English Version
English

اولین سال رهایی مسافر جعفر بابائی

اولین سال رهایی مسافر جعفر بابائی

پنجمین جلسه از دور یازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 ویژه مسافران . همسفران شعبه شمس تبریزی  روزهای پنجشنبه ، به استادی آقای محمود جمشیدی  ، نگهبانی آقای حسین نجاتیان  و دبیری آقای مسعود مصطفی با دستور جلسه ( وادی اول و تأثیر آن بر روی من و تولد  رهایی یک‌سالگی آقای جعفر بابایی ) ، مورخ 1 مهر 95 رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود .

سخنان استاد :

 

 درواقع بنیاد کل کارها و حرکت‌های ما ، از همین وادی اول شروع می‌شود، من که در گذشته وارد کنگره شدم ، اوایل ورود یک طرز تفکر را داشتم ، آرام و آرام که به جلو آمدم ، یک فکری را داشتم و بعد از درمان تفکر دیگری ، همانند یک سیر تکاملی . درگذشته شاید تمام تصمیم‌گیری‌های من در زندگی بی‌فکر بود و این فکر عاقلانه نبود و کاملاً حسابگرایانه بود . خوب تخریب من وقتی شروع شد ، اتفاقات جالبی برای من در زندگی رخ داد .

 وارد مجموعه‌ای شدم و در ادامه با رفت‌وآمدهایی که در جلسات داشتم باسلیقه آن روش درمان ارتباطی برقرار ننمودم ، با مشورت با یکی از افراد آن مجموعه ، وارد پروسه ترک سقوط آزاد شدم و بعد از گذشت 3 ماه مصرف‌کننده کراک شدم ؟ این تفکر غلط و اشتباه در خواسته من برای درمان و ترک اعتیاد بود . کنگره 60 به من یاد داد که باید چگونه تفکر نمایم ، با چه شخصی مشورت کنم و در ادامه مسیر و در ابتدا راه همه چیز شبیه به یک صفحه نقاشی پدیدار می شود و خوب این را در ابتدا نمی فهمیدم ، آرام به آرام شروع به خواندن و فهم کردن مطلب نمودم و این را درک کردم که باید خود را از همه لحاظ آماده نمایم ، زیرا هیچ شخصی به اندازه خود من به فکر خود شخص من نیست .

در گذشته با توجه به ترک هایی که داشتم ، لذتی از زندگی نمی بردم ، خواب و حال خوشی را نداشتم ، در تمام این سقوط آزادها با مشکلات زیادی از لحاظ برقراری تعادل ، همواره داشتم و طریقه فکر کردن صحیح را نداشتم . مشکلات در جهان بینی برای شخص مصرف کننده از نکات حائزه اهمیت می باشد ، مشکلاتی که بر جسم و روان پدیدار می شود و این نفس اماره را بر ما قالب می کند ، جسم ما شکار می شود توسط موجودات دیگر و این جسم برای شخص من است ، صور پنهانی که بایستی در شب و در تمام طول روز به زیبایی کسب انرژی نماید ، به ویرانه ای تبدیل می گردد .
در زمان اوج مصرف ، بنده همین مشکلات را داشتم ، بایستی فرمانروای ، شهر وجودی خود باشیم تا به جسم ضربات عظیم خورده نشود و من امیدوارم جسم و روان خود را تزکیه و پالایش نماییم تا در ادامه به فرمان عقل برسیم ، راهی را باید پیدا نماییم تا نزدیک به حقیقت باشد ... 

در مورد تولد جعفر عزیز :

 عرض کنم به حضور شما ، آقا جعفر از فرمانبردارهای راستین لژیون بودند و با شرایط بسیار مشکلی ، دست و پنجه نرم می کردند و در بعضی اوقات به خصوص در سفر اول ایشان ، شرایط سختی را تجربه می نمودند ، هیچ گاه از یاد نمی برم که برای ایشان در 2 پله مصرفی ، مشکلاتی از لحاظ خواب شب برایش بوجود آمد ، اما ؟ با توجه به اصرار من برای سقوط آزاد ، ایشان تمام مشکلات را تحمل نمودند و پا عقب نگذاشتند . در حال حاضر هم از پیشکسوت های ورزش لژیون هستند و در حالی که در سفر دوم به سر می برند ، زحمات فراوانی را در بحث ورزش لژیون انجام می دهند و امیدورام خدمت ایشان در کنگره همیشگی باشد .

آرزوی مسافر جعفر بابایی :

 من آرزو می کنم که هیچ وقت در دنیا مصرف کننده مواد مخدری وجود نداشته باشد و این بیماری به صورت همیشگی درمان شود ...

  

سخنان مسافر جعفر بابایی

سلام به همگی دوستان گرامی ، تخریب 25 سال ، آخرین آنتی ایکس مصرفی 5 گیرم شیره خوراکی به صورت روزانه ، 12 ماه و 18 روز به روش دی اس تی با داروی اوتی سفر کردم ، کمک راهنما آقای جمشیدی و در حال حاضر هم 13 ماه است که آزاد و رها می باشم ، ورزش بیرون از کنگره کوهنوردی و در کنگره هم والیبال .

خوب در ابتدای سخنم ، نمی خواهم از تاریکی ها صحبت نمایم ، چون که ، تک به تک ما با تاریکی ها آشنا و آنها را تجربه کرده ایم ، امیدوارم هیچ وقت در تاریکی ها نباشیم ، از خداوند متعال تشکر می کنم که به من فرصت داد تا بیماریم بهبود یابد ، از جناب مهندس دژاکام ، خانواده محترم ایشان سپاس گذارم که راه درمان اعتیاد را برای من ، که 25 سال در اوج تاریکی ها بوده ام و هیچ راه نجاتی برای خود من نبود ، سپاس گزار و قدردانی لازم را دارم که این راه را برای من مسافر هموار نمودند .

 کار بسیار بزرگی که ایشان در این دنیای خاکی انجام دادند ، تا به امروز هیچکس نتوانسته به سر منزل مقصود برساند ، خود من بسیار تلاش کردم و برای ترک مواد ، تفکر لازم را نداشتم و راه حلی را برای درمان اعتیاد نمی شناختم ، مصرف می کردم و در هنگام شب و به وقت خواب از خداوند خود طلب بخشش و قطع مصرف را داشتم . راه های بسیار زیادی را رفتم ، اما نشد . تشکر میکنم از کنگره 60 ، از راهنما خوبم آقای جمشیدی تشکر می کنم ، از برادر لژیونی هایم تشکر می کنم که مرا تحمل نمودند ، تبریک می گویم به تازه واردها که قدم به کنگره گذاشتند ، راه درمان پیدا شده است و این را از شما می خواهم ، فقط به درمان خود فکر کنید و اهمیت بدهید ، دوربین ، رادیو ، فرستنده و گیرنده را خاموش نمایید و فقط به سفر و رهایی خود اهمیت دهید .

نگاه به برادر لژیونی خود نکیند که چرا 9 ماه سفر است و من 13 ماه است که سفر می کنم . 25 سال من جعفر ، لذت را در زندگی جاری نکردم و باید بدانم ، شرکت در جلسات عمومی ، خصوصی ، تحقیقات و نوشتارها و از همه مهمتر ، بحث ورزش در کنگره با حضور مداوم در پارک طالقانی از مهم ترین بحث درمان در مقوله اعتیاد می باشد . در سفر دوم هم قطعا نیروهای منفی و بازدارنده به شکل زیبا در سر راه تک به تک عزیزان قرار می گیرد ، اما بایستی گذر کرد تا از امتحان الهی سر بلند و پیروز خارج شویم .

در درون هر کدام از ما آتشفشانی عظیم نهفته می باشد که سر پوشی بر روی آن گذاشته ایم و با بودن در صراط مستقیم و دوری از ضد ارزش ها است که کنترل این شهر عظیم وجودی را تحت اختیار کامل خود قرار خواهیم داد  تا همواره در مسیر و ادامه راه بدون مشکل و با قدرت هر چه تمام ادامه طریق دهیم . من از تک به تک شما عزیزان ممنون و متشکر هستم بابت مشارکت هایی که در مورد من انجام دادید و خوب امیدوارم بتوانم درس بزرگی را در ادامه از شما دوستان بگیرم ، ممنون و متشکر از اینکه به صحبت های من توجه نمودید ...

 

 گزارش : مسافر سعید بابایی
عکاس : مسافر احسان مبارکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .