English Version
English

بی توجه ای به خواسته ها!!

بی توجه ای به خواسته ها!!

بسیاری از ما چنان احساسات خودمان را کرخ کرده‌ایم که نیازهایمان را لمس نمی‌کنیم. می‌توانیم بدانیم و بیآموزیم که از مصاحبت چه کسانی لذت می‌بریم و حال خوش را تجربه کنیم تا بپذیریم عشق و محبت را که محبت آغازی است که پایانی ندارد. اگر در زندگی ما چاشنی محبت نباشد زندگی مفهومی ندارد. خداوند احساسات خوبی را در اختیار انسان می‌گذارد؛ اما انسان‌ها بی‌توجه به خواسته‌های خود هستند، برای به دست آوردن خواسته‌ها ساختار هر کاری در ذهن پدیدار می‌گردد.

علم و آگاهی چیزی است که با آن دانش خود را اضافه می‌کند. من باید از تجربیات دیگران و از حکمت مباحث‌ها استفاده کنم. از دانش و علمی که در کنگره 60 وجود دارد و در اختیار ما است و بسیار مفید می‌باشد. اگر به منبع خاص آن توجه کنید که از چه کسی گرفته‌اید و چه نتیجه‌ای می‌دهد و چه نتیجه‌ای را می‌آورد که از ارزش‌ها شروع می‌شود که آن علم مفیدی است و انسان را از خواب غفلت بیدار می‌کند.

با مگس‌هایی که ما را به سطل زباله راهنمایی می‌کنند نپرید، با عقاب‌ها همنشین باشید که بتوانید بیاموزید پرواز را که به سماء رهنمود می‌کنند. ما انسان‌ها باید به خواسته‌های معقول خود شکل بدهیم و خود را تغیر دهیم تا دیدگاهمان عوض شود و تغییرات به وجود آید و تغییرات با جهان‌بینی صورت می‌گیرد.

کسانی که می‌خواهند به علم برسند موشکافی می‌کنند و الویت اول لازم‌ترین علمی که راهنمایان دارند و می‌توانند کمک کنند و ما را به سمت دانش سوق دهند تا به معرفت و عمل سالم و تفکر سالم برسیم و بعد به معرفت خدا دست‌یابیم و در حق خداوند خطا نکنیم و در سلوک زندگی و به معرفت رب خود برسیم و حتی در حق خود و انسان‌ها خفا نکنیم، بخشنده باشیم، احقاق حق کنیم و فراموش نکنیم که باید اقدام مناسبی انجام بدهیم و اگر از دیگران و کسانی که ما را رنجانده‌اند یا دلخوری و کینه‌داریم می‌توانیم ببخشیم؛ چون خداوند بخشنده است.

 

در خلقت بر اساس تعادل و نقطه تحمل است که بازتابش به خودمان برمی‌گردد چیزی که در وجود خداوند است و در مخلوق او هم وجود دارد. ما هم ذره‌ای از وجود خداوند در درون خودداریم، می‌توانیم مهربان باشیم، می‌توانیم با عشق و محبت و خواسته درون خود و باقوت قلب آن‌ها را شرمنده کنیم و کائنات جواب خوبی را با خوبی به ما برمی‌گرداند. عشق بلاعوض و ما از کائنات عشق را دریافت می‌کنیم چون با هستی هم سو شدیم و می‌توانیم ذهن خود را از پس‌مانده‌های غذای دیروز پاک‌سازی کنیم.

در لحظه در اکنون زندگی کنیم و تغییر نماییم. می‌توانیم خواسته‌های مثبت درون خود را مهیاسازیم و استقبال کنیم از امروز، تنها با داشتن حضور در لحظه اکنون است! می‌توانیم به سرشاری فردا برسیم و برای رسیدن به هدف تعادل لازم را بر جسم و روان انتقال دهیم.

با جهان‌بینی در جهت مثبت و درمان حرکت کنیم تا به‌فرمان عقل برسیم و خواسته‌های خوب خود را شناسایی کرده وان ها را محدود نکنیم. زیرا زندگی جریان دارد و می‌توانید به منبع انرژی در کنگره برسید، ما اینجا آمده‌ایم و همه در این مکان سفره پهناوری گسترده شده که نهایت استفاده را ببریم برای همه تدارک داده‌شده این را باید بدانیم و بی‌توجه نباشیم تا بتوانیم به خواسته‌های خود برسیم. هدف درمان و قوانین زندگی است، باید بازیگر باشیم و در حاشیه قرار نگیریم تا بتوانیم به هدف‌ها و خواسته‌های مثبت خود برسیم و گذشته ما تجربه‌ای است برای امروز ما و همه ما در این لحظه و در این مکان به خواسته‌هایمان توجه کنیم که بسیار ارزشمند می‌باشد

هزاران سکانس در ذهن انسان نهفته است که باید شکوفا شود. خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی‌کند، مگر آن قوم خواسته‌های نامعقول خود را اصلاح نماید و خواسته‌ها یک‌شبه به‌راحتی اتفاق نمی‌افتد به‌تدریج خواسته‌های معقول شکل می‌گیرد چیزی که به‌سرعت به دست بیاید به‌سرعت از دست می‌رود به قول قدیمی‌ها بادآورده را باد می‌برد.

اما کاری که با تلاش صورت گیرد به رشد تکامل می‌رسد و دنبال آن اساس محکم و آسایش وجود دارد. انسان به‌خوبی قادر و تواناست برای انجام سخت‌ترین کارها سهل‌ترین می‌شود.

 

نویسنده: همسفر صدیقه

نگارنده: همسفر سولماز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .