English Version
English

مکاتبات حسین وبیل؛پاسخ مهندس به بیل95/9/10

مکاتبات حسین وبیل؛پاسخ مهندس به بیل95/9/10

امیدوارم خوب باشید، من هم خوب هستم؛

از اینکه مجله مشاور به دست گروه کثیری از متخصصین حوزه اعتیاد و دست‌اندرکاران آن می‌رسد من بسیار خوشحال شدم.

برای پاسخ به سؤال شما در مورد رشد سریع NGO ها اجازه بدهید تا کاملاً تفکر کنم و علت موفقیت‌ها را بیان کنم تا امکان استفاده از روش‌های ریکاوری اعتیاد در ایالات‌متحده آمریکا برای شما باشد.

اعضای خانواده من خیلی خوب هستند. می‌دانید که همسر من در کنگره مسئول کلیه خانواده‌های کنگره 60 می‌باشد و دختر بزرگم هم آنی که من به آن کماندار می‌گویم در حال تحصیل در کارشناسی ارشد در زیست‌شناسی رشته بیو شیمی می‌باشد که در یک مرکز تحقیقاتی دانشگاهی در حال تحصیل می‌باشد. در ضمن مسئول ورزش کلیه خانم‌های کنگره 60 در قسمت همسفران می‌باشد.

و امین هم فرزند ارشدم تحصیلاتش در رشته کارشناسی ارشد در فیزیک اتمی به پایان رسیده و در حال مطالعه می‌باشد، او هم مسئولیت‌های متفاوتی در کنگره دارد و استاد جهان‌بینی کنگره 60 یا کرسی جهان‌بینی کنگره 60 را در اختیار دارد. البته مسئول اردوهای سالیانه کنگره 60 و جشن‌های درخت‌کاری و کارهای دیگری نیز می‌باشد.

و اما دختر کوچکم شانی که فارغ‌التحصیل کارشناسی تاتر است. یک دفتر هنری دارد و در آن دفتر هنری به کار تهیه فیلم‌های کوتاه می‌پردازد و تاکنون فیلم‌های کوتاه زیادی در حدود 3 تا 4 دقیقه تهیه‌کرده است که محتوای این فیلم‌ها مصاحبه با مسافران است که از تجربه خودشان از اعتیاد سخن می‌گویند.

البته اگر ضرورت داشته باشد آن‌ها را ترجمه می‌کنم و برایتان ارسال می‌نمایم. نام این مجموعه که هم‌اکنون بیش از 60 فیلم کوتاه است، بکش و بکش است یعنی مصرف مواد مخدر و یا الکل را اول اندازه‌گیری کن و بعد مصرف کن.

به‌هرحال تمامی اعضای خانواده من در کنگره کار نمی‌کنیم، بلکه با کنگره و در کنگره زندگی می‌کنیم البته فرزندان من تاکنون هیچ‌کدام ازدواج‌نکرده‌اند.

دوست عزیز، بخش مکاتبات من و شما در سایت فارسی و انگلیسی هم‌زمان منتشر می‌شود، بخش زبان فارسی علاقه‌مندان خودش را دارد که گاهی افرادیکه این‌که نامه‌ها را مطالعه می‌کنند به رقم ده هزار می‌رسد.

در ضمن تعداد رهایی‌های لژیون ویلیم وایت از اول سال 2016 تاکنون نزدیک به رقم شش‌صد نفر رسیده است.

در خاتمه امیدوارم در نوشتن کار خاطرات پیشرفت داشته باشید.

چون هم‌اکنون بایستی دستور قطع مصرف مسافران زیادی که هر چهارشنبه از شهرستان و تهران می‌آیند بدهم ناگزیر هستم خداحافظی کنم و بقیه مطالب را در نامه بعد می‌نویسم.

 

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان

حسین

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .