English Version
English

آسان‌ترین راه برای حرکت، دقایقی در کنار یکی از فعالان سایت شعبه ابن سینا

آسان‌ترین راه برای حرکت، دقایقی در کنار یکی از فعالان سایت شعبه ابن سینا

سلام دوستان سولماز  هستم یک هم‌سفر

قبل از هر چیزی  هفته سایت را به  همه عزیزان خصوصاً خدمتگزاران سایت کنگره 60 و دوستان عزیزم  در نمایندگی ابن‌سینا تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که همه عزیزان در این مسیر موفق و پیروز باشند .

در کنگره 60 هر خدمتی در هر جایگاهی داستان عشق است، عشقی که به زیبایی در وجود فرد فرد اعضا و خدمتگزاران آن قابل‌لمس است.

ما در کنگره 60 آموخته‌ایم که هیچ‌کسی از دانش بی‌نیاز نیست و همه در تلاشیم ما در هر جایگاهی که خدمت می‌کنیم بردانش و علم خود بیفزاییم و آن را عملی کنیم.

یک راهنما در کنگره 60 وقتی در این جایگاه قرار می‌گیرد قبل از اینکه به ره‌جوهای خود بیاموزد سعی می‌کند هر آموزشی را اول خود اجرایی کند تا ره‌جوهایش از او تأثیرپذیرند، این خدمت خدمتی عاشقانه است.

یکی دیگر از خدمت‌های کنگره 60 خدمت در بخش سایت آن است که من چون خود در جایگاه این خدمت هستم می‌دانم خدمت در سایت کنگره 60 بار آموزشی بسیار بالایی دارد و فوق‌العاده حساس و مهم است.

ما در کنگره همه آموزش‌ها را فرامی‌گیریم و سایت کنگره هم آموزشگاه مجازی بزرگ کنگره 60 است که همه آموزش‌ها در آن به‌روز و به‌صورت اصولی انجام می‌شود و به‌وسیله آن دیگرانی که کنگره را نمی‌شناسند و از علم و دانش و وجود کنگره بی‌اطلاع و حتی دور هستند می‌توانند به‌راحتی از این علم و اطلاعات در فضای مجازی کنگره استفاده کرده و مسیر و راه درمان خود را پیدا کنند.

متأسفانه همان‌طور که می‌دانیم علم انسان درزمینهٔ درمان اعتیاد و شناخت مواد مخدر بسیار محدود است و انسان‌های زیادی در اثر نداشتن این امر نابودشده‌اند اما کنگره 60 و سایت آن با آموزش‌هایی که در قالب مقالات، سیدی‌ها، جزوات، دل نوشته‌ها، چگونگی درمان و روش DST و... در اختیار دیگران قرار می‌دهد می‌تواند و توانسته تأثیرات زیادی را به همراه داشته باشد و کسانی که دسترسی به کنگره 60 ندارند با استفاده از علم آن آماده درمان شوند

در اینجا لازم می‌دانم که از همسفران عزیز تقاضا کنم که در بخش سایت حضور پیداکرده و خدمت کنند.

خدمت در سایت آموزش و علم ما را افزایش می‌دهد جدا از این قضیه وقتی من مسافر یا همسفر تجربیات خود را در قالب مقاله یا دل نوشته به دیگران انتقال می‌دهم این باعث می‌شود که افراد زیادی که در بیرون از کنگره 60 ناامید هستند با خواندن این مطالب امیدوار و مصمم به درمان فکر کنند این خدمتی بزرگ است، درواقع یک مقاله و دل نوشته‌ی ما می‌تواند پیامی باشد برای درمان اعتیاد.

این خدمتی بزرگ است که روزنه امیدی در زندگی تاریک و سیاه دیگران بتوانیم به وجود آوریم و ناامیدی یک شخص را با مقاله خود به امید تبدیل بکنیم.

اما مطلبی که می‌خواهم بگویم این است که:

من سایت کنگره 60 را به دریای عشق و محبت تشبیه می‌کنم که انسان‌ها را به هم متصل و درنتیجه آن‌ها را به دریای آرامش و رهایی می‌رساند.

امروز من موفقیت سایت کنگره 60 را در علم و دانش و انتقال اطلاعات درست آن می‌دانم و خوشبختانه حرمت‌ها و عدالت، معرفت و عمل سالم همان‌گونه که در فضای کنگره 60 وجود دارد در فضای مجازی هم همچنان ادامه دارد و برقرار است و این رمز موفقیت است. امیدوارم سایت کنگره 60 نیز چون خود کنگره هرروز موفق‌تر و پربارتر از روز قبل باشد.

 

با آرزوی موفقیت برای همه خدمتگزاران سایت کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .