English Version
English

مکاتبات حسین بیل.پاسخ بیل به مهندس95/6/4

مکاتبات حسین بیل.پاسخ بیل به مهندس95/6/4

حسین عزیز؛

از بابت عکس‌های کمپ تابستانی ممنونم. من همچنان از وسعت تجربیاتی که کنگره 60 برای اعضایش فراهم می‌کند حیرت‌زده هستم. شما نه‌تنها جهان‌بینی اعضای خود را تغییر می‌دهید، بلکه جهانی تازه برای آنان خلق می‌کنید تا افراد و خانواده‌هایشان در ریکاوری بتوانند در این جهان تازه زندگی نمایند.

من هیچ کجای دیگر را نمی‌شناسم که در این حد از تکامل توانسته باشد آموزش، ورزش، اوقات فراغت، هنر، حریم فرهنگ و همایت خانوادگی را در ریکاوری بلندمدت ادغام کند.

می‌توانم تصور کنم که یک هفته قطع رابطه با موبایل و کامپیوتر خود به‌تنهایی یک تجربه معنوی است. مدت زیادی است که این کار را انجام نداده‌ام و باید حتماً این کار را انجام دهم.

اگر تصمیم گرفتید که درباره مدیریت اردو کتابی بنویسید حتماً عکس‌هایی که برای من فرستاده‌اید را در کتاب جای دهید من و ریتا یک ماه بعد برای سفر به گرندکنیون عازم خواهیم شد بنابراین در حال انجام آخرین برنامه‌ریزی‌ها هستیم.

همچنین قصد داریم دریکی از محل‌های استقرار سرخ‌پوست‌ها که به آن "دره یادواره"می‌گویند چند روزی را سپری کنیم. خوشحال خواهم شد که هنگام بازگشت از این سفر عکس‌هایی برای شما ارسال کنم.

این هفته داشتم کنگره 60 را به یک همکار متخصص توضیح می‌دادم که درباره نقش مذهب در کنگره 60 از من سؤال پرسید. احساس می‌کنم نتوانستم به‌طور کافی و با تجربیات به سؤال وی پاسخ بدهم. اگر شما بودید چطور به سؤال او پاسخ می‌دادید؟ البته درباره مراسم مذهبی (مانند رمضان) توضیح دادم اما نمی‌دانستم چطور پاسخ دیگری بدهم. علاقه‌مند هستم نظرات شمارا دراین‌باره بدانم. بهترین آرزوها برای شما و اعضای کنگره 60.

دوست و برادر همیشگی بیل.

مترجم: احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .