English Version
English

کارگاه آموزشی، تقدیر از ایجنت محترم آقای وحید هاشمی

کارگاه آموزشی، تقدیر از ایجنت محترم آقای وحید هاشمی

دوازدهمین جلسه از دور ششم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰ ویژه مسافران و همسفران نمایندگی آزادی با استادی آقای میثم حاج جعفری و نگهبانی آقای داود تاجیک و دبیری قاسم رهگذر با دستور جلسه "وادی یازدهم و تأثیر آن روی من" در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۵/۴/۲۴ ساعت ۱۷:۰ آغاز به کار نمود.

خدا را شاکرم که فرصتی شد تا بار دیگر در خدمت شما باشم. چشمه‌های جوشان و رودهای خروشان همه به بحر اقیانوس می‌رسند؛ ۱۴ وادی که ما در کنگره ۶۰ آن‌ها را بررسی می‌کنیم، همه به یکدیگر متصل هستند. وادی یازدهم می‌گوید: چشمه‌های جوشان و رودهای خروشان به بحر و اقیانوس می‌رسند. منظور از چشمه‌ها و رودها چیست؟ بحر و اقیانوس کجاست؟ مسیر و موانع جهت رسیدن به بحر و اقیانوس چگونه است؟ شرط لازم و کافی جهت رسیدن به بحر و اقیانوس چیست؟ این چشمه‌ها و رودها ما انسان‌ها هستیم و در هرکجا که قرار داشته باشیم،  می‌توانیم به بحر و اقیانوس برسیم مشروط به اینکه خود بخواهیم .  یک رود یا یک چشمه برای اینکه جوشان شود چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ ابتدا باید به یک منبع متصل باشد تا به جوشش برسد و این اتفاق برای ما یعنی سیستم ایکس ما به جوشش برسد.

همچنین باید یک اختلاف‌پتانسیل درونی و بیرونی نیز وجود داشته باشد و در انسان چیزی که این موضوع را به وجود می‌آورد،  منابع علمی و آموزشی می‌باشند، ما آموزش می‌گیریم تا آگاهی‌مان بالا برود و این منابع علمی همان منبع آبی است که جهت جوشش باید به آن متصل باشیم. گاهی ما به منبع آب متصل هستیم،  ولی جوشش نداریم چون اختلاف‌پتانسیل نداریم،  وقتی در جلسات حضور داریم انرژی این جلسات باعث افزایش انرژی درونی ما می‌گردد و به جوشش و جاری شدن ما کمک می‌کند.

مسیر رسیدن به مقصد پر سنگلاخ و مانع است و آن چیزی که ما را وادار به حرکت و عبور می‌کند، آن استمرار و انرژی درونی است که کمک می‌کند راه هموار شود، این مسیر در ابتدای راه سخت و دشوار است و به مرور هموارتر می‌گردد. هر مسافر وظیفه دارد فرمانی که راهنما می‌دهد را موبه‌مو اجرا کند زیرا فرمانی که راهنما صادر می‌کند فقط یک فرمان ساده از خودش نیست و این فرمان گاهی از جای دیگری صادر می‌شود. یکی از دلایلی که باعث می‌شود ما کمک خداوند را دریافت نکنیم همین نافرمانی است.

یک راهنما هیچ‌وقت بد رهجویش را نمی‌خواهد و اگر ما گوش‌به‌فرمان باشیم درهای رحمت الهی به روی ما باز می‌شود و این را سفر دومی‌ها بهتر حس می‌کنند که چه میگویم و این جزء قوانین الهی است و برای همه انسان‌ها صدق می‌کند و باید طبق این قوانین حرکت کنیم. اگر ما تا به امروز رحمت خداوند را حس نکردیم شاید دلیلش این است که سالهای سال نافرمانی کردیم. تمام مطالبی که در کنگره آموزش داده می‌شود برای این است که من بدانم در کجای کار قرار دارم. در این وادی هم می‌گوید اگر می‌خواهی به چشمه جوشان و رود خروشان تبدیل شوی دو ویژگی را باید کسب کنی یکی باید تغییر جایگاه داشته باشی و اختلاف‌پتانسیل را در خودت به وجود بیاوری و دیگری منابع صحیح اطلاعاتی که در کنگره در همین جلسات و سی‌دی‌ها آموزش داده می‌شود را کسب کنیم. اگر راهنما تائید می‌کند که سر ساعت در جلسات حضورداشته باشیم برای این است که این منابع اطلاعاتی را کسب کنیم.

در ادامه هم انتخاب جناب آقای حیدری را به‌عنوان ایجنت نمایندگی آزادی تبریک و خدمت جناب آقای هاشمی خدا قوت عرض می‌کنم و امیدوار هستم که در جایگاه‌های بالاتر شاهد حضور این عزیزان باشیم.

 

صحبت‌های آقای وحید هاشمی:

خداوند را شاکر هستم که لطف یک دوره خدمت در جایگاه ایجنتی را به بنده عطا نمود. امیدوار هستم که توانسته باشم در این مدتی که ایجنتی شعبه را بر عهده داشتم مثمر ثمر بوده باشم و همچنین جایگاه ایجنتی را به آقای مهدی حیدری تبریک عرض می‌کنم و امیدوار هستم که در طول زمان ایجنتی شان باعث ارتقاء نمایندگی آزادی باشند که انشا الله و قطعاً نیز همین‌طور خواهد بود. در آخر هم از بنیان کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس دژاکام سپاسگزارم که فرصت خدمت در این جایگاه را در اختیار بنده قراردادند و همچنین از شما عزیزان بابت همکاری در این مدت سپاسگزارم.

صحبت‌های آقای مهدی حیدری:

بزن باران ببار ای برف که رحمان رحیم است صاحب‌خانه، من از شهر هزار نیرنگ آمدم، بازکن در را که شغالان در کمین‌اند. باران رحمت خداوند شامل حال ما شد و با کنگره ۶۰ آشنا شدیم. شهر من؛ شهر دروغ، شهر غرور، دود، نفرت، حسادت، پلیدی و ... . شنیده‌ام مسافری از جنس ما دست‌هایش به آسمان رسیده و خورشید را نوشیده است و اکنون نور را جرعه‌جرعه به کام عطش زدگانی چون من می‌ریزد. ثانیه‌ها به دقیقه و ساعت‌ها به ماه و سال تبدیل می‌شوند و سال‌ها گذشت از آزادی و رهایی و حال در وادی خدمت و آموزش قرار می‌گیریم و آیینه‌ها به نور نشسته است. در این وادی امانت‌دار امانت خداوند می‌شوند. امیدوارم خداوند یاریم دهد تا عارفانه‌ترین عشق و سلوکانه ترین احساس را به شما هدیه دهم. با تشکر از همه دوستان.





ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .