English Version
English

لژیون ویلیام وایت گروه خانواده در پارك طالقانی روز جمعه

لژیون ویلیام وایت گروه خانواده در پارك طالقانی روز جمعه

جلسه ویلیام وایت گروه خانواده روز جمعه 95/5/29 به استادی سرکار خانم جلالی با بحث و بررسی درباره سی دی لایه‌ها رأس ساعت 8:15 در نمايندگي پارك طالقاني آغاز به كار نمود.

خانم شهلا: در این سی‌دی از خوان یا همان سفره صحبت شده که تمثیل سیر تکاملی انسان است و باید لایه‌لایه بررسی شود و نمی‌شود همه لایه‌ها را بازکنید ابتدا یکی را بشناسید و درک کنید و حلش کنید (ضد ارزش‌ها) بعد سراغ لایه دیگر بروید.

خانم جلالی: حل کردن این ضدارزش‌ها و یا به عبارتی عبور از لایه‌ها مسیر راه ارتقای ماست و نشان‌دهنده اینکه چقدر آموخته و عمل کرده‌ایم تا لایه بعدی دوباره پهن شود ولی باید درک کرد و از یک فاز وارد فاز دیگری شد در غیر این صورت سفره برایت باز نمی‌شود.

خانم ناهید: یکی از برداشت‌های من از این سی دی این است که دانستن تنها کافی نیست و فهمیدن و عمل کردن مهم‌تر است.

خانم جلالی: برای پیدا کردن هر چیزی اول باید از راهش وارد شد و اگر راهش را پیدا نکنم مورد خشم و نفرت و قضاوت واقع می‌شوم، به گفته آقای مهندس در هر مشکلی نقش اول دست خودمان است.

خانم شهلا: مرحله دوم برداشت است که ممکن است درست یا غلط باشد که برمی‌گردد به افکار و جهان‌بینی ما.

خانم جلالی: من با افکار و اندیشه خودم می‌سنجم موضوعات را، آیا همه ما در کنگره یک‌جور برداشت می‌کنیم، خیلی‌ها وارد کنگره شدند و الان نیستند. کنگره می‌گوید پندار سالم، کردار سالم، گفتار سالم، بنابراین همه‌چیز از جهان‌بینی که در درونش افکار ما و نوع نگاه ما نهفته است شروع می‌شود ولی القای افکار منفی در انسان ریشه می‌دواند و این کنگره است که این بارهای منفی را یکی‌یکی از دوش ما برمی‌دارد با آموزش‌ها.

خانم مطهره: ما از کجا بفهمیم که لایه‌ها را رد کرده‌ایم؟

خانم جلالی: اول باید زمان را در نظر داشت و بعد با آموزش و شناخت و بعد تغییر و تبدیل و ترخیص و درنهایت حال خوش که با عوض شدن لایه‌ها. کسی که می‌فهمد یک‌لایه از آن جداشده فقط خود شخص است و این به صور پنهان بستگی دارد زیرا منم و دنیای درون خودم، هرکدام از ما یک استادی هستیم برای خودمان و در کل ما خودمان بهتر از همه خودمان می‌شناسیم.

شما فقط برای درمان اعتیاد اینجا نیستید برای مهارت‌های زندگی هم اینجایید و لژیون سیگار فقط و فقط پرداختن به خود است. ما خانم‌ها خیلی جلزوولز می‌کنیم همش فکر می‌کنیم که حقمان را خورده‌اند، خیلی زجر کشیده‌ایم و همیشه خود را فدایی می‌دانیم باید این موضوع را حل کنیم از خودمان بگذریم و بدانیم که من خودم این مسیر تکاملی در راه اعتیاد را انتخاب کرده‌ام، زیرا خداوند از روی عدالت زندگی را به ما نشان داده و هیچ‌کس هم نمی‌داند چرا؛ و به‌قول استاد امین ما تحت دو نیرو هستیم یکی تفکرات و دیگری تقدیرات که تفکرات زمان حال و تقدیرات نامه پیشین اعمال.

پس به‌طورکلی ترک برداشتن لایه‌ها زمان می‌برد اما نتیجه‌اش شگفت‌انگیز است و در انسان استعدادهای خفته را بیدار می‌کند. توانایی‌های ازدست‌رفته برمی‌گردد و خلاقیت به وجود می‌آید.

 

تهیه گزارش مسافر نیکوتین ناهید
همسفران نمايندگي آكادمي

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .