English Version
English

حضور همسفر

حضور همسفر

مادر پی هم روان شده‌ایم تا جاپای یکدیگر بگذاریم که مبادا راه را گم کنیم حضور همسفران در کنگره ۶۰ هموار کردن راه سفر و یا مسیر سفر می‌باشد چگونه؟ و چرا؟

همسفر با گرفتن آموزش‌های ناب و استفاده از منابع غنی آموزشی و نوشتارها با مواد مخدر و اثرات آن بر روی انسان آگاهی پیدا می‌کند که برای شناخت اعتیاد باید مواد مخدر و انسان را بشناسیم و تنها مکانی که از صور آشکار انسان که درگیر مواد مخدر می‌شود شناخت و آگاهی می‌دهد کنگره ۶۰ می‌باشد.

همسفر با حضور مستمر و منظم در جلسات آموزشی بانظم که لازمه سفراست آشنا می‌شود. همچنین لحظات خماری، تعویض پله هفته اول سازگاری را می‌شناسد که خود برای درک سفر اول بسیار ضروری است. ازجمله مسائل مهم که در کلاس‌های آموزشی به آن تأکید می‌شود دخالت نکردن در امور مسافر است؛ و قضاوت نکردن و ظن و گمان بد نداشتن.

وقتی همسفر آموزش می‌گیرد که مصرف داروی مسافر به او ارتباطی ندارد پس کم‌کم آرام می‌شود و این آرامش به مسافر و خانواده منتقل می‌شود؛ و حاصل این آرامش فضای امنی است که در پی آن آسایش فراهم می‌شود. دیدگاه دیگر نسبت به حضور همسفر در کنگره این است که همسفر خود را از قافله عقب نمی‌بیند و حضورش مهم می‌شود، لذا برای یک هدف مشترک تلاش صورت می‌گیرد و این بسیار تأثیرگذار است.

از دیگر محاسن حضور همسفر می‌توان به آموزش فرزندان اشاره کرد که وقتی مادر خانواده به‌عنوان صافی در محیط خانواده نقش دارد مسائل به شکل راحت‌تری حل می‌شود.

در کنگره به همسفر آموزش می‌دهند که مسافر مجرم نیست، بی‌اراده نیست فقط بیمارستان و قطعاً طرز برخورد ما با یک بیمار به‌مراتب بهتر است تا با یک مجرم یا یک فردی بی‌اراده و این خود سبب بهبود روابط بین همسفر و مسافرمی شود.

در پایان سفر دوم اعلام می‌شود همسفر از بندی که آزادشده‌ای تو را سرمست نگرداند و هشدار می‌دهد و امید می‌دهد که هم از بند رهاشده‌ای و اما نباید مغرور شویم و بدانیم سفر دوم به‌مراتب هم سخت است وهم سهل.

یعنی همسفر در سفر دوم با مسائلی دیگر مواجه خواهد بود و فقط و فقط با تزکیه می‌توان از این گذرگاه‌ها عبور کرد.
همسفر  بعد از رهایی از دام اعتیاد با خیالی آسوده و با اطمینان کامل به‌سلامت جسمی و روان مسافر به جهان‌بینی مشغول می‌شود و این خود کمک بزرگی است که دوربین قضاوت‌ها از روی دیگران به روی خودش برمی‌گردد و لذا بیشتر در اعماق خود فرو می‌رود و این راهی است به‌سوی رعایت حریم‌ها و حرمت‌ها و خود نشان تعادل است.
اگر همسفر بر طبق برنامه‌های دقیق کنگره پیش برود در سفر دوم خود را آماده برای (آزمون) کمک راهنمایی می‌کند. لذا از حواشی به دور خواهد بود و بعد از قبولی در امتحانات بار دیگر خود را بازپروری می‌کند و امید و عشق در وجود خودش و به دنبال آن خانواده ایجاد می‌کند.

همسفر با حضور در ورزش همسفران به راه‌اندازی سیستم ایکس خود کمک می‌کند و همچنین می‌تواند با حضور در لژیون لیدی جونز با داشتن تغذیه سالم برای خود و خانواده در تعادل مواد بیوشیمی کمک بزرگی باشد.

 

تایپ: همسفرحمیده دانش

تنظیم: همسفرلیلا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .