English Version
English

کارگاه آموزشی مجازی همسفران، سی دی کلام حق

کارگاه آموزشی مجازی همسفران، سی دی کلام حق

صحبت و کلام در زندگی روزمره ما سهم به سزایی دارد باید قوه تشخیص خود را بالا ببریم تا متوجه بشویم دیگران از صحبت‌هایشان چه منظوری دارند. کلام می‌تواند راست، دروغ، یا خنثی باشد. ولی چون درهم‌تنیده شده‌اند باید خوب دقت کنیم تا کلام حق و حقیقت از باطل تشخیص دهیم.

سخنان از دهان هرکس می‌تواند خارج شود باید ببینیم و تشخیص بدهیم کدام حق و کدام کذب است. چون وقتی سخنان حق را تشخیص بدهیم می‌توانیم در زندگی روزمره خود بکار ببریم وگرنه عدم‌تشخیص کلام حق برای ما مشکل ایجاد می‌کند. پس باکمی تعمق و تفکرمی توانیم قدرت تشخیص خود را تقویت کرده کلام حق زندگی را زیبا و کلام دروغ زندگی را ویران می‌کند.

در همین مقوله اعتیاد مشاهده می‌کنیم. در ماهواره، روزنامه‌ها، کوچه، خیابان‌ها، مطب‌ها تبلیغات زیادی کرده و نوشتارها، سخنان زیادی درباره ترک و درمان اعتیاد صحبت می‌شود که همه کذب است. ولی در آخر مشاهده می‌کنیم روش دی.اس.تی راه درست درمان اعتیاد را به ما نشان داد البته با سند و مدرک زنده، مسافران خودمان که درست درمان شدند. پس این کلام راستین است اما بعضی‌ها نمی‌خواهند بفهمند که برای آنان نمی‌شود کاری انجام داد کلام حق با ساده‌ترین صورت بیان می‌شود و پیچیدگی ندارد.


در مسئله درمان اعتیاد هم همین‌طور است. چون حرف و روش صحیح است و کلام ما حق است و با ساده‌ترین کلمات می‌شود دیگران را قانع کرد. اما باز کسانی هستند روش دی.اس.تی را خراب می‌کنند. حرف‌های کذب و تبلیغات سوء انجام می‌دهند یا حتی درباره کلام خداوند که همه حق و حقیقت است هم تعبیر سوء انجام می‌دهند. از قدیم گفته‌شده طلایی که پاک است چه منتش به خاک است. چیزی که درست و حقیقت باشد هرگز از بین نمی‌رود. کلام حق بابیان ساده در دلها می نشیند و حک می‌شود. روش دی.اس.تی همچون حق و حقیقت است در آینده هم باقی می‌ماند.

 


نویسنده: کمک راهنما، همسفرنرگس عمریه
تایپ: همسفرحمیده ازلژیون خانم مریم داراب
ویرایش و تنظیم:همسفرلیلا

همسفران نمایندگی پرستار کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .