English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره60، نمایندگی وحید

کارگاه آموزشی کنگره60، نمایندگی وحید

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز پنجشنبه مورخ  95/7/8 چهارمین جلسه از دور هفدهم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی وحید با استادی مسافر آقای بابک پاساری و نگهبانی مسافر مصیب رنجبر و دبیری مسافر علی حقیقی با دستور جلسه لژیون مالی رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.

سخنان استاد

ابتدا خداوند را شاکرم که بار دیگر توفیق خدمت در این جایگاه نصیبم گردید و از گروه مرزبانی و نگهبان جلسه سپاسگزارم. دستور جلسه‌ی لژیون مالی برای دومین سال است که جزو دستور جلسات سالیانه کنگره60 قرار می‌گیرد. کنگره60 یک سازمان مردم‌نهاد است و از هیچ سازمان دولتی داخلی و یا خارجی کمک نمی‌گیرد و این چراغی که امروز روشن است، تا به امروز توسط خود افراد و برای خودمان و آیندگان روشن نگه‌داشته شده است. همه ما در این جهان که جهان مادی است زندگی می‌کنیم، یعنی انسان در همه جهات زندگی، چه در کنگره و چه در زندگی شخصی باید به مادیات اهمیت بدهد و سعی کند پایه‌های مالی‌اش را مستحکم کند.

تمام جلسات یک آموزش است که اگر من روی دستور جلسه تمرکز کنم، به‌راحتی بسیاری از مطالب باارزش برداشت می‌کنیم و خیلی خوب دستور جلسه  را درک می‌کنم. همه ما یک خانواده داریم و هرکس به‌اندازه خودش هزینه‌ها و مسئولیت‌های مالی‌ در خانواده‌اش دارد که می‌دانیم امروزه چرخاندن یک خانواده چقدر سخت است و مخصوصاً اینکه فرد در تاریکی‌های اعتیاد هم باشد. متأسفانه انسان فراموش‌کار است. هر فرد مصرف‌کننده به‌جایی می‌رسد که آرزو می‌کند مصرف نکند اما نمی‌تواند، بسیار هم هزینه می‌کند ولی نتیجه‌ای دریافت نمی‌کند. کنگره60 این کار را بدون اینکه پولی از فرد بگیرد و با استفاده از نیروی انسانی به خود فرد کمک می‌کند و به درمان می‌رساند، اما تنها نیروی انسانی کافی نیست، باید مکانی باشد و این مکان قطعاً هزینه‌هایی هم دارد که بازهم هزینه‌هایش بر عهده خودمان می‌باشد، پس بر همه ما واجب است که حداقل در چرخاندن و روشن نگه‌داشتن چراغ کنگره60 کوشا باشیم.

ما باید از امروز به فکر فردایمان باشیم تا چیزهایی که داریم از دست ندهیم.خوشبختانه شعبه ما از کمک نگهبان مالی کنگره 60 آقای وحید دولت‌آبادی برخوردار است که ایشان ملک شخصی خود را چندین سال است که در اختیار ما گذاشته‌اند و بدون هیچ توقعی خدمت بسیار بزرگی به همه ما کرده‌اند اما خیلی از شعب کنگره60 مکانی از خودشان ندارند و در ملک‌های استیجاری فعالیت می‌کنند که آن‌هم مشکلات و هزینه‌های خاص خودش را دارد. پس بر ما بسیار واجب است که برای خرید یک مکان برای شعبه اقدام کنیم و با کمک‌های مالی هرچند اندک بتوانیم این امر را میسر کنیم.

لژیون مالی مثل لژیون‌های دیگر است و اعضای آن در هر شعبه پنج نفر هستند که شرط ورود به آن پرداخت پنج میلیون تومان می‌باشد و زیر نظر شعبه مرکزی در راستای تحقق هدف‌های مالی کنگره 60 که یکی از آن‌ها خرید زمین برای هر شعبه می‌باشد، فعالیت خود را ادامه می‌دهد. ما باید این عمل را انجام دهیم و بدانیم که این کمک‌ها برای خودمان و آیندگان ما می‌باشد.

در آخر امیدوارم روزی برسد که تمام شعب کنگره60 برای خودشان ملک داشته باشند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .