English Version
English

جرقه نور- دلنوشته همسفر سونیا

جرقه نور- دلنوشته همسفر سونیا
از جهنم درون و بیرون، به سوی بهشت دو عالم حرکت را شروع کردیم.
من سونیا همسفر عباس.معجزه ی زندگیم را در کنگره 60یافتم.چندماهی از زندگی مشترکمان نگذشته بود که متوجه اعتیاد همسرم به شیشه شدم.برای نجاتش هر راهی وهر دری رو زدم.بارها در مکانهای مختلف ترک کرد اما فقط چند ماهی پاک میموند.باز هم تهمت و کتک کاری.بازهم عذاب دان و شب نخوابیدن هایش،شروع میشد بازهم روز از نو،و  روزی از نو.دیگه خسته شده بودم کم کم ازش قطع امید کرده بودم همه چی رو تاریک و تیره میدیدم.دخترم که اول ابتدایی بود.دچار آسیب روحی بدی شده بود.شبها را با کابوس میخوابید و روزها را با استرس به مدرسه میرفت.خودم عصبی و پرخاشگر شده بودم انگار ابر سیاهه بزرگی سایه اش را بر زندگی ما انداخته بود.تا اینکه تصمیم به جدایی گرفتم در تلاطم برنامه طلاقم بودم، که مسافرم گفت:شنیدم جای هست بنام کنگره 60 که بجای ترک دادن کاملا بیماری اعتیاد را درمان میکنند و مدت زمانش هم 11ماه است.من که دیگر از ترک و بازگشتهای تکراریش خسته و نا امید شده بودم گفتم 11ماه دیگر هم باید صبر کنم. اما حس کردم نوری در دلم جرقه زد که یکبار دیگر هم شانسم را امتحان کنم.باورم نمیشد در عرض یک ماهه اول متوجه تغییر اخلاق و رفتار همسرم شدم .
 
 
فکر میکردم معجزه شده. دلم میخواست بدونم کنگره 60 چی هست که از فرد معتادی که دارای شخصیت منفی است.اینگونه فردی آرام وبا ادب ساخته.که با لطف پروردگار خودم هم راه کنگره 60 که بهشت زندگیم شده بود و هست را پیدا کردم.
ما، در طول سفر مشکلات زیادی داشتیم همسر من در طول سفر به مشکلات مادی برخورد.وچکهاش برگشت میخورد اما  خوشبختانه با صبر و استقامت سفر خوب ومنظمی رو با یاری خداوند پشت سر گذاشت.خودم هم با قدم گذاشتن به کنگره  60 روز به روز اخلاق و طرز تفکر و دیدگاهم به زندگی عوض شد.زندگیم رنگ و بوی آرامش را به خود گرفت.دلم میخواد با تمام وجودم مخلصانه در راه کنگره خدمت کنم.و این حال خوش را به همه ی اعضای کنگره انتقال بدم.
من به خدمت کردن در راه کنگره افتخار میکنم. وقتی کوچکترین خدمتی در کنگره میکنم بزرگترین قوت قلب و انرژی رو دریافت میکنم.
خداوند را هزاران مرتبه سپاسگزارم که این جایگاه مقدس را سر راه زندگی ما قرار داد که بعد از سالها از دام اعتیاد این شیطان ویرانگر نجات پیدا کردیم و رها شدیم.من،دخترم وهمسرم با کنگره 60 احیاءشدیم و نور دوباره به زندگیمان تابید.ما تا اخر عمر مدیون جناب مهندس وخانواده محترمشان هستیم. وازقدرت مطلق این رهایی وحال خوب را برای همه ی سفر اولی ها ارزو دارم. انشالله.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .