English Version
English

پایان دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال جشنواره ورزشی عقاب طلایی

پایان دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال جشنواره ورزشی عقاب طلایی

بسمه‌تعالی

تیم لژیون چهاردهم آکادمی، رضا فاضلی عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام عقاب طلایی را کسب نمود.

این دوره از مسابقات که با حضور 800 نفر از مسافران و همسفران نمایندگی‌های سراسر کشور در غالب 80 تیم، روزهای جمعه در پارک طالقانی (مقر ورزشی کنگره 60)، برگزاری می‌گردید، روز گذشته جمعه 7 آبان ماه در دو دیدار مقام‌های اول تا چهارم این مسابقات مشخص گردید.

دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام عقاب طلایی از پاییز سال گذشته در غالب بیش از 200 دیدار آغاز شد که در طول این مدت همواره جمعه‌هایی پرشور و پرطراوت برای اعضای کنگره 60 رقم می‌خورد.

در دیدار پایانی تیم‌های رضا فاضلی و علی مندابچی از نمایندگی آکادمی که توانسته بودند در مسابقات نیم نهایی هفته گذشته، با غلبه بر حریفان خود به دیدار نهایی راه پیدا کنند، تیم لژیون چهاردهم آکادمی، رضا فاضلی بود که توانست در یک دیدار نزدیک و مهیج با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

در دیگر دیدار روز پایانی، تیم حسین موسوی و علی ضیایی از نمایندگی‌های استاد معین و شهرک غرب به مصاف هم رفتند که پس از تساوی 2-2، تیم لژیون حسین موسوی با نتیجه 6-5 در ضربات پنالتی فاتح این دیدار شد و در جایگاه سوم ایستاد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال با حضور جناب آقای مهندس دباغ شهردار محترم منطقه 3 تهران، مهندس، مسئولین ورزشی و ورزشکاران کنگره 60 همراه شد.

مراسم اهدای جوایز و تقدیر از مسئولین برگزاری این مسابقات، روز چهارشنبه هفته جاری، 12 آبان در کارگاه آموزشی جهان‌بینی کنگره 60 در نمایندگی آکادمی برگزار خواهد شد.

تصاویر: مسافر سیروس
 

وب سایت کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .