English Version
English

رسیدن به آرامش با درک وادی تفکر + گزارش جشن آزادمردی کمک راهنما حمید مرادی

رسیدن به آرامش با درک وادی تفکر + گزارش جشن آزادمردی کمک راهنما حمید مرادی

سومین جلسه از دور بیست و نهم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی پرستار، با دستور جلسه "وادی اول و تأثیر آن روی من در بخش اول و "جشن آزادمردی کمک راهنما حمید مردادی" در بخش دوم، به استادی آقای حسین نمکی و نگهبانی آقای هادی و دبیری آقای شریف، در روز پنج‌شنبه 95/07/01، رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

ابتدا خدا را شکر می‌کنم برای تجربه دوباره این جایگاه و گرفتن آموزش از شما. در مورد دستور جلسه که وادی اول و تفکر است می‌توانم بگویم که من در مورد صورت‌مسئله اعتیاد به عمق فاجعه‌ای پی بردم که حقیقتاً وقتی تفکر از نقطه‌ای خارج شود و به ناکجاها برود باید دید که از کجا شروع‌شده و به کجاها رسیده است. ما بابت هر کاری چه مثبت و چه منفی ما باید تفکر انجام دهیم. وقتی می‌خواهیم کار منفی را انجام دهیم باید تفکر کنیم که چگونه آن کار را درست انجام دهیم و در کار مثبت باید جوری تفکر کنیم که از ابتدا تا انتهای آن را تفکر کرده و بعد شروع به کارکنیم.

با ورود به کنگره ما با این موضوع روبرو می‌شویم که به ما ابتدا خودمان را به خودمان نشان می‌دهد و راه تفکر کردن را نیز به ما نشان می‌دهد و بعدازآن مقصد را به ما نشان می‌دهد. در این دوران به‌جز تخریبی که ما روی روح، جسم وزندگی خود داشتیم تخریب زیادی روی هم‌سفران هم داشتیم. ما باید بدانیم که برای رسیدن به رهایی و آرامش چه قدم‌هایی برداریم و چه‌کارهایی انجام دهیم و آیا این کار ارزش این رفتارها را دارد یا ندارد.

به نظر من تفکر در کنگره این است که باید بنشینم و ببینم که من برای رسیدن به رهایی باید چه بهایی را پرداخت کنم و چقدر این رهایی و سلامتی برای من ارزش دارد و من برای آن چه‌کارهایی انجام می‌دهد و اگر توانستم بهایش را پرداخت کنم به آرامش و رهایی می‌رسیم.

رها شدن از دست اعتیاد و شیطان کار بزرگی است و در این راه سالیان سال خیلی‌ها تلف شدن تا ما به اینجا رسیدیم. حالا که ما اعتیاد را شناختیم و روش ترک آن را متوجه شدیم باید خود را در این راه قرار دهیم.

در وادی می‌گوید با تفکر ساختارها شکل می‌گیرد و اگر ما بخواهیم که ساختارها شکل بگیرد نیاز به تفکر داریم و ساختن تفکر با سر لژیون آمدن و سی‌دی‌ها و سروقت آمدن و به حرف راهنما گوش کردن و شربت OT را درست مصرف کردن است که ما با این‌ها یک ساختار به وجود می‌آوریم تا به درمان برسیم.

سخنان استاد در مورد مسافر حمید:

در مورد قسمت دوم باید بگویم که آقا حمید مرادی در سال هشتادونه با مصرف بالا و وضع روحی و جسمی خراب وارد کنگره شدند ولی با خواست و تلاش خودشان به رهایی و امروز به آزادمردی رسیدند. یک‌چیز جالب در حمید بود که اگر دنبال یک‌چیز برود تا ته آن می‌رود و در کنگره سفر منظمی داشت و خوب سفر کرد تا به رهایی رسید. دقیقاً این موضوع یادم است که وقتی رها شد با خودش عهد کرد که یک روزی در کنگره راهنما بشود تا کسانی که دچار مشکل شدند را به رهایی برساند و خداوند هم به او کمک کرد تا در این مسیر حرکت کند.

اعلام سفر مسافر حمید:

سلام دوستان حمید هستم یک مسافر، تخریب: بیش از 17 سال، آخرین آنتی ایکس: شیره و تریاک، مدت سفر اول: 10 ماه، روش درمان: DST، داروی درمان: اپیوم، نام راهنما: آقای حسین نمکی، رشته ورزشی: شنا و ایروبیک، رهایی: 5 سال

آرزوی مسافر حمید:

از خداوند متعال خواهان سلامتی، آرامش و موفقیت برای کلیه اعضاء محترم کنگره 60، خصوصاً آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان هستم.

سخنان مسافر حمید:

یک سفر اولی می‌بایست با درک وادی تفکر درمان خود را پی‌ریزی نماید تا بتواند سفر خوبی داشته باشد و رهایی او دارای کیفیت باشد، حضور منظم و به‌موقع در جلسات و گوش‌به‌فرمان راهنما بودن نتیجه تفکر درست در سفر اول است.

یک سفر دومی هم باید بداند که صفات منفی مانند خشم، منیت، حسادت و غیره با در طولانی‌مدت و با حضور در جلسات آموزشی کنگره 60 و خدمت کردن از بین خواهد رفت.

 

تایپ: مسافر فرهود
عکس، تهیه و تنظیم: مسافر احمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .