English Version
English

ذکات سلامتی

ذکات سلامتی

بنام خدا

و اینکه من برای کنگره چه کرده‌ام؟
ابتدا برای پاسخگو بودن به هر موضوعی اول باید دانش و آگاهی نسبت به کاری که برای ما صورت می‌گیرد را بدانیم به زبان ساده‌تر اول باید پرسش را دانست تا بتوان پاسخی مناسب داد.
در ارتباط با خدمات کنگره 60 و خدمتی که به‌طور رایگان و تنها با موضوع عشق انجام می‌پذیرد، محرز و مشخص است. جهان‌بینی و آموزش‌های رایج در کنگره برای زندگی بهتر و سالم و سلامت که به سبب گستردگی نوع خاص آموزش‌ها طیف وسیعی را (دوری از ضد ارزش‌ها) در حرکات رفتاری و گفتاری ما به سمت درستی‌ها به وجود آورده است و این یعنی تولدی تازه با نگرشی جدید.
بارها در رسانه سمعی و بصری از اهدا عضو برای متقاضیانی که سال‌ها به علت مریضی و ازکارافتادگی در لیست دریافت عضو مورد تقاضای خود شامل قلب، کبد، ریه، کلیه، چشم و... توسط انسان‌های که دچار مرگ مغزی گردیده توسط تصمیمی بزرگ از سوی ولی دم آن‌ها بوده‌ام که یک عضو اهداشده، زندگی جدیدی را برای فرد متقاضی و خانواده‌ی او رقم میزند بطوریکه فرد گیرنده خود را مدیون خانواده اهداکننده دانسته و برای پاسخگوی از داشته و نداشته مادی و معنوی خود دریغ ندارند.
اما در جمیعت احیای انسانی کنگره 60 همه‌ی اعضای ازکارافتاده ما احیاء می‌شود که قطعاً به‌روشنی مشخص است اما در مقابل این زندگی جدید و سالم، من برای کنگره چه کرده‌ام؟
دور از شور و احساسی شدن و اجتناب از شعارزدگی و غیرمنطقی عمل کردن، می‌شود هر کس در حد توان خود چه مالی و چه علمی (چه با رقم و یا با قلم) و یا با هر کار مثبت که در خود می‌بینیم در جهت استحکام و ادامه حرکت پویای کنگره 60 انجام داد.
کوچک‌ترین خدمت‌ها در کنگره بزرگ‌ترین بازدهی را دارد، یعنی ساختن جاده‌ای هموار و سرسبز برای خیل عظیم مسافران کنگره 60 توسط مدیری عارف و بزرگ که معمار کنگره 60 هست.
رهایی من از مصرف سی‌اند ساله مواد مخدر و بازگشت سلامتی جسمی‌ام (شامل: پوکی استخوان، ناراحتی گوارشی، قلبی، وزن زیاد، کم‌تحرکی و انسداد عروق قلبم) در کنگره اتفاق افتاد.  بی‌شک لژیون جونز و کنگره هموار کننده جاده سلامتی من بوده و هست و در این راستا قطع مصرف یومیه قرص برای قلب و فشارخون و چربی که خود بندی بود به تحرک و فعالیت من که به مدت یک سال است به برکت لطف خدا و دانش و آگاهی کسب‌شده در لژیون لیدی جونز برای من رقم خورده که با مختصر نوشتن آن‌ها قصد دارم همچون سربازی در هر جبهه‌ای از جونز و کنگره خدمت نمایم
 
مسافر لیدی جونز پرویز محمدنبی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .