English Version
English

بیست و ششمین جلسه گروه خانواده؛ همسفران خانم

بیست و ششمین جلسه گروه خانواده؛ همسفران خانم

بیست و ششمین جلسه گروه خانواده در تاریخ 18 آبان 95، در ساعت 16 شروع به کار نمود.

 

خلاصه سخنان مهندس:

گروه خانواده در ابتدا تعدادشان کم بود و خانم آنی دیدبان خانواده با یک الی دو نفر کار می‌کرد، ولی در حال حاضر گروه خانواده بزرگ شده و باید از یک برنامه ریزی مشخص برخوردار باشد تا به کارها رسیدگی شود تا روی پای خود بایستد و مستقل شود اسیستنت ها با هماهنگی دیدبان خانواده برنامه ریزی می‌کنند. هر کدام از اسیستنت ها در یک یا دو نمایندگی خدمت می‌کنند.

 

مواردی که مطرح شد:

اسیستنت ها به عنوان راهنما در کنار مرزبانان گروه خانواده هستند و مرزبانان را حمایت و هدایت می‌کنند و کارهای اجرایی در هر نمایندگی بر عهده مرزبانان می‌باشد.

دیدبان انتخاب مرزبانان گروه خانواده خانم آنی دژاکام می‌باشد و اسیستنت ها در هر نمایندگی شال مرزبانان جدید را به نیابت از دیدبانان خانواده در جلسات خصوصی قبل از قانون یازدهم اهدا می‌کنند.

برای امتحان از سفر دومی‌ها برای مشاوره تازه واردین بایستی اسیستنت ها با دیدبان ورزشی و انتخابات مرزبانی خانم آنی دژاکام هماهنگ باشند.

جشن همسفر در جلسات عمومی برگزار می‌گردد (پنج شنبه)

در هفته جشن همسفر استاد جلسه می‌تواند اسیستنت باشد یا مرزبان و یا اسیستنت با هماهنگی مرزبانان گروه خانواده استاد، نگهبان و دبیر جلسه را انتخاب می‌کنند.

با تأیید دیدبان خانواده خانم آنی، خانم ریحانه از اصفهان اسیستنت نمایندگی‌های سهروردی و امین گلی و خانم مریم از سمنان اسیستنت بهشهر برای مدت چهارده ماه انتخاب شدند و شال آنها در جلسه توسط نگهبان کل و دیدبان گروه خانواده اهدا شد.

 

حاضرین در جلسه:

نگهبان کنگره 60

دیدبان ورزشی و انتخابات مرزبانان و اسیستنت نمایندگی آکادمی خانم آنی دژاکام.

اسیستنت های گروه خانواده: فریده، ناهید، آذر، نرگس، مرجان، داودی، ریحانه، مریم، اشکذری، سهیلا، دژجو، رمزی، مرادی، ثنا، توکلی، منصوری، فتحی، جودکی، شهره

با احترام دبیر جلسه: همسفر شهره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .