English Version
English

مقاله نویسی ...

مقاله نویسی ...

از سایت کنگره 60  چگونه استفاده می‌کنیم

همیشه دونیروی منفی و مثبت پا به‌پای هم و تقریباً به‌اندازه هم در حال پیش رفت هستند تا قصه زندگی ادامه داشته باشد و من و ما سیر بودن و خواستن و داشتن را به‌خوبی طی نمائیم تا در این طی طریق عاقل شده ،  مؤمن شویم و به عشق خود برسیم .

و در این مبارزه و مسابقه هر دو پیمان بسته‌اند و قسم خوردند که از تمامی دانش و هوش خود برای پیش برد اهداف خود استفاده کنند ...

پس من باید بدانم نیروی مخالف من در تلاش است و هرروز با ماده‌ای جدید ، روشی نو و اثری متفاوت قدرت خود را به نمایش  می‌گذارد . پس من و ما هم باید قدرتمند شویم اگر می‌خواهیم که باشیم ، باید عاقلانه رفتار کنیم و از تمامی تجربیات و علوم روز دنیا به‌طور مشروع در جهد پیش برد اهداف خود استفاده کنیم .

امروز دنیای مجازی دنیایی است که در خدمت همه علوم قرارگرفته ، چراکه ما عسل همه تلاش و علوم در روزهای گذشته . امروز در صفحه‌نمایش این پدیده قابل‌مشاهده است .

و سایت کنگره 60 مستثنای از این قاعده نبوده و نیست.

امروز صفحه‌نمایش کنگره 60 به‌عنوان پربیننده‌ترین صفحه در ضمیمه مهار ، پیش‌گیری و درمان قطعی اعتیاد در دنیای مجازی مطرح است . و این افتخار بزرگی برای بنیان کنگره که به‌عنوان مسئول و سرپرست اول سایت کنگره و همه رحمت کشان این قسمت و همه اعضاء کنگره 60 هست .

بی‌شک بیشترین بهره را کسانی می‌برند که بیشترین زحمت را برای سایت کنگره متحمل شده و می‌شوند .

مقاله‌نویسی و نوشتن دل نوشته که همان نوشتن آنچه در این دوران برداشت‌شده و آنچه از پیش داشته‌ایم و مقایسه اثرات آن دو باهم است می‌تواند خوراک خوبی برای وبلاگ لژیون و وبلاگ نمایندگی خود و در صورت صلاح‌دید حتی سایت اصلی کنگره 60 باشد.

و این آغاز از نوشتن موضوعی مثل دستور جلسه هفتگی و یا هر چیز دیگر که در سفر اتفاق افتاده شروع می‌شود .

کافی است باور کنم من هم می‌توانم به‌جای خریدن و رسیدن با پرواز به هدف خود برسم ، کافی ست باور کنم نوشتن می‌تواند بال پرواز من باشد و به باور خود احترام گذاشته و او را در لحظات زندگی خود شریک کنم . آنگاه باورها پرز گیری شده و اشکالات برطرف می‌شود و نوشته سیر تکاملی خود را با نوشته قبلی طی کرده ، به حقیقت نزدیک می‌شود .

تو پای‌به‌راه در نه و هیچ مپرس        خود راه بگویدت که چون باید رفت

البته که باید راه هم توسط راهنماها و خدمتگزاران در این قسمت هموار شود و هموارتر هم می‌شود ، چنانکه می‌بینیم اکثر راهنماها و کمک راهنماها برای لژیون خود وبلاگ داشته و در همه نمایندگی‌ها و در سایت مرکزی افرادی حتی به‌طور شبانه‌روز مشغول خدمت و هموار کردن راه برای من و امثال من هستند . پس به من واجب است صمیمانه از این عزیزان به‌پای زحمات بی‌منتشان به هر طریق ممکن تشکر کنم و شاید کمترین تشکر از همه این عزیزان استفاده و مشاهده زحماتشان باشد .

با تشکر از توجه شما

لژیون رضا ربیعی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .