English Version
English

گزارش عملکرد لژیون لیدی جونز آقایان مورخ 95/03/07

گزارش عملکرد لژیون لیدی جونز آقایان مورخ  95/03/07

بنام خدا



 جلسه این هفته لژیون لیدی جونز آقایان با استادی آقای مهدی سلطانی رأس ساعت 8:00 با دستور جلسه   “استحکام پایه‌های مالی و علمی” در تاریخ 95 -03-07 برگزار شد. همچنین تولد یک‌سالگی آقا پرویز که اولین تولد لژیون لیدی جونزهم بوده در این روز برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:
امروز بالاخره توانستیم اولین تولد را در لژیون لیدی جونز جشن بگیریم و این قرعه بنام آقا پرویز افتاد،اما قبل از آن‌من می‌خواهم در رابطه با دستور جلسه که همان استحکام پایه‌های مالی علمی لژیون لیدی جونز است صحبت کنم.
هم‌اکنون چهار شعبه کنگره 60 دچار مشکل شده‌اند که با حمایت مالی لژیون‌های مالی و افراد قوی، توانستند برای خود جایی پیدا کنند، اما استاد امین می‌گویند همه ما برای استحکام پایه‌های مالی کنگره 60 مسئولیم و نه‌فقط لژیون مالی. استاد امین می‌گویند گلوله توپ یک حدی دارد که بالا می‌رود و بعد می‌افتد، اما موشک آرام‌آرام سوختش مصرف می‌شود و حرکت می‌کند.
 در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا مردم باافتخار مالیات می‌دهد و آن مالیات خرج آن کشور می‌شوند و در کشورهایی که زیاد پیشرفته نیستند این‌چنین نیست.
همه شما با حضور در کنگره، هزینه‌های مواد و سیگار و مواد غذایی بیشتر را از زندگی خود حذف کرده‌اید، طبق محاسبه من چیزی حدود ماهی 300 هزار تومان می‌شود و اگر من به این فرهنگ برسم که این رقم را به زمین کنگره کمک کنم، فشار زیادی به من نخواهد آمد، اما مجموع این‌ها کمک فوق‌العاده‌ای به کنگره خواهد بود و من قول می‌دهم در آن صورت ظرف دو سال کنگره بتواند یک زمین بخرد.
و این بر عهده همه هست، نباید فکر کنم به من ربطی ندارد و مثلاً من مرزبانم یا کمک راهنمایم و… خیر این‌چنین نیست و همه ما در این خصوص موظفیم.
من در سفر اولم روزی آقای میثم اسماعیل قصاب استاد جلسه بودند با همین دستور جلسه و ایشان گفتند من 10% از درآمدم را ماهیانه به کنگره می‌بخشم و این آن روز برای من درسی شد، اگر این فرهنگ تکثیر شود، رقم بسیار زیادی خواهد شد بدون اینکه به کسی فشار آید، کنگره می‌تواند برای خودش زمین بخرد.
خدمت علمی درزمینهٔ جونز به خودتان کمک می‌کند، باید روشنایی بیاید تا تاریکی برود، ما در گروه تحقیقات و خصوصاً گروه وبلاگ احتیاج زیادی به نیرو داریم؛ و این باعث پیشرفت خودمان و پیشرفت سایرین می‌شود.
امروز اولین سال رهایی آقا پرویز است، آقا پرویز مشکلات جسمی فراوانی داشتند که همراه خودشان به لژیون جونز آوردند، مشکلاتی مثل قند، چربی و … مثل بارهای اضافه هستند که تفکر انسان را به هم می‌ریزد، اما پرویز خیلی خوب سفر کرد و به رهایی رسید، آقا پرویز در این لژیون خیلی به ما کمک کردند و به‌عنوان دبیر لژیون کار من را خیلی کم کرده و انسجام فعلی لژیون را مدیون آقا پرویز و زحماتش هستم، در مورد ثبت‌اسناد بچه‌ها و راهنمایشان و نظمی که داریم همه مرهون زحمات ایشان هستند.
نکته دیگر در مورد ایشان محبت ایشان هست و چون وجودشان سرشار از عشق است، مطالب اینجا را خیلی خوب یاد می‌گیرند، من از ایشان خیلی چیزها یاد گرفتم، ادب و محبت را از ایشان فراگرفتم، ایشان بسیار مسئولیت‌پذیر هستند و همیشه من را شرمنده محبت‌ها و خدمت‌هایش هستم. ایشان عشق بدون شرط و بی‌ریا به لژیون جونز دارند و من بسیار از ایشان سپاس‌گزارم.
من این روز را به ایشان تبریک می‌گویم و بهترین‌ها را برایشان آرزو می‌کنم.



اعلام سفر آقا پرویز:
سلام دوستان پرویز هستم مسافر لیدی جونز، من با 94 کیلوگرم وارد لژیون شدم 13، ماه سفر کردم به راهنمایی آقای مهدی سلطانی 16 کیلوگرم کاهش وزن داشتم و در حال حاضر 78 کیلوگرم وزن‌دارم؛ ورزش ایروبیک، شنا، تیراندازی.
آرزوی آقا پرویز:
آرزو می‌کنم در سال جدید مشکل آن‌چنانی که باعث تضعیف روحیه شما شود پیش نیاید و همه سلامت و تندرست باشید.
خلاصه سخنان آقا پرویز:
من حدود 30 سال از زندگی‌ام با مواد مخدر صرف شد و همیشه فکر می‌کردم چگونه نشئه باشم و این مسئله با ورود به کنگره 60 حل شد، مشکل بعدی اضافه‌وزن بود که همیشه می‌بایست یک کیسه قرص همراهم باشد و اطرافیانم همیشه می‌بایست حواسشان باشد که قرص‌هایم همراهم باشد و خدا را شکر در لژیون جونز من بازتاب زیادی از همه شما و خصوصاً راهنمای خوبم گرفتم. مهم‌ترین چیز برای من این بوده که ایدئال فکر نکنم و همه آنچه در توانم هست را انجام دهم.بحث پرهیز از مواد غذایی خیلی سخت است و انسان را وسوسه می‌کند و نمی‌شود ایدئال فکر کرد.
دیروز در آکادمی مجدداً نام جمعیت احیا انسانی را دیدم، خیلی از انسان‌ها در بیمارستان‌ها در جستجوی درمان و احیا هستند و هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کنند.اما من در کنگره 60، تمامی اعضایم احیا شد، هم در بحث مواد و هم مشکلاتی از قبیل پوکی استخوان، پادرد و مشکلات گوارشی داشتم حل شد، یادم می‌آید اولین بار که حدود 5 دقیقه در لژیون جونز ورزش کردم مرگ را جلوی چشمانم دیدم، اما امروزه به‌راحتی یک ساعت ورزش می‌کنم و مشکلی هم ندارم.
من حدود یک سال است که تمامی قرص‌هایم را زیر نظر دکتر قطع کرده‌ام؛ و این را مدیون کنگره 60 و لژیون لیدی جونز هستم،
من آنچه از دستم برمی‌آید باید انجام دهم و مهم‌تر از آن عشق به خدمت کردن است و من هم سعی می‌کنم تحت نظر راهنمایی‌های راهنمایم بتوانم به‌خوبی خدمت کنم.
از همه شما که حمایت کرده‌اید کمال تشکر رادارم.



تهیه و تنظیم گزارش: حمید تاج مسافر لیدی جونز، ره‌جوی آقای مهدی سلطانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .