تاریخ
شنبه 29 آبان 1395

پیام نگهبان، شماره 95/2

موضوع : اطلاعیه‌های نگهبان
عزیزان، امروز، روزگاری شده که وقتی کسی فوت می کند، خانواده فرد آنچنان گرفتار پرداخت هزینه های سنگین کفن و دفن و مراسم شب اول و سوم و هفتم قبر و بر پایی مجالس ختم و بردن دوستان و آشنایان بر سر قبر ...
پیام نگهبان، شماره 95/2

عزیزان، امروز، روزگاری شده که وقتی کسی فوت می کند، خانواده فرد آنچنان گرفتار پرداخت هزینه های سنگین کفن و دفن و مراسم شب اول و سوم و هفتم قبر و بر پایی مجالس ختم و بردن دوستان و آشنایان بر سر قبر و دادن شام و ناهار و صبحانه به اهل محل می شوند که گریه کردن و عزاداری برای خدابیامرز را فراموش می کنند و به حال زار و نذار خودشان گریه می کنند و مرثیه می خوانند که چگونه جوابگوی این هزینه ها باشند.

اکنون این مسئله مرا بیاد رها شدن بعضی از سفر اولی ها و یا سالگرد تولد آنها در بعضی از شعب می اندازد که بر خلاف قوانین، مجبور به دادن شیرینی به تمام اعضای کنگره و همچنین دادن شام یا ناهار به لژیون می شوند. آیا فکر نمی‌کنید که این حرکت ناپسند چگونه باعث رنجش فرد رها شده می گردد که بجای شادی روز رهایی، بایستی غصه هزینه ها را بخورد؟

می گویند خودشان دوست دارند، آیا فکر نمی کنید کسانی‌که دارند و از عهده هزینه ها بر می آیند این کار را انجام می دهند، ولی کسانی‌که نمی توانند از عهده هزینه ها برآیند خجالت می کشند؟

بنابراین، از کسانی‌که ندانسته تاکنون این عمل را انجام داده اند خواهش می کنم از این پس، این بساط را جمع کنند؛ چون در صورت مشاهده، راهنمای مربوطه و مرزبانان و ایجنت در مقابل من مسئول شناخته خواهند شد.

 

با احترام              
نگهبان کنگره 60        
95/8/29             

Share
تعداد بازدید از این مطلب : 17129
ادامه مطالب در آرشیو اطلاعیه‌های نگهبان
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
60 نظر  
  • مسافر احسان-لژیون کرمان
زمان ارسال
1397/06/12 8:12:48
قربونتون برم اینقدر مهربون و قاظع هستید.
  • مسافر از تبريز
زمان ارسال
1395/09/04 22:36:10
از آقاي مهندس خيلي تشكر مي كنم كه اين قانون را گذاشتن . من چند وقت ديگه رهاييم هست و مدتهاست كه غصه ي اون روز رو مي خوردم چون تصور كنيد انساني كه از لحاظ مالي زير صفر هست بايد هزينه هاي زيادي متحمل بشه و به قرض و خجالت بيفته ولي كاش ميشد واسه هديه ها هم كاري ميكردين . فكرش را بكنيد جور كردن پول بليط و مخارح راه و پول كادو . از الان داره قلبم مي ايسته ... درسته مهندس گفتن داخل پاكت يادداشتي بدين ولي در عمل نميشه .
  • همسفر زری
زمان ارسال
1395/09/04 17:22:5
با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار خدا ور شکر هستید و مسائل رو می بینید و زود تدبیری می اندیشید خدا حافظتان باشد.
  • ی مسافر از شیراز
زمان ارسال
1395/09/04 11:13:22
با گوشت و پوست و استخوان، صحبت های استاد را درک کرده ام، .. وقتی نتوانتسم جشن تولد یکسالگی ام را جشن بگیریم،
  • مسافر علیرضا
زمان ارسال
1395/09/04 10:36:22
با سلام و خدا قوت به نگهبان کنگره 60 که همیشه با کفایت و درایت خود موجب آگاهی اعضای کنگره می شود و جلو خیلی از اتفاقات را می گیرد، همیشه پاینده و جاوید باشید و جون یک پدر سایه شما برسرماهمیشه گستردباد،انشأالله
  • همسفر
زمان ارسال
1395/09/04 1:3:45
باسلام وتشکراز آقای مهندس خواهش میکنم برای مسافرانی که باید جریمه پرداخت کنند ولی واقعا از نظر مالی مشکل دارند تد بیری بیندیشیدکسانی هستند که مثل خود من به خاطر دیر پرداخت کردن جریمه بارهامورد باز خواست مرزبان وایجنت قرار گرفتم ودرشعبه واقعاشرمنده میشدم وتقریبا یک ماه بعد از رهایی مسافرم با قرض گرفتن توانستم جریمه رابدهم تااجازه بدهند که برای گل گرفتن به آکادمی معرفی شویم با تشکر از شما وخانواده محترمتان
  • محمدمحمودی
زمان ارسال
1395/09/03 22:47:12
واقعا که خیلی بجا و درسته....مخصوصا تو این دوره زمونه....البته من هم به شوخی گاهی به دوستان رهاشده و حتی رهانشده میگم که شیرینی یادت نره که فقط جنبه شوخی و مزاح داره که این هم نباید گفت....به هرحال ممنون از آموزشتون....در کنگره همیشه یاد میگیریم.....خداروشکر ...
  • مسافر عاشق
زمان ارسال
1395/09/03 22:24:31
اقا جان فدای تدبیرتان در نمایندگی ما ایجنت برای بالا بردن خودش برای پول جمع کردن لژیون. مالی. خیلی ها. را در فشار گذاشته. کاشکی بازرس مخفی میامد
  • مسافر سیگار سحر ازشعبه چالوس
زمان ارسال
1395/09/03 22:11:59
بله واقعا این رسم هایی که مد میکنن واقعا دچار مشکل میکنه مسافران و خانوادشون رو با سپاس از اقای مهندس دژاکام
  • یوسف از قم
زمان ارسال
1395/09/03 20:1:51
با سلام خدمت جناب مهندس دژاکام، خدا را شکر می کنم که در این یک سالی که من در کنگره، شعبه امین قم هستم، همه با جان و دل خدمت می کنند و اینها همه از آموزش ای خوب شما است.
  • مسافر فرهاد فيروزي از نمايندگي فردوسي
زمان ارسال
1395/09/03 17:36:42
سلام و درود بر بنيان كنگره كه الحق و الانصاف با ديد جامع و كامل به تمامي زواياي كنگره اشراف و نظارت دارند. سلامت و تندرست و پايدار باشيد. سپاس فراوان
  • همسفر معصومه
زمان ارسال
1395/09/03 12:31:39
سلام و خداقوت خدمت مهندس عزیز ، من حدود سه سال هست ،كه مسافرم رهاشده ، و هر سال به مسافرم ميگم كه تولد بگيرد ،‌اما به خاطر اين هزينه هاي جانبي زير بار نمي رود ، تشکر فراوان. خدا را شکر به خاطر درايت بنيان عزيز
  • محمد رضا رحمت الهی
زمان ارسال
1395/09/03 12:24:2
عرض ادب و احترام گاهی دیده می شود کمک راهنمایانی که لژیون آنها تکمیل هست مدارک تازه وارد را می گیرند و گاهی تا یک ماه نگه میدارند تا لژیئنشان باز شود در این مورد لطفا توضیح دهید قانونی است یا غیر قانونی. و گاهی حتی تازه وارد را قبل از اینکه سه جلسه توجیهی را پر نموده باشد اجازه ورود در لژیون میدهند ...
  • محمد رضا رحمت الهی
زمان ارسال
1395/09/03 12:8:48
خدا را شکر نگهبانی داریم که درد را می شناسد. و فقط هدف ایشان گرفتن دست دردمند است و لا غیر.
  • سمین
زمان ارسال
1395/09/02 22:20:39
وقتی فرمانهای شما از طرف یک کمک راهنما نقض میشود و اسیستنت محترم همه آنها رو نادیده میگیرد کی باید رسیدگی کند؟من سفردومی هستم اما نمیتوانم خدمت کنم اماراهنما من رو مجبور میکنه تا بیام و خدمت بگیرم کی باید رسیدگی کنه؟؟
  • حمیدرضا ع
زمان ارسال
1395/09/02 22:13:49
امیدوارم در همه شعبه ها افرادی را برای سرکشی بصورت ناشناس بفرستید تا ببینید در بعضی شعبه ها به دور از چشم شما چه اتفاقاتی می افتد در گروه مسافران و حتی همسفران که ایجنتها و اسیستنتها گزارش نمیکنند و یا اغماض میکنند.
  • همسفر حیدری
زمان ارسال
1395/09/02 21:0:28
نگهبان کنگره افتخار میکنم در مکتب شما آموختم و درس گرفتم.خدارا شکر برای بودنتان و برای درایتتان
  • سجاد حسینی نمایندگی هیدج
زمان ارسال
1395/09/02 11:25:27
افتخار میکنم که جایی آموزش میبینم که جلودارش جناب مهندس داکار هستند که مدبرانه بر همه چیز با دید گسترده نگاه میکنند دست مریزاد
  • مریم حسینی شعبه شاداباد
زمان ارسال
1395/09/02 9:45:34
با سلام و خدا قوت خدمت مهندس عزیز بسیار عالی بود بیاناتان بسیار با تدبیر و موشکافان بیان نمودید
  • همسفر عذرا شغبه دانیال اهواز
زمان ارسال
1395/09/02 1:30:35
سلام خدا قوت جناب مهندس خدا را حمدوسپاس که بودنتان باعث افتخار ماست داشتنتان باعث اعتبار ماست به امید موفقیت روز افزون برای تمامی اعضا کنگره 60
  • مسافر محمدحسن فردوسی مشهد
زمان ارسال
1395/09/01 23:49:33
با درود و سلام به بنیان گزار کنگره شصت جناب آقای مهندس دژاکام خدا قوت وخسته نباشد امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید
  • مرتضي
زمان ارسال
1395/09/01 22:26:2
خدا وكيلي مردي بعد علي .....
  • مهدی جوان
زمان ارسال
1395/09/01 15:41:20
با سلام و سپاس از بنیان کنگره 60 جناب مهندس دزاکام سپاس از اطلاع رسانی عزیزان ان شاالله روزی برسه که من احترام بزارم به فرامین استادی که من رو از تاریکی اعتیاد به روشنایی درمان رسوند . و جزء افرادی نباشم که نقض فرمان میکنن .
  • مهدی حیدری
زمان ارسال
1395/09/01 14:5:31
خداراشکر میکنم برای بودنت وسپاس از هستی . برای داشتنت .نگهبان شما ریشه های مسافر را می شناسی. ودرد را.و درمان آن را می دانی . شکر که می توان کلام حق را در حقیقت وجودت دید. با سپاس فراوان.
  • همسفر ندا
زمان ارسال
1395/09/01 12:8:58
با سلام و تشکر فراوان. خدا را شکر به خاطر کنگره و درايت بنيان عزيز کنگره 60
  • همسفر نجمه
زمان ارسال
1395/09/01 11:14:34
سلام، وخدا قوت به اقای مهندس ،،واقعا پیامتون خیلی به موقعه وبجا بود ،،چون واقعا حرف دل خیلی از همسفرا بود ،،خیلی تشکر میکنم ،وارزوی سلامتی رو براتون دارم .
  • مسافر مسعود
زمان ارسال
1395/09/01 10:11:24
جناب آقای مهندس خیلی به جا و خردمندانه بیان فرمودید . ممنون و سپاسگزار . با تمام وجود چشم
  • ابوالفضل-قم
زمان ارسال
1395/09/01 9:41:15
آقا- سلام درود بر اینهمه نظارت، درود بر اقتدارتان، جانا سخن از زبان ما میگویی . بدعتهای دیگری هم که به آنها خواهید رسید.خدایا از اینکه کنگره نگهبانی همچون مهندس دارد شکر،شکر،شکر
  • همسفر غزاله
زمان ارسال
1395/09/01 2:29:36
سلام واقعا حق با شماست و حیف است که شیرینی رهایی‌ها با این حواشی به کاممان تلخ شود به عنوان یکی از اعضای کنگره از اینکه نگهبان به واقع لایقِِ حفظ حریم این تشکیلات هستید سپاس‌گذارم
  • همسفرالهام
زمان ارسال
1395/08/30 22:54:3
سلام و هزاران درود یزدان بر شما ای درخت مهربان استوار پاینده باشید انشاء ا... که تمامی اعضاء کنگره تابع قوانین شما بشوند . با احترام فراوان سپاسگذارم
  • مسافر مهدی
زمان ارسال
1395/08/30 22:21:6
ممنون از توجه بجای شما آقای مهندس به نظر من بایستی کبابی سر بهار بایستی پورسانت چهارشنبه هارا پرداخت کند
  • محمدکریمی ازشعبه امین استان قم
زمان ارسال
1395/08/30 22:14:22
خداوندحافطتان باشداقای مهندس
  • همسفر مطهره(شعبه ایمان)
زمان ارسال
1395/08/30 21:56:30
درودهااااااا .لطف بودنتان مستدام
  • مسافر محسن
زمان ارسال
1395/08/30 21:19:40
سلام و خداقوت خدمت مهندس عزیز؛همیشه همه اعضای کنگره از تدابیر شما چیزی جز بهره بدست نیاورده اند. متشکرم.
  • همسفر راحله نمایندگی اکادمی.
زمان ارسال
1395/08/30 20:40:24
با سلام و خدا قوت .شما همیشه بهترین ها را برای همه ما خواسته اید ، به روی چشم اقای مهندس.
  • یک همسفر
زمان ارسال
1395/08/30 19:13:41
سلام آقای مهندس خدا خیرتون بده.ماهم وقتی میخواستیم جشن اولین سال رهاییمون رو بگیریم کلی در قرض و بدهی افتادیم گرفتن تولدجز خستگی چیزی برای مانداشت از کادوهایی که باید برای همه میگرفتیم تاپول شیرینی ،چقدر خوبه که شما به همه اقشار توجه میکنید.کنگره جای آرامشه و بااین تدابیر شما ما قشرضعیف احساس کمبود نمیکنیم شما روبخدا برای سایرمسائل مالی هم کاری بکنیدبعضی شعبه پول دادن به زمین یا موارد دیگر شده عاملی برای تفاخر وپز دادن،براتون از ته قلبم دعا میکنم که انقدر خوبید
  • همسفر از شعبه ی شادآباد
زمان ارسال
1395/08/30 17:40:57
درود بر جناب مهندس عزیز که همه ی امورات کنگره را به بهترین نحو و با درایت شان مدیریت می کنند. امیدوارم جناب مهندس عزیز و خانواده شان همیشه سلامت و سرشار از آرامش باشند
  • همسفر از شعبه دانیال اهواز
زمان ارسال
1395/08/30 15:20:31
با سلام ودورد فراوان به جناب مهندس از اینکه حاشیه ها را حذف میکنید و گنگره را از بدعتها دور میکنید سپاسگذارم
  • همسفر از شعبه دانیال اهواز
زمان ارسال
1395/08/30 15:20:30
با سلام ودورد فراوان به جناب مهندس از اینکه حاشیه ها را حذف میکنید و گنگره را از بدعتها دور میکنید سپاسگذارم
  • حمید جامی
زمان ارسال
1395/08/30 11:6:47
اطاعت امر اقا.
  • افشین
زمان ارسال
1395/08/30 9:5:21
خدا قوت و ممنون جناب مهندس که به همه جا حواستون هست سپاس
  • Vahid ghanbari
زمان ارسال
1395/08/30 7:50:36
جناب آقای مهندس خدارو سپاس که همیشه با پیامهای پر از محبتتون جلوی بدعتهارو میگیرید ازتون واقعا ممنونم
  • محمد
زمان ارسال
1395/08/30 7:10:12
بسیار حکیمانه درود بر شما
  • امیر از شعبه وحید
زمان ارسال
1395/08/30 6:59:31
سپاسگزارم از تصمیمات عاقلانه جناب آقای مهندس دژاکام
  • مسافر حامد
زمان ارسال
1395/08/30 5:37:38
خدا سايه شما را از سره ما كم نكنه.
  • همسفر
زمان ارسال
1395/08/30 1:33:28
درود بر نگهبان کنگره 60 ... هزاران درود
  • همسفر از شعبه بوشهر
زمان ارسال
1395/08/30 0:46:5
درود و زنده باد جناب مهندس عزیز محبوب دلها ؛چقدر شما بزرگ هستید دوستتون دارم که سرشار از خلوص و ایمان هستید.
  • مسافر امیر احمد
زمان ارسال
1395/08/29 22:40:46
مهندس از ریز بینی و نکته سنجی شما بسیار سپاس گذارم.انشاالله خداوند طول عمری با عزت به شما عنایت کند.
  • همسفر صدیقه ابن سینا
زمان ارسال
1395/08/29 21:59:44
سلام..سپاسگزار از بنیا ن کنگره که باتفکرو عمل سالم حرکتی را انجام میدهند حقیت را میگو یند ک در تفکر هیچکس نمی گنجد تشکر از پیام زیبایتان
  • نرگس
زمان ارسال
1395/08/29 21:46:40
باسلام. به اقای مهندس.واقعا که شمادرست می گویید.
  • محمد نیشابور(لژیون آقای اسماعیلی)
زمان ارسال
1395/08/29 20:39:6
با سلام وخسته نباشید خدمت جناب مهندس ممنون بابت این همه توجه و سنجیدن تمام مسایل امیدوارم در پناه حق همیشه سالم و سلامت باشید
  • علی ازتبریز
زمان ارسال
1395/08/29 19:42:36
تشکرمکنم از مهندس بخاطر تیزبینیشان چون من بخاطر همین نقطه نتونستم اولین سال رهایمو چشن بکیرم
  • همسفر
زمان ارسال
1395/08/29 19:33:48
ممنونم از این پیام آگاهانه ی شما،مسافر من سه سال پیش بخاطر نداشتن این هزینه،نتونست جشن رهایی بگیره.وراهنما خیلی اصرار کردند که حتما باید این جشن گرفته شود.هرچه بیشتر اصرار میکردند،مسافرم از کنگره دورتر میشد.ونتیجه ی نداشتن این هزینه برابر شد با رفتن کامل ایشون از کنگره.تشکر میکنم از شما که اینقدر آگاهانه عمل میکنید.
  • همسفرشهین
زمان ارسال
1395/08/29 17:38:43
باسلام وخداقوت خدمت بنیان محترم مهندس عزیز وپدربزرگوار.باتشکراز پیام عالی شما .
  • مسافرعباس(رودهن)
زمان ارسال
1395/08/29 17:22:46
با سلام. خدا قوت به جناب مهندس وتشکر از تذکر مهم و آموزنده ایشان.
  • همسفرام البنین احمدیان از شعبه سمنان
زمان ارسال
1395/08/29 17:11:53
با سلام وخدا قوت به جناب مهندس دژاکام.ممنونم از رهنمودهای ارزشمندتان. درکنگره آمده ایم که در همه جوانب تعادل را رعایت نماییم.امیدورارم همه اعضاء کنگره 60 همیشه و مدام تفکر کنگره ای داشته باشند وپیام جناب مهندس را با گوش جان بشنوند وعمل کنند.
  • محسن
زمان ارسال
1395/08/29 17:11:28
ممنون از نگهبان كنگره كه تمام جوانب رو در نظر دارن من از جمله كساني هستم كه از عهده هزينه آن بر ميام ولي برادران من شايد نتونن .ممنون از اين كه شمارو پشت خودمون حس ميكنيم
  • مسافر مهدی
زمان ارسال
1395/08/29 16:24:27
با سلام وخداقوت خدمت بنیان کنگره....احسنت
  • مسافر علی عربی از شعبه سمنان
زمان ارسال
1395/08/29 15:19:25
سلام و درود بر اقای مهندس که همه چیزها و کارها را رسد میکنند.
  • حسین زارع
زمان ارسال
1395/08/29 15:13:20
با سلام واحترام خدمت نگهبان كنگره ۶۰ از بيانات بسيار مهم و معنوي شما كمال سپاسگزاري را دارم موفق موید باشید
آخرین عناوین
پربیننده ترین مطالب