English Version
English

اشتراک حس خوب؛ گفت وگو با مسئول وبلاگ همسفران نمایندگی قم

اشتراک حس خوب؛ گفت وگو با مسئول وبلاگ همسفران نمایندگی قم

لطفاً خودتان را معرفی کنید

سلام دوستان مرضیه هستم همسفر محمد، آخرین آنتی ایکس مصرفی مسافرم تریاک، مدت سفر اول دوازده ماه و سیزده روز، روش درمان DST با داروی OT ، باراهنمایی‌های جناب آقای عباس آقایی و سرکار خانم آرزو، مدت رهایی سه سال.

 

در چه جایگاهی در کنگره  در حال خدمت هستید؟

در حال حاضر در جایگاه کمک راهنمایی در حال خدمت هستم و در قسمت وبلاگ، به‌عنوان مسئول وبلاگ همسفران نمایندگی امین قم مشغول فعالیت هستم.

 

چطور شد به‌عنوان یک وبلاگ نویس در کنگره شروع به خدمت نمودید؟

من بهمن‌ماه سال 91 وارد کنگره شدم و از همان ابتدا راهنمایم خیلی مرا تشویق می‌کرد که وبلاگ همسفران قم را راه‌اندازی کنم ولی من در این زمینه آموزشی ندیده بودم. در تیرماه سال 92 با کمک خواهر لژیونی بسیار عزیزم خانم اکرم که الآن مسئول وبلاگ همسفران نمایندگی شهرقدس هستند توانستم وبلاگ همسفران قم را راه‌اندازی کنم و چند ماهی است که با دستور خانم دژجوی، اسیستنت گروه خانواده مسئول وبلاگ همسفران قم در فضای جدید هستم، البته در این مسیر مسافرم همیشه حامی و پشتیبان من بوده و هست.

 

احساستان نسبت به اینکه وبلاگ همسفران قم در بین وبلاگ نمایندگی‌های کنگره 60 رتبه‌ی هشتم را به دست آورده بیان کنید:

اگر وبلاگ ما در کارش موفق شده است نتیجه یک کار جمعی است و بااینکه سه ماه بیشتر نیست که این وبلاگ با هشت نویسنده در فضای جدید شروع به کار نموده است ولی رتبه هشتم برای ما بین چهل‌ودو نمایندگی مقام خوبی است و من خیلی خوشحالم و از تمامی نویسندگان وبلاگ همسفران قم تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 

این خدمت چه کمکی به شما کرده است:

عشق و محبت حاکم بر کنگره مرا جذب کنگره نمود و کم‌کم این حس در من به وجود آمد  که حال خوش را لحظه‌ای دارم که آموزش می‌گیرم و خدمت  می‌کنم. فضای خدمت در وبلاگ‌های کنگره 60 هم مثل سایر عرصه‌های خدمت، سرشار از آموزش است و  من از آن بهره‌مند می‌شوم و انرژی می‌گیرم. روزی که کارم را در وبلاگ شروع کردم با عشق آغاز کردم و امیدوارم تا زمانی که در این زمینه مشغول به کار هستم این عشق درونم خاموش نشود. تأثیرات این خدمت را در لحظه‌لحظه‌ی زندگی‌ام حس می‌کنم و خداوند را به خاطر این توفیق شکرگزارم.

 

بهترین تجربه‌ای که در مدت خدمت در وبلاگ داشتید چه بوده است:
 
وقتی برای اولین بار یک دل نوشته در دفتر خاطرات کنگره 60 را خواندم  خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم و تصویر رهایی و حس امید مرا به ادامه مسیر کنگره امیدوار ساخت و کم‌کم وقتی خودم شروع به نوشتن نمودم این نوشتن‌ها در ادامه مسیر و تغییر حالم خیلی به من کمک کرد. الآن هم وقتی در لژیون هستم به ره‌جویانم توصیه می‌کنم که شروع به نوشتن کنند. نویسندگی در وبلاگ نه‌تنها حال نویسنده را خوب می‌کند بلکه این حس خوب و تجربه خودش را با دیگران به اشتراک می‌گذارد. وقتی من با نوشته‌ای می‌توانم انسانی را در دورترین نقطه این کشور و حتی جهان از تخریب خود و آشناییم با کنگره و روش درمان کنگره آشنا کنم و ناامیدی یک شخص را با نوشته خود به امید تبدیل کنم چرا از این کار دریغ کنم؟ با این کار ممکن است زندگی شخصی را نجات دهیم و روزنه امیدی در زندگی تاریک و سیاه شخصی پدیدار کنیم.

در مورد سایت کنگره کمی توضیح بدهید:

سایت کنگره در آذرماه  سال 82 فعالیت خودش را شروع نمود و دارای دو بخش فارسی و انگلیسی است و سایت کنگره بزرگ‌ترین نماینده کنگره می‌باشد، مهم‌ترین وظیفه سایت کنگره 60 رساندن پیام رهایی به جهانیان است. استفاده از سایت باعث آشنایی خانواده‌ها و مصرف‌کنندگان با روش درمان کنگره می‌شود و دانش و آگاهی در مورد اعتیاد را بالا می‌برد و ما می‌توانیم از فعالیت سایر نمایندگی‌ها اطلاعات کسب کنیم.
 

الگوی شما کیست:

راهنمای عزیزم خانم آرزو به‌عنوان یک فرشته‌ی ناجی در مسیر زندگی من قرار گرفت و امیدوارم به‌مانند ایشان که  عشق و محبت را بدون چشمداشتی به دیگران هدیه می‌کرد من هم بتوانم با فرمان‌برداری از کنگره و حرکت در صراط مستقیم به چنین جایگاهی برسم.


کدام وادی را بیشتر دوست دارید؟

تمام وادی‌ها  قوانین الهی و زندگی را به ما می‌آموزند ولی آرزویم این است و  تمام تلاشم را می‌کنم که به وادی چهاردهم که وادی عشق و محبت است برسم.

 

کلام پایانی :
من هم به‌نوبه خودم هفته سایت را به آقای مهندس و تمامی خدمتگزاران کنگره 60 تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

 

با سپاس فراوان از خانم مرضیه‌ی عزیز بابت وقتی که در اختیار ما قراردادند.

تهیه گزارش: همسفر صدیقه
عکاس: همسفر لیلا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .