English Version
English

شیشه ماده‌ای اهریمنی

شیشه ماده‌ای اهریمنی

آمفتامین یا شیشه، موادی که در قرن گذشته اطباء غربی برای فرار از ناامیدی و رسیدن به حال خوش به بیماران خود توصیه می‌کردند. چندی پیش آمفتامین دارویی بود برای تحمل زندگی یکنواخت غربی و دارویی ارزان بود که در دسترس همگان بود.

این ماده باعث سرخوشی و ایجاد شوق می‌شد تا انسان‌هایی که گرفتار گوشه‌نشینی بودند، سر ذوق آمده و به تحرک وادار شوند. ولی کشف این دارو توسط مافیای مواد مخدر و تأثیر آن درفروش بیشتر مواد، باعث شد این ماده از فهرست دارویی مردم حذف شود. حالا آمفتامین هم مثل مواد دیگر زمینه‌ساز بازاری دیگر و تقاضایی دیگر از طرف مصرف‌کنندگان می‌شد، چراکه مافیای مواد مخدر برای تزریق مواد جدید از این روش استفاده می‌کنند تا دنیایی جدید را برای مصرف‌کنندگان به وجود آورند که قابل توصیه هم باشد و درفروش مواد دیگر، این سبد مصرفی جای بگیرد. برای نمونه مصرف شیشه باعث می‌شود مصرف‌کنندگان هروئین و تریاک و اصولاً مخدرها، مصرفی مضاعف داشته باشند، که البته در مثال‌های دیگر هم می‌توان این اتفاق را دید. این مسئله هم باعث می‌شود مصرف‌کنندگان شیشه در امور دیگر مافیا تحرک داشته باشند و هم اینکه برای بازاری جدید که در راه است آمادگی پیدا کنند.

حال ما باید در کنگره 60 مجال این را پیدا کنیم تا انواع ترفندهای مافیایی را بشکافیم و بشناسیم و با ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشگیری و مهار مصرف این مواد توسط مصرف‌کنندگان اقدام نماییم. در کنگره 60 بسیاری از مصرف‌کنندگان شیشه به درمان قطعی رسیده‌اند. در بحث درمان شیشه طی سال‌ها تجربه و تحقیق در کنگره، نتایج درخشانی از روش درمانی DST به‌دست‌آمده و کسانی که در کنگره 60 به درمان قطعی شیشه رسیده‌اند، سندی بدون نقص هستند برای اثبات این موضوع که اعتیاد به مصرف شیشه درمان دارد و این درمان در کنگره 60 انجام گرفته است.

من هم در 12 سال مصرف شیشه تجربیات زیادی داشتم و می‌دانم احوال اکثر مصرف‌کنندگان شیشه به یک‌شکل بوده. شیشه ماده‌ای اهریمنی است که مصرف آن صور آشکار و صور پنهان ما را به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. شک، سوءظن، خشم، پرخاشگری، رفتارهای جنسی پرخطر، تغییر جایگاه حواس و هزاران هزار مشکل دیگر که در صور آشکار و صور پنهان ما به وجود می‌آید. مصرف شیشه در کوتاه‌مدت لذت‌بخش است اما به‌مرور زمان شخص مصرف‌کننده را از تعادل خارج می‌کند و خود شخص و زندگی او تحت تأثیر مصرف این ماده قرار می‌گیرد. مسئله‌ای که واضح است، آن است که تاریکی سختی که ما در اثر مصرف شیشه وارد آن می‌شویم و آن حال خراب و عذابی که دچار آن می‌شویم، به لذت اوایل مصرف شیشه نمی‌ارزد. این را کسانی می‌توانند درک کنند که در این تاریکی بوده‌اند یا هستند. این جمله‌ی آشنا که "شیشه اعتیاد ندارد" نیز متأسفانه یکی از ترفندهای عاملین پخش این مواد بود برای فروش بیشتر آن. اما به‌راحتی می‌توان با چند ثانیه صحبت کردن با شخص مصرف‌کننده شیشه یا شخصی که درگذشته مصرف شیشه داشته، این موضوع برای ما عیان شود که شیشه ماده‌ای بسیار اعتیادآور، مخرب، اهریمنی و هولناک است.

خدا را شکر می‌کنم که امروز در کنگره 60 حضور دارم، تنها جایی که توانسته مصرف‌کنندگان شیشه را برای همیشه به درمان قطعی و رهایی از این بند برساند. امیدوارم کسانی که در بند این ماده اهریمنی هستند، بتوانند از این بند رها شوند.

نویسنده: مسافر رضا رهجوی آقای آبتین نورانی

نگارنده: مسافر احمد

منبع کنگره 60 : وبلاگ نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .