English Version
English

بازدید مهندس از نمایندگی حسنانی

بازدید مهندس از نمایندگی حسنانی

جناب آقای مهندس دژاکام در روز یکشنبه مورخ 95/3/16 در نمایندگی حسنانی حضور بهم رساندند و از مکان های مختلف این نمایندگی بازدید به عمل آوردند.

گزارش تصویری:

در ادامه جناب آقای مهندس در جلسه کارگاه آموزشی شرکت کردند و در مورد افتتاح نمایندگی حسنانی و دستور جلسه مشارکت کردند:

زحمات زیادی برای افتتاح این شعبه کشیده شده است، هم از نظر مالی و هم از نظر کاری، چون اینجا واقعاً در روز اول مخروبه ای بیش نبود و من به شما قول می دهم که سال دیگر این شعبه به علت کمبود جا امکان پذیرش افراد جدید را نداشته باشد.

با توجه به اینکه این امکانات فراهم گردیده است، ما اختیار این را داریم که به نمایندگی وارد شویم یا نشویم و یا مواد مخدر را مصرف کنیم یا نکنیم، یعنی هیچ نیرو و یا اجباری وجود ندارد که ما را از خواسته هایمان دور کند، پس ما می بایست حد اکثر استفاده از این امکانات را ببریم، مخصوصاً بچه های سفر اولی که پیشگامان این مرکز هستند باید بدانند که اگر از این شرایط استفاده لازم را ببرند برنده هستند و اگر استفاده نکنند قطعاً عقب خواهند ماند.

من از آقای اشکذری و گروهشون که به صورت شبانه روزی برای افتتاح این نمایندگی زحمت کشیدن تشکر ویژه ای می کنم و امیدوارم خشتی که در اینجا بنا گردیده در آینده میوه بسیار پر بار و خوش مزه و خوش طعمی را بتواند ارائه دهد و همچنین این مکان بتواند از نابود شدن هزاران خانواده جلوگیری کند.

در ادامه ماه مبارک رمضان را به همه شما دوستان تبریک می گویم و برای داشتن همچین شعبه خوب و منظمی برایتان آرزوی موفقیت می کنم.

عکاس: سعید

نگارنده: کیان

تاریخ: 95/3/16

نمایندگی حسنانی

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .