌های ریکاوری در کنگره 60 را به‌صورت مطالعه موردی (case study) برجسته کنیم.

اطلاعات درباره مدیریت یبوست را بسیار جالب یافتم. شرکت‌های بزرگ دارویی در ایالات‌متحده در حال ساختن داروهایی هستند که این مشکل (یبوست) را برای افرادی که برای درد مزمن مخدر دریافت می‌کنند را برطرف کنند.

کار خاطرات "درس‌هایی که آموخته‌ام"در حال پیشرفت است و امیدوارم که آخرین بازبینی‌ها را در اوایل 2017 به اتمام برسانم.

دوست و برادر همیشگی بیل

 

مترجم:احسان رنجبر

Share
تعداد بازدید از این مطلب : 8365
ادامه مطالب در آرشیو نامه های حسین و بیل
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
15 نظر  
  • مهدی جوان
زمان ارسال
1395/10/19 14:46:49
با سلام و عرض ادب خدمت بنیان کنگره 60 و پروفسور ویلیام وایت ، ان شاالله هر چه زودتر تیم تحقیقاتی که جناب ویلیام عنوان کردند شکل بگیره و هر چه زودتر کنگره 60 جهانی بشه .. سپاس از زحمات احسان عزیز
  • سعید محسن
زمان ارسال
1395/10/18 23:6:47
با سلام. به امید موفقیت شما بزرگان. منتظر دیدن روزی هستم که در کره خاکی درمان اعتیاد نجات بخش جان انسان های راه گمکشته باشد. تشکر از احسان عزیز و بچه های که در سایت زحمت می کشند.
  • مسافر علی عربی از شعبه سمنان
زمان ارسال
1395/10/18 8:17:22
سلام خداقوت به امید روزی که هیچ گوشه جهان نگویند اعتیاد درمان ندارد.بگویند اعتیاد یک راه دارد وان هم کنگره 60 است. درود بیکران به اقای مهندس دژاکام و اقای ویلیام وایت
  • امیر عباس ایمانی ازسمنان
زمان ارسال
1395/10/16 21:54:45
باسلام وخداقوت به آقای بیل و درود و سپاس از مهندس گرامی.
  • رضا قلی پور
زمان ارسال
1395/10/15 23:4:32
با تشکر از احسان عزیز به خاطر ترجمه هایش. از بیل عزیز به خاطرهمکاری هایش. از حسین عزیز به خاطر رها ییهایش.
  • محمد حیدری ( شادآباد )
زمان ارسال
1395/10/15 10:11:15
خداقوت جناب پرفسور ویلیام وایت و آقای مهندس دژاکام امیدوارم این محققان که جناب ویلیام فرمودند برای تحقیق بپیوندند و آرزوی آقای مهندس که این همه زحمت می کشن در این راه به هدف نهایی نزدیکتر گردد به آفا احسن خسته نباشید متشکرم.
  • مجتبي رضايي
زمان ارسال
1395/10/15 8:47:30
عرض سلام و خدا قوت خدمت آقا احسان عزيز، ممنون
  • مسافر عطا حدادی
زمان ارسال
1395/10/14 21:35:48
با تشکر از دوستان و خدمتگذاران سایت و تشکر فراوان بدلیل این ترجمه روان. کنگره 60 مانند رودخانه ای به تمام نقاط جهان رسوخ خواهد کرد و تشنگان انسان شناسی را سیراب خواهد نمود.
  • فرید اسکندری
زمان ارسال
1395/10/14 16:26:49
با آرزوی سلامتی برای آقای مهندس وتشکر از احسان عزیز
  • دیسی اصغر از بوشهر
زمان ارسال
1395/10/14 15:41:21
باسلام ودعای خیر خدمت آقای احسان رنجبر مترجم فوق العاده کنگره 60 زیبا و خیلی هماهنگ کار ترجمه مراسلات آقای مهندس استاد گرامی و گرانقدر و آقای بیل ویلیام وایت را انجام میدهی خداوند یارت باد.به آقای مهندس هم تبریک و شادباش عرض مینمایم.تا باد چنین بادا.
  • محمدمحمودی
زمان ارسال
1395/10/14 14:18:42
درضمن من فکرمیکنم اگر چیزی که بشر خیلی بهش علاقه داره رو چاشنی کار کنیم بهتر جواب بده....مثلا یه چیزی مثل مد یا چیز دیگه ای که بشر دوست داره ، نمیدونم دقیقا چی رو مثال بزنم.....آقای مهندس خودشون استاد این تمثیلهای زیبا هستند.....میدونید ، یه جورایی اشاره وار باشه من فکرمیکنم مسیر رو بهتر نشون بده.....مثل چراغ برق و نور در شب که زیباست ولی کار اصلیش نشان دادن راهه.....یا مثلا تجربه کنن خود محقق های محترم....یا مثلا اگر سیگار میکشن همراه با تحقیقشون با آدامس نیکوتین و روش DST سفر کنن و از سیگار کشیدنشون رها بشن....دراصل تجربه هم اضافه بشه در کنار تفکر و تحقیقشون من فکرمیکنم بهتر جواب بده.....به هرحال امیدوارم جهانیان در کنار ایرانیان بهتر ، زودتر و بیشتر از روش DST و کلا کنگره60 استفاده ببرند ، یکیشم خودم.....خداقوت...خداقوت...خداقووووت......!!!
  • محمدمحمودی
زمان ارسال
1395/10/14 14:5:33
خداقوت به همه انسانهایی که در راستای خدمت کردن آموزش دادن به بشریت را سرلوحه و به نحوی دغدغه اصلی زندگیشان کرده اند.....تا عاشقانه هستید زندگی زیباست....چراکه خدا همان عشق است.....خیلی متشکرم از عشق و خوبیهاتون.....
  • محمدمحمودی
زمان ارسال
1395/10/14 14:5:32
خداقوت به همه انسانهایی که در راستای خدمت کردن آموزش دادن به بشریت را سرلوحه و به نحوی دغدغه اصلی زندگیشان کرده اند.....تا عاشقانه هستید زندگی زیباست....چراکه خدا همان عشق است.....خیلی متشکرم از عشق و خوبیهاتون.....
  • کاویان ارتش
زمان ارسال
1395/10/14 12:54:53
تشکر اقا احسان عزیز
  • مسافر فرهاد فیروزی
زمان ارسال
1395/10/14 10:21:26
واقعا لذت بیکران می برم از این که بزرگ مردانی چون جناب پرفسور ویلیام وایت و مهندس دژاکام، در سنینی که شاید اکثر افراد خود را بازنشسته می کنند و دست از مطالعه و تحقیق می کشند، این چنین اهتمام دارند و به تحقیق مشغول.
آخرین عناوین
پربیننده ترین مطالب
:مشاهده آمار بازدید روزانه