English Version
English

تغذیه درست و به تعادل رسیدن جسم

تغذیه درست و به تعادل رسیدن جسم

ابتدا دلیل ورودم به لژیون جونز این بود که بسیار کنجکاو بودم؛ می‌خواستم بدانم کنگره ۶۰ مسئله تغذیه را چگونه مورد بررسی و آموزش قرار داده است، به همین خاطر وارد لژیون جونز شدم. سخنان پرمهر و آموزنده جناب مهندس دژاکام آن‌قدر دل‌نشین و عین واقعیت با سندی بدون نقص بود که من را برای ماندن در این لژیون ترغیب می‌کرد و انگیزه به پایان رساندن این سفر را در من دو چندان کرد. آموزش‌های کمک راهنمای گرامی خانم فاطمه هم این شوق و انگیزه را در من چندین برابر کرده بود. ما در کنگره ۶۰ قوانین بازی را یاد می‌گیریم تا برای زندگی خودمان بهترین بازیگر باشیم. برای ابتهال هم لازم بود که برای درک درست، از سفر یک مسافر و شناخت سیستم ایکس به مدت ۱۰ ماه سفر کند اما این بار نه به عنوان همسفر بلکه به عنوان یک مسافر. من تا قبل از شروع این سفر شناخت درستی از حالات و رفتار یک مسافر نداشتم؛ از مرحله سازگاری و بعد پله‌پله جلو آمدن در سفر یا اینکه در پله‌های آخر که بعضی از مسافرها چرا گریز می‌زنند؟ این‌ها سؤالاتی بود که مدام برایم تکرار می‌شد. در لژیون جونز برای من تک‌تک این حالات مو به مو اجرا شد.

درست است سیستم ايکس مسافرم به خاطر مصرف مواد تخریب شده و من ابتهال جدا از تخریب این سیستم از لحاظ روحی و روانی هم دچار تخریب زیادی شدم و به خاطر درست تغذیه نکردن هم چقدر به سیستم ایکس خودم آسیب رساندم؛ از آب خوردن بی‌موقع گرفته تا خوردن چیزهایی که شاید بدنم به آن اصلاً احتیاج نداشته. من در لژیون جونز آموختم که به راحتی به خواسته‌های نفسم پاسخ ندهم؛ از همه مواد غذایی به موقع و به اندازه استفاده کنم. تا سوخت درست و کافی به بدنم برسد. تقریباً ۶ ماه از سفرم گذشته بود که متوجه شدم خواب رفتگی قسمت ران پاهایم بعد از تقریباً ۲۰ سال به طور معجزه آسایی خوب شده بود. من در بیرون از کنگره چندین بار به پزشک مراجعه کردم ولی نتیجه‌ای نگرفتم؛ آن‌ها دلیل مشکل من را کمبود آهن می‌دانستند، خدا می‌داند که من چقدر قرص آهن خوردم تا بلکه مشکلم حل بشود ولی اصلاً هیچ تغییری حاصل نشد، اما در این لژیون با آموزش درست تغذیه من به نتیجه رسیدم. خدا را شکر می‌کنم که این خواب رفتگی بدنم بهبود پیدا کرد، این یکی از موارد شگفت‌انگیز راه‌اندازی سیستم ایکس بود. علاوه بر این در این مدت زانو درد و کمر دردم از بین رفته و کلی حس و حال خوب گرفتم.

خدا را شکر می‌کنم بیشتر مشکلات جسمی من بعد از سفرم از بین رفته است. ان‌شاءالله هر کسی که خواستار حس و حال خوش و درک درستی از یک مسافر در کنگره ۶۰ را دارد توفیق ورود به این لژیون را پیدا کند و با خواست و تلاش خودش به حس و حال خوش و سلامتی و تندرستی برسد. به امید جهانی شدن علم کنگره ۶۰ در آخر از جناب مهندس دژاکام بسیار سپاس‌گزارم که این بستر را برای من همسفر فراهم کردند تا جایگاه یک مسافر را از نزدیک درک کنم. از کمک راهنمای لژیون جونز (تغذیه سالم) خانم فاطمه عزیز نهایت تشکر و سپاس‌گزاری را دارم که مرا با سیستم ایکس بدنم بیشتر آشنا کردند و در این سفر بهترین آموزش‌ها را به من آموختند.


نگارش: همسفر ابتهال رهجوی کمک راهنما همسفر لیلا (لژیون چهاردهم)
ویرایش: همسفر حمیده رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون ششم)
عکاس: همسفر فاطمه رهجوی کمک راهنما همسفر ساره (لژیون هشتم)
ارسال مطالب: همسفر پریسا مرزبان خبری

همسفران نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .