English Version
English

گزارش لژیون درمان سیگار (ویلیام وایت) جمعه 95/5/1 نمایندگی ورزش اصفهان و تولد اولین سال رهایی مسافر مصطفی از سیگار

	 گزارش لژیون درمان سیگار (ویلیام وایت) جمعه 95/5/1 نمایندگی ورزش اصفهان و تولد اولین سال رهایی مسافر مصطفی از سیگار

جلسه دوم، از دور دوم سری کارگاهای آموزشی، خصوصی، درمانی ویژه درمان سیگار (ویلیام وایت) با نگهبانی مسافر امیرحسین و استادی مسافر محمد و دبیری مسافر علی با دستور جلسه کار، تحصیل، قدرت و دستور جلسه دوم تولد یک سال رهایی مسافر مصطفی از سیگار رأس ساعت 9 صبح در پارک شهدای شهرداری اصفهان شروع بکار کرد.

استاد در مورد دستور جلسه چنین فرمودند:

ما برای اینکه به یک قدرت برسیم، کار و تحصیل لازم و ملزوم آن است و سواد و کار و علم لازمه به قدرت رسیدن است و برای انجام کار و یا برای انجام تحصیل، باید قدرتی پیدا کنیم و برای رسیدن به هر دو مورد کار و تحصیل، قدرتی نیاز است که این قدرت برای ما در اولویت اول درمان اعتیاد است و برای یک مصرف‌کننده از هر زاویه‌ای که نگاه کند اولویت اول درمان و رهایی از مواد است.

استاد در مورد دستور جلسه دوم، ابتدا اولین سال رهایی آقا مصطفی را به ایشان و خانواده محترمشان و جناب آقای مهندس دژکام و سرکار خانم آنی و خانواده کنگره 60 تبریک گفتند و فرمودند آقا مصطفی به خودش و قلبش احترام گذاشت و درمان سیگار را شروع کرد در اصل فرمان را اجرا کرد و هیچ‌گونه سرپیچی از فرمان نکرد و سختی‌ها را به جان خرید و صبر کرد تا به رهایی رسید وهم اکنون نیز موردحمایت خداوند قرار دارد در پایان این رهایی را به تمام دوستان شرکت‌کننده در لژیون ویلیام وایت تبریک می‌گویم.

 

بعد از سخنان استاد اولین سال رهایی مسافر مصطفی را جشن گرفتیم.

اعلام سفر مسافر مصطفی:

آنت ایکس مصرفی: روزانه دو پاکت سیگاراسی آبی-تخریب: بیست سال-مدت سفر:11 ماه و 10 روز-در شروع 30 قطعه آدامس نیکوتین خوراکی-مدت رهایی:13 ماه وبیست روز، رشته ورزشی: شنا

آرزوی مسافر مصطفی:

همه عزیزان با جهان‌بینی بالا سیگار را درمان کنند و با موفقیت کامل به رهایی برسند.

آرزوی همسفر غزل:

همه باباها که سیگار مصرف می‌کنند به درمان برسند و گل رهایی را از آقای مهندس بگیرند.

سخنان مسافر مصطفی:

ابتدا از تمام کسانی که در جشن تولد من شرکت کردن کمال تشکر و قدردانی رادارم. خدا را شاکرم که امروز در این جایگاه قرار دارم از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که با ابداع این روش افراد زیادی را از بند دخانیات نجات دادند. از کمک راهنمای محترم آقای داودی سپاس‌گزارم یک تشکر ویژه از آقای اعتباریان که اولین شخصی بودن که در استان اصفهان به راهنمایی آقای مهندس دژکام به درمان و رهایی رسیدند و این بستر را برای ما فراهم کردند که به‌راحتی بتوانیم به درمان برسیم؛ و خوشحالم که خودم و خانواده‌ام زندگی بدون دود را تجربه می‌کنیم. وهمِ این‌ها را مدیون کنگره 60 هستم.

 

 

 

 

 

وبلاگ ورزش اصفهان

تهیه و تنظیم: مسافر مصطفی

عکاس: مسافر مسعود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .