English Version
English

کارگاه آموزشی خانم های همسفر

کارگاه آموزشی خانم های همسفر

ششمین جلسه از دور شصتم سری کارگاه‌های آموزشی ویژه همسفران کنگره ۶۰ با استادی دیده‌بان محترم گروه خانواده  سركار خانم آنی و نگهبانی خانم نرگس و دبیری خانم لیلا با دستور جلسه سیستم ایکس در روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۵/۶/۹ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

موضوع جلسه سیستم x است و ما از اول تا آخر با x کارداریم که به ساختار بدن برمی‌گردد و تحقیق از الآن تا بی‌نهایت در مورد این سیستم است. از اول وقتی‌که مسافرهای ما آمدند غرض این بود که درمان اعتیاد بشوند، در طول درمان اعتیاد متوجه شدیم که خیلی از چیزهایی که این‌ها هم داشتند یکی‌یکی می‌گویند این مشکلم خوب شد و آن مشکلم خوب شد، اوایل برایمان عادی بود بعد دیدیم خیلی از چیزهایی که شاید بارها پیش پزشک رفتند معالجه نشدند و در درمان اعتیاد این‌ها به درمان دیگری هم نائل شدند.

شما می‌دانید سیستم بدن آدم خودکار است؛ یعنی خودش، خودش را می‌سازد. این بدن آمادگی این را دارد که خودش را ترمیم کند.

این‌ها همش مربوط به مواد بیوشیمی بدن است. ما همه از خاک هستیم. خاک را وقتی تجزیه می‌کنند داخل آن خیلی چیزها است مانند، سدیم، پتاسیم، آهن و... ولی به این صورتی که بدن شما بخواهد استفاده کند طبیعت ندارد یعنی در خاک به این صورت نیست. ما از طریق غذا، میوه و خیلی چیزهای دیگری که می‌خوریم و بدن خودش تبدیل می‌کند و ما استفاده می‌کنیم به همین علت در یک سی دی مهندس گفتند که سعی کنید حداقل از مواد ارگانیک و طبیعی استفاده کنید که این‌ها سازنده بدن سالم هستند و اگر ما این کار را بکنیم هرگز مریض نمی‌شویم و اگر مریض شویم زود خوب می‌شویم و بدنمان سلامتی کامل را دارد و آن آمادگی را دارد که بدنه ما را به‌سلامتی برساند.

سیستم x به دو صورت است یکی باسیم و دیگری بی‌سیم. سیستم باسیم یعنی همین چیزهایی که ما استفاده می‌کنیم و به بدن می‌رسانیم مثل انواع خوراکی‌ها، میوه‌ها، لبنیات و... اما بی‌سیم ذهنی است. این اواخر بیماری‌هایی ازجمله سرطان زیاد شده است. این‌ها را بیماری فکری می‌گویند یا سایکوسوماتیک که از قدیم هم بوده ولی توجه نمی‌کردند و آن بیماری‌های ذهنی باعث می‌شوند بیماری‌های جسمی هم ایجاد شود. درنتیجه ما باید به هر دو توجه کنیم که درگیر این مسائل نشوند.

مسئله این است که ما در طول این چند سال به‌موقع متوجه شدیم که قسمتی دیگری به نام سیستم x بازشده که بیماری‌ها را درمان می‌کند. خیلی از بیماری‌هایی که پزشکان نمی‌توانستند و نمی‌توانند درمان کنند با سیستم x درمان شد و ما لازم دیدیم با این توجه‌هایی که شد دانشگاه اعتیاد باید باز بشود و در مورد خیلی از بیماری‌ها تحقیق به عمل آید.

سخنان خانم شهابی:

سیستم x آن سیستم عصبی بدن هست، یعنی کلیه شبکه عصبی که یک شخص مصرف‌کننده درگیر آن می‌شود و وقتی‌که سیستم عصبی که به‌کل بدن انتقال پیدا می‌کند کاملاً نامتعادل می‌شود یعنی یک انسانی که اعتیاد دارد از تعادل خارجش می‌کند. کنگره ۶۰ این سیستم را شناخت، این اینجا مجهول بود، یک شخص مصرف‌کننده نه گریه‌اش به‌موقع هست و نه خنده‌اش، نه خوابش، همه مجهول مانده بود و فهمیدند که این تأثیرات مصرف مواد مخدر است که به‌صورت غیرطبیعی وارد بدن می‌شود و بدن را از حالت طبیعی خارج می‌کند. در مقابلش کنگره سه مؤلفه دارد که روی جسم، روان و جهان‌بینی فرد کار می‌کنند تا دوباره بتواند این سیستم را به حالت طبیعی خودش برگرداند و شخص مصرف‌کننده به تعادل برسد چون کاملاً نامتعادل است و این ناشی از همین مسئله است که سیستم‌های عصبی کاملاً به‌هم‌ریخته شده است. وقتی‌که در کنگره با توجه به آموزش‌ها و برنامه‌هایی که داده می‌شود شخص به‌تدریج به حالت طبیعی خودش بازمی‌گردد و مامی دانیم که سیستم‌هایی که به‌صورت طبیعی در بدن تعبیه‌شده است بهترین چیز برای بدن هستند و همه‌چیز اگر درست استفاده شوند در تعادل قرار می‌گیرند. کنگره با آموزش‌هایش این را به فرد معتاد آموزش می‌دهد و در تمام زمینه‌ها او را روی تعادل می‌آورد همان‌طور که ما سال‌ها است شاهد چنين چیزی بودیم که افراد چگونه اینجا آمدند و چگونه ترخیص شدند و چگونه درمان شدند.

عکس هم‌سفر زری لژیون خانم عزت (لژیون چهارم)
وبلاگ هم‌سفر کیمیا لژیون خانم سپیده (لژیون یازدهم) 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .