English Version
English

دست های پشت پرده؛ گفت و گو با خدمتگزاران

دست های پشت پرده؛ گفت و گو با خدمتگزاران

در حاشیه آشپزی افطاری در ماه مبارک در شعبه به حضور جمعی از خدمتگزاران آشپزخانه رسیدیم و از آن‌ها در مورد آشپزی در آشپزخانه و حس و حال خدمت در ماه رمضان پرسیدیم.

مسافر حسین رهجوی آقای منصوری:

آنتی ایکس: شیره تخریب: ۱۰ سال سفر اول: ۱۵ ماه رهایی: ۹ ماه

خدمت در آشپزخانه جاذبه‌های بسیار زیادی برای من داشته و دارد. من در بیرون از کنگره نیز آشپزی می‌کنم و شغل من آشپزی است ولی نکتهٔ جالب اینجاست که آشپزی در کنگره برایم با آشپزی در بیرون تفاوت شایانی دارد و می‌توانم بگویم که حس و حالی را که اینجا تجربه می‌کنم در هیچ جای دیگری سراغ ندارم. غذا پختن برای بچه‌های کنگره کسانی که به‌نوعی با من هم حس هستند واقعاً لذت‌بخش است و امیدوارم که تک‌تک مسافران این حس و حال را لمس کنند و لذت ببرند.

 

مسافر حسین رهجوی آقای شاهمرادی:

آنتی ایکس: شیره تخریب: ۸ سال سفر اول: ۱۱ ماه رهایی: در حال سفر

خدمت در کنگره به‌طورکلی زیباست ولی در ماه رمضان این لذت دوچندان می‌شود و می‌توان گفت فرصتی است برای مسافران که بتوانند دریافت‌هایشان را از حلقهٔ کنگره ۶۰ بیشتر نمایند. من در این ماه حس تعلق بیشتری نسبت به کنگره پیداکرده‌ام خودم را جزئی از این حلقهٔ محبت میدانم و این خدمت‌ها باعث گردیده که روی افراد بیشتری شناخت پیدا کنم و دایرهٔ تعاملاتم روزبه‌روز گسترده‌تر بشود و همین عامل باعث انرژی مضاعفی برای من گردیده و این روزها به معنای واقعی دریافته‌ام که هرگونه عمل سالمی تا چه میزان می‌تواند حس سالمی را برایم به ارمغان آورد.

 

مسافر مجید رهجوی آقای منصوری:

آنتی ایکس: تریاک تخریب: ۲۰ سال سفر اول: ۱۱ ماه رهایی: ۲۳ ماه

از بدو ورود به کنگره عاشق خدمت کردن در کنگره شدم و برایم فرقی نمی‌کرد چه خدمتی و در چه قسمتی باشد و همواره خدمت را دوست داشتم. خدمت در آشپزخانه هم برایم بسیار جالب بوده و هست و علی‌رغم گرمی هوا و کمی سختی برایم بسیار آسان و لذت‌بخش است و روزهایی که در اینجا مشغول خدمتم حتی آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر از روزهایی که در منزل و در حال استراحتم نیز سپری می‌گردد. به‌واقع حس اینجا با بیرون بسیار متفاوت است من در آشپزخانه وقتی خدمت می‌کنم انگار که برای خودم کار می‌کنم و به‌واقع با لذت کار می‌کنم و انرژی می‌گیرم و خداوند را همواره بابت این‌همه زیبایی سپاسگزارم.

 

مسافر حسین رهجوی آقای نیک سیر:                 

آنتی ایکس: شیره تریاک تخریب: ۱۰ سال سفر اول: ۱۳ ماه رهایی: ۸ ماه

در سفر اولم زیبایی‌های زیادی را از خدمت در کنگره سراغ داشتم به همین منظور در سفر دوم نسبت به این موضوع رغبت بیشتری نشان دادم و این ماه و خدمت در آن‌هم جزئی از آن است. رمضان ماه خداست و ماهی است که روش DST در آن به آقای مهندس الهام گردیده است. در مورد خدمت در آشپزخانه باید بگویم که نظم و انضباط اینجا مثال‌زدنی است و من در کمتر جایی آن را سراغ دارم. من هرروز به همراه پسرم که همسفر بنده است برای خدمت به کنگره می‌آییم البته همسفرم رغبت بیشتری نسبت به من نشان می‌دهد و گاهی حتی زودتر از من به کنگره می‌آید. در کل از خدمت در آشپزخانه بسیار خشنودم و از اینکه می‌توانم ذره‌ای به سفر اولی‌ها خدمت کنم خداوند را سپاسگزارم.

 

مسافر مهدی رهجوی آقای منصوری:

آنتی ایکس: تریاک متادون تخریب: ۲۵ سال سفر اول: ۱۱ ماه رهایی: ۸ ماه

از خدمت در کنگره مخصوصاً در این قسمت بسیار لذت می‌برم و همواره خود را مدیون کنگره میدانم زیرا این انرژی و حس و حال خوبی را که اکنون دارم درگذشته نداشتم خداوند را هم شاکرم به این خاطر سپاسگزارم که برخلاف پارسال که سفر اولی بودم و کمتر می‌توانستم در ماه مبارک خدمت کنم امسال لیاقت پیدا کردم با رها شدن از دام اعتیاد وقت بیشتری را در آشپزخانه در خدمت دوستان سپری کنم.

تهیه گزارش و نگارش: مسافر امید

عکس: مسافر اشکان
نمایندگی سلمان فارسی اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .