English Version
English

اطلاعیه تکمیلی اردوی سراسری کنگره 60 - بلده 95

اطلاعیه تکمیلی اردوی سراسری کنگره 60 - بلده 95

با احترام به استحضار می رسانیم؛ ثبت نام کنندگان محترم موارد زیر را رعایت فرمایند:

1- دریافت امضای راهنمای سیگار برای کلیه ثبت نام کنندگان (تمامی افراد شرکت کننده در اردو) در اردوی سالیانه الزامی میباشد. (افرادی که راهنمای سیگار آنها در شهر دیگری می باشد و برای گرفتن امضا به  ایشان دسترسی ندارند، می توانند از رهنما سیگار خود بخواهند از طریق تماس تلفنی با شماره 09011927755 وضعیت سیگارشان را تایید نمایند.)

2- گرفتن کد رهگیری به منزله تایید ثبت نام نمی باشد ، ثبت نام زمانی تایید می شود که وضعیت افراد ثبت نام کننده از حالت معلق به حال تایید شده در آید.

3- نوشتن شماره فیش واریزی در فرم ارسالی با تلگرام و مشخص نمودن اینکه فرد راهنما و یا مرزبان می باشد الزامی است.

4- در صورت ثبت نام در پورتال اردو ( در سایت ) به آدرس ordo.rahnamac60.ir، عزیزان 48 ساعت فرصت دارند که اقدام به ارسال مدارک و تصاویر از طریق تلگرام نمایند. در غیر این صورت اطلاعات ثبت نام از پورتال اردو حذف می گردد .( ثبت نام و دریافت کد رهگیری به منزله شرکت در اردو نمی باشد ) برای مشاهده وضعیت ثبت نام اینجا را کلیک نمایید.

5- کلیه کسانی که ثبت نام آنها تایید می گردد (وضعیت ثبت نام آنها از حالت معلق به حالت تایید شده تغییر می کند) می بایست فرم خود را به نشریات نمایندگی مربوطه تحویل نمایند.

6- از مسئولین نشریات در خواست می شود، فرم ها را دریافت و پس از اتمام زمان ثبت نام حداکثر تا تاریخ 95/4/22، جهت هماهنگی با شماره 09011927755 تماس حاصل نموده و فرمها را تحویل (مسافر کامران رک) نمایند.

 

با احترام
اردوبان کامران رک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .