English Version
English

مکاتبات حسین و بیل؛پاسخ بیل به مهندس 95/09/10

مکاتبات حسین و بیل؛پاسخ بیل به مهندس 95/09/10

حسین عزیز؛

از اخبار خانواده‌تان سپاس گذارم ما هر دو بسیار خوشبخت هستیم که میوه ریکاوری باعث سلامتی و وارد شدن همسر و فرزندانمان به این عرصه شده است. همسرتان، آنی، امین و شانی همگی خدمات پرتلاشی در کنگره 60 انجام می‌دهند. ریتا در تحقیق درباره تاریخچه ریکاوری در گروه‌های دوجانبه آمریکایی به من کمک کرد ما واقعاً از انجام این کارها باهم لذت بردیم.

در انتظار شنیدن تفکرات شما درباره شرایط یا متدهایی که باعث رشد سریع NGO ها می‌شوند هستم. امیدهای زیادی دارم که اگر بتوانم این نکات کلیدی را استخراج‌کنیم، می‌توانیم آن شرایط را در جوامع دیگری که از اعتیاد و مشکلات وابسته به آن در عذاب هستند بازسازی کنیم. مدتی طولانی است که می‌بینم اعتیاد به‌صورت مصری در حال گسترش است. علاقه‌مند هستم که بدانم که چطور ریکاوری مسری می‌شود و سریع در یک گروه ریکاوری و یا یک کشور گسترش می‌یابد.

اینجا در جنوب شرقی فلوریدا بسیار شلوغ شده است و بسیاری که از سرمای بخشهای شمالی آمریکا گریخته‌اند به اینجا آمده‌اند. من و ریتا هنوز هرروز صبح قدم می‌زنیم و از نعمت هوای خوب و چشم‌انداز زیبا بهره‌مندمی شویم. هم اینکه فراموش می‌کنیم که در تابستان اینجا چقدر گرم و مرطوب می‌شود کافی است.

عکس‌های خودم و ریتا درحالی‌که هدایای شمارا در دست داریم به پیوست ارسال کرده‌ام.این هدایا را بسیار دوست داریم و آن‌ها را در خانمان به‌صورت دکور قرار خواهیم داد. هدایای قبلی‌تان بسیار موردتوجه کسانی که به خانمان می‌آمدند قرار گرفت که درباره اینکه از کجا آمده‌اند از ما سؤال می‌شد. این‌چنین سؤال‌ها موقعیت بسیار خوبی برای ریتا و من به وجود می‌آورد تا درباره کنگره 60 و دوستی مستحکم میان ما سخن بگوییم. مطمئن هستم که این هدایا نیز چنین پیامدی خواهد داشت.

گرم‌ترین سلام‌ها و بهترین آرزوها برای اعضای کنگره 60 و خانواده‌های آنان، چقدر خوب است که همه ما بخشی از یاران ریکاوری جهان هستیم.

دوست و برادر همیشگی بیل

 

 

 

 

 

 

 

 

مترجم احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .