English Version
English

می توانم هر کاری را که دوست دارم انجام بدهم

می توانم هر کاری را که دوست دارم انجام بدهم
تا قبل از ورودم به کنگره خیلی از آموزش‌ها و کلاس‌ها را شروع کردم ازجمله خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، کلاس‌های ورزشی و حتی کارگاه‌های فنی و ... اما در هیچ‌کدام از آن‌ها موفق نبودم و در خانواده مشهور بودم به همه‌کاره و هیچ‌کاره. استعدادهای زیادی را در خودم احساس می‌کردم، ولی در هیچ‌کدام از آن‌ها موفق نبودم و تا قبل از ورودم به کنگره فقط در مصرف مواد مخدر توانستم پیشرفت خوبی بنمایم.
زمانی که پس از سال‌ها و شکست‌های پیاپی وارد کنگره شدم احساس کردم که اینجا می‌توانم موفقیت‌هایی را کسب نمایم و نور امیدی در زندگی من به وجود آورد. وادی یازدهم به من آموخت که از شروع یک حرکت و مبدأ تا رسیدن به مقصد و یا هدف، یک مسیری وجود دارد که دارای پیچ‌وخم‌های فراوان و موانع و سختی‌های زیادی است که باید از آن عبور کرد.
برای عبور از سختی‌ها و مشکلات برای رسیدن به بحر یا هدف نیاز به منابع اطلاعاتی صحیح و انرژی هستیم که باید هر دو را باهم داشته  باشیم، و تمام این مسائل در سفر اول با کسب انرژی و منابع اطلاعاتی صحیح به‌صورت هفتگی از جلسات، لژیون، راهنما و جزوات می‌گرفتم و به مسیر خود  ادامه می‌دادم تا برای اولین بار در زندگی‌ام توانستم یک کار درست و کامل  انجام بدهم و به هدفم که درمان و رهایی بود رسیدم و در اینجا بود که متوجه شدم من می‌توانم هر کاری را که دوست دارم انجام بدهم.
با این تفکر درمان سیگارم را شروع کردم و درمان شدم و سپس در آزمون کمک راهنمایی شرکت کردم و در آزمون قبول شدم و بعدازآن ورزش تیراندازی باکمان را شروع کردم و پس از 3 سال توانستم چند مقام در استان کسب کنم، برای درک و اجرای وادی یازدهم نیاز به منابع اطلاعاتی صحیح که وادی‌های گذشته هست راداریم.
اولین مسئله‌ای که می‌تواند مرا در شروع و ادامه کمک کند، وادی اول و تفکر هست، اگر در تفکر قبول داشته باشم که می نوانم در کارهایم موفق باشم، موفق خواهم بود و تبدیل به رود خروشان خواهم شد و در اصل در صور پنهان، چشمه جوشان من، تفکرات من هست، که اگر مثبت و الهی باشد، رودی که از آن جاری می‌شود، دارای آب زلال و گوارایی خواهد بود که در مسیر خود سرسبزی و آبادانی به وجود خواهد آورد، و اگر تفکرات منفی باشد، رودی که از آن جاری می‌شود، فاضلاب خواهد شد که اطراف خود را تبدیل به لجنزار خواهد کرد.
در وادی یازدهم، چشمه به 3 دسته تقسیم‌شده است:

1- چشمه هائی با آب زلال و گوارا
2- چشمه هائی با آب گندیده و زهرآگین
3- چشمه‌های خنثی

زمانی که تفکرات من منفی و ضد ارزشی باشد، احساس من هم تبدیل به حس مخرب و منفی مانند کینه، کدورت، نفرت، عصبانیت، حسادت، قضاوت و...خواهد شد و حضورم در همه‌جا باعث ناراحتی خودم و دیگران خواهد شد و از گفتگو با انسان‌های خوب  و صالح لذت نخواهم برد.
اما زمانی که تفکرات من مثبت و الهی باشد احساس من هم خوب و الهی خواهد شد، مانند محبت کردن، عشق ورزیدن، کمک کردن به دیگران و....
در اینجا من تبدیل به رودی خروشان با آب زلال و گوارا خواهم شد که هم خودم زندگی می‌کنم و هم اجازه می‌دهم دیگران هم زندگی کنند. چشمه‌های خنثی هم کسانی هستند که بودنشان با نبودنشان هیچ فرقی ندارد. کار کنگره 60 تبدیل چشمه‌های خشک و یا با آب گندیده، به چشمه‌های جوشان با آب زلال و گوارا هست و کسانی که در کنگره خود را در چرخه آموزش و خدمت قرار می‌دهند، تبدیل به این رودهای خروشان می‌شوند که با حرکت خود برای رسیدن به اهداف مادی و معنوی خود در مسیر می‌توانند به دیگران هم کمک کنند تا به اهداف و خواسته‌های معقول خود برسند.
یک سفر اولی برای تبدیل کردن چشمه خود به چشمه‌ای جوشان، با آب زلال و گوارا نیاز به منابع آبی زلال که همان اطلاعات صحیح هست دارد که می‌تواند آن‌ها را در 3 جلسه در هفته به دست بیاورد، تا بتواند این مسیر پرپیچ‌وخم را پشت سر بگذارد تا به بحر و اقیانوس، که همان رهایی و سلامتی هست برسد.

 
با احترام: کمک راهنما احمد فهیمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .