English Version
English

جلسه لژیون شیراز: ایمان داشتن به حرف راهنما

جلسه لژیون شیراز: ایمان داشتن به حرف راهنما

در درمان کنگره 60 ما می‌خواهیم بدن را به تعادل جسمی و روانی برسانیم و 11 ماه وقت لازم داریم برای بازسازی جسم و باید بدن و سیستم  x از درون ترمیم و بازسازی بشود و اصلاً نباید در این کار مهم عجله کرد.

چون یک مصرف‌کننده مواد مخدر در طول زمان بدن خود را تخریب (تیرباران) کرده و نمی‌شود یک‌شبه یا یک هفته و یا یک‌ماهه آن را بازسازی کرده و به تعادل برسانیم، و مثل شهری  بمب باران شده  که  تمام سیستم‌های درون آن شهر از قبیل، برق، مخابرات، گاز و آب و فاضلاب آن شهر را یکجا منهدم گردیده است و قابل سکونت نیست.

زمان می‌خواهد تا این شهر را آباد و بازسازی کرده تا بعد بشود در آن زندگی کردباید در مورد بدن خود هم آگاه باشیم که چه بلاهایی سر بدن و جسم و روان خود آورده‌ایم و آن‌ها را چگونه ویران و نابود کرده‌ایم، و چگونه اعصاب و روان و مسائل جنسی و عاطفی خود را از چرخه حیات وزندگی خارج کردیم و از تعادل خارج شدیم و تولید تمام چشمه‌های درون خود را کم کرده و نمی‌دانستیم که ایراد از کجاستوقتی متوجه شدیم؛ فهمیدیم که نمی‌توانیم خود به‌تنهایی از عهده این شهر به‌هم‌ریخته برآییم.

مسافری که وارد سفر اول شد حتماً باید 11 ماه را به کنگره 60 و جلسات  بیاید تا خوب آموزش‌های لازم را بگیرد و کاملاً رهجو به صحبت‌های راهنما توجه کند و آن‌ها را اجرا و عملی کند. مثلاً اگر به رهجو گفته می‌شود که سروقت به جلسه بیا و یا داروی خود را سر ساعت مصرف کند باید بدون چون‌وچرا بپذیرد و اجرا کند. حتماً راهنما چیزی را می‌داند که به رهجو می‌گوید و این اولین قدم برای نظم و به تعادل رسیدن هست.

و چون بعد از مصرف دارو اثر آن بین 6 تا 8 ساعت در بدن می‌ماند با تحقیقات کنگره 60 دارو را به 3 نوبت تقسیم کرده تا بدن روی روال و نظم افتاده و به تعادل برسد.

زمانی رهجو به درمان و تعادل می‌رسد که از همان اول کار، باصداقت و راستی جلو بیاید و تمام مسائل مصرفی خود را به راهنما اعلام کند تا به نتیجه برسد، و اگر شخصی به‌قول‌معروف آدرس اشتباهی به راهنما بدهد درمان صورت نمی‌گیرد و خودش ضربه می‌بیند و ضرر می‌کند.

در وادی دهم به این مسئله اشاره‌کرده که انسان می‌تواند با عمل کرد درست صفات خود را تغییر داده و در مورد نور، صوت و حس هم توضیح داده‌شده که نور می‌تواند در مسیر درمان مهم باشد، اگر ما روزنه درون خود را بازکرده می‌توان نور بیشتری را دریافت کرد و خود شخص می‌تواند تصمیم بگیرد که این نور به خود بتابد یا نتابد 

) یعنی بستگی به خود دارد که آموزش‌ها را بگیرید یا نگیرد صفت‌ها را در خود تغییر بدهد یا ندهد از جهنم خارج بشود یا نشود به تعادل برسد یا نرسد) و صوت هم همان کلامی است که از طرف راهنمایان بما می‌رسد و یا سی‌دی‌ها و سخنان است که ما می‌شنویم. حس. در مورد 5 حس ظاهری که مدام باید در حال تصفیه و پالایش باشد و اگر  کسی تمام خصوصیات منفی خود را پشت سر بگذارد و خود را تزکیه و پالایش دهد می‌تواند وقتی وارد یک جمع مثبت شود حال و انرژی خوبی دریافت کند.

و کسانی که مدام و بانظم به جلسه می‌آیند و خوب آموزش می‌گیرند  از حس خوبی برخوردار می‌شوند.

ما در کنگره 60 با آموزش گرفتن باید از خیلی مسائل مثل ترس، ناامیدی، منیت و... گذر کنیم تا بتوانیم به تعادل برسیم و باید به راهنمای خود هم اطمینان کامل و راسخ داشته باشیم و به دستورات آن‌ها عمل کنیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

در کنگره 60 هدف ما به درمان و به تعادل رساندن یک شخص مصرف‌کننده است و برای ما هیچ فرقی ندارد که شخص آشنای من است یا غریبه و چه موقعیتی دارد. هدف بعدی ما این است که سه ضلع مثلث درمان را در مورد شخص مصرف‌کننده به هم برسانیم تا یک فرد بی‌تعادل به درمان و تعادل برسد.

کسانی که در طول سفر حال خوبی ندارند و از تعادل نسبی برخوردار نیستند، کسانی هستند که سفر خود را به نحو احسن انجام نمی‌دهند و یا آن‌ها داروی خود را سروقت نمی‌خورند یا دارو را کم و یا زیاد مصرف می‌کنند و یا خواب آن‌ها درست و تنظیم نیست. در سیستم آن‌ها اختلال به وجود آمده و باید درست و صحیح عمل کند تا سیستم ایمنی بدن آن‌ها فعال و روی نظم قرارگرفته و درست شود.

 

مسافر سفر دوممحمد ضرغامی.
تهیه و تنظیم: دبیر لژیون، مسعود طاهری.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .