English Version
English

مکاتبات حسین و بیل؛ نامه مهندس به بیل 95/7/27

مکاتبات حسین و بیل؛ نامه مهندس به بیل 95/7/27

خیلی خوشحالم که شما و خانم ریتا از مسافرت برگشتید و بسیار و بسیار خوشحال هستم که در این مسافرت به شما خوش گذشته است. ما یک ‌ضرب‌المثل داریم که می‌گوید، دنیا گشتن بهتر از دنیا خوردن، یعنی مسافرت کردن و گشتن در دنیا بسیار بهتر است که انسان در نقطه‌ای بنشیند و مشغول خوردن انواع غذاها باشد.

مقاله ما در مجله علمی مشاوره بسیار مقاله پرقدرت، علمی و شجاعانه نوشته‌شده بود. این مقاله در کشور ما برای بالا بردن ارزش علمی کنگره 60 مطمئن هستم که بسیار تا بسیار مؤثر واقع خواهد شد و من بابت این مقاله ترتیبی اتخاذ کرده‌ام که ترجمه این مقاله به دست مسئولین رتبه بالا کشور ما برسد و همین‌طور به دست جامعه علمی تا راه برای ساختن یک آکادمی علمی که به‌صورت بین‌المللی کار خواهد کرد هموار نماید تا راه صحیح درمان اعتیاد را به جهانیان نشان بدهد و همین‌طور آموزش بدهد.

با نبودن شما من هم به مزرعه رفتم. البته با اعضای خانواده چون فصل پاییز رسیده، بایستی کلیه محصولات را جمع‌آوری می‌کردم و سیب‌های جدید را برای تولید سرکه به داخل بشکه‌ها می‌ریختم که خوشبختانه این عمل را انجام دادم و برای مدت 6 ماه آینده، چندان کار کشاورزی ندارم.

از خبرهای دیگر کنگره در دو هفته قبل دستور جلسه هفتگی لژیون مالی بود که در تمامی طول هفته در مورد مسائل مالی کنگره و جذب منابع مالی از طریق اعضای کنگره 60 (فقط اعضای کنگره 60) صحبت می‌شد. در این جلسات استادان جلسه، اعضای لژیون مالی همان شعبه ‌بودند و در این هفته در تمامی شعب جشن برپا بود و با شیرینی و شربت از اعضای کنگره 60 پذیرائی می‌شد. نتیجه‌ای که از این هفته حاصل شد، مبلغ قابل‌توجهی جمع‌آوری شد که این منابع مالی در حکم پشتوانه امور مالی کنگره 60 می‌باشد. چون به اعتقاد من اگر روش درمان ما درست باشد و افراد به درمان قطعی برسند، ما قادر هستیم از منابع مالی و علمی و اقتصادی به‌طورکلی از توان آن‌ها در امور درمان سایر معتادان استفاده کنیم. چون به‌طورکلی جامعه مصرف‌کنندگان مواد مخدر و الکل جامعه قوی و پرتوان و قدرتمند هستند که هیچ‌گاه نخواسته‌ایم روی آن‌ها حساب کنیم و آن‌ها را به بازی بگیریم، البته دلیل عمده آن‌هم این بود که نتوانسته‌ایم به یک درمان قابل‌قبول برسیم و همیشه یک قسمت کار می‌لنگیده است ولی با درمان DST و شربت OT و ریکاوری بلندمدت ما به نقطه موردنظر رسیدیم.

من برای وبلاگی که در مورد کنگره 60 باز می‌کنید بی‌صبرانه منتظر هستم و از این بابت بسیار خوشحال می‌شوم. امیدوارم دانشجویان دکترا که به انجام تحقیقات درزمینهٔ ریکاوری از اعتیاد که با آن‌ها کار می‌کنید و کار مشاوره را با آن‌ها انجام می‌دهید. یک روزی در آکادمی کنگره 60 ما نیز دانشجویان بسیاری داشته باشیم تا اعتیاد را به‌خوبی بشناسند و آموزش بگیرند.

از اینکه هوای فلوریدا به‌آرامی خنک می‌شود و شما می‌توانید در کنار اقیانوس قدم بزنید و از دیدن دلفین‌ها و موجودات دریایی لذت ببرید و همین‌طور از اینکه پس از گذشت بیش از نیم‌قرن، هیچ‌گونه تعهد کاری به هیچ‌کس ندارید بسیار خوشحال هستم. ولی ما هم و به‌اتفاق فکر می‌کنم کار زیادی داریم و آن کاری نیست مگر انتقال روش درمان و ریکاوری صحیح اعتیاد از هر طریق ممکن.

 

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .