English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره60، نمایندگی سعادت آباد + تجلیل از دیده بان محترم کنگره 60 آقای سهیلی

کارگاه آموزشی کنگره60، نمایندگی سعادت آباد + تجلیل از دیده بان محترم کنگره 60 آقای سهیلی

هفدهمین جلسه از دور پانزدهم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران وهم‌سفران، روز پنجشنبه مورخ 95/02/30، با دستور جلسه "که چی؟" با استادی ایجنت محترم شعبه آقای علی جلالی، نگهبانی موقت علیرضا جعفری،و دبیری موقت آقای فرزاد احمدی رأس ساعت 16:30 آغاز به کار نمود. همچنین مراسم تجلیل از دیده بان ورزش کنگره 60 آقای مهدی سهیلی در شعبه برگزار گردید.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه که چی؟ برای هر فردی در داخل و خارج کنگره کاربرد دارد، چه قبل و چه بعد از هر کاری ممکن است ما با دستور جلسه که چی؟ سروکار داشته باشیم.

این دستور جلسه به فرد سفر اولی خیلی کمک می‌کند و مشخص می‌کند کجای کار قرارگرفته است. من همیشه با خودم می‌گفتم مواد مصرف نکنم که چی و روزی رسید که با خودم فکر کردم که مصرف کنم که چی؟
راجع به دستور جلسه زیاد نمی‌خواهم صحبت کنم. امروز قرار است جشنی برای آقای مهدی سهیلی بگیریم.
ایشان از اعضای قدیمی و از دیده‌بانان محترم کنگره هستند و ایجنت پارک طالقانی بوده و مسئول ورزش کنگره هستند، من 14 سال پیش با آقای سهیلی آشنا شدم، زمانی که قرار بود یک مسابقه دوستانه بین پرسپولیس و کنگره 60 برگزار گردد و من و آقای سهیلی و چندین نفر دیگر بودیم و در پارک طالقانی جمع می‌شدیم،و ما یک تعداد کمی بودیم که در پارک طالقانی، فوتسال بازی می‌کردیم، با دو سنگ دروازه می‌چیدیم و بازی می‌کردیم و چون آقای سهیلی رشته تحصیلی‌شان تربیت‌بدنی بود و در ارتش هم مدیریت ورزش داشتند خیلی کمک کردند و رهنمون‌های ایشان کمک بسیاری به پیشرفت ورزش در کنگره 60  کرد و امروزه هر ورزشی که در کنگره وجود دارد مدیون همان زحماتی بوده که ایشان کشیده‌اند.

من یادم نمی‌رود تحت هیچ شرایطی ما ورزش را تعطیل نکردیم و آقای سهیلی زحمات بسیار زیادی در این زمینه کشیدند، مسابقات زیادی تشکیل شد، طناب‌کشی، راگبی، تیراندازی باکمان و خیلی چیزهای دیگر از همان‌جا شروع شد.
 ایشان حق پدری به گردن من دارند و امیدوارم همیشه سایه ایشان بر سر ما باشد و بتوانیم از رهنمون‌های ایشان استفاده کنیم و من وظیفه خودم دانستم از زحمات ایشان قدردانی کنیم.
ایشان در حالی جایگاه دیده‌بانی را تحویل دادند که هنوز امکان ادامه مسیر داشتند اما ترجیح دادند یک نیروی تازه‌نفس بیاید و این برای من یک الگو هست که بدانیم کنگره متعلق به هیچ شخص خاصی نیست و همه باید روزی جایگاه‌ها را تحویل دیگران بدهیم، ایشان هنوز دیده بان هستند و در کنار کنگره دیده‌بانان حضور دارند و حتماً مشاوره‌های خوب ایشان در پیشبرد اهداف کنگره 60 مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

 


خلاصه سخنان آقای مهدی سهیلی:


بنده دیروز در آکادمی خدمت آقای مهندس عرض کردم که عشق همانند گداخته‌هایی است که با پای‌برهنه روی آتش آن راه می‌رویم، اما این آتش تبدیل به گلبرگ‌هایی می‌شود که نه‌تنها پای من را نمی‌سوزاند، بلکه دل من را می‌گشاید. آتش عشق در کنگره 60 برای خاکستر شدن نیست، بلکه همانند نوری ست که چراغ راه دیگران می‌شود.
من در کنگره 60 احیاء شدم و لذا باید تاوان و زکات آن را پس بدهم. فعلاً که شده 14 سال، ممکن است که این زکات و تاوان تا 40 سال دیگر هم طول بکشد، حتی به نظر من در ابعاد دیگر زندگی هم کنگره 60 وجود دارد و آقای مهندس بنیان آن هستند و ما خدمتگزار آن.
از ایجنت محترم و همه شما عزیزان بسیار تشکر می‌کنم، من از اوایل دهه پنجاه که در ارتش خدمت می‌کردم، مصرف تریاک و الکل داشتم، اما از همان زمان به ورزش علاقه زیادی داشتم و همیشه مسابقات مختلف ورزشی در یگان‌های مختلف ارتشی را برگزار و برنامه‌ریزی می‌کردم و اصول در برنامه‌ریزی مسابقات ورزشی تبحر خاصی دارم.
در کنگره 60 من همان اواخر سفر اولم به‌اتفاق آقای جلالی و چندین نفر دیگر، سنگ بنای اولیه ورزش کنگره 60 را در پارک طالقانی پی‌ریزی کردیم که خوشبختانه امروزه نتیجه آن زحمات را می‌بینیم. سختی‌های زیادی در این راه متحمل شدیم اما نتیجه بسیار لذت‌بخش بود، لیگ والیبال و فوتسال را راه انداختیم و برای سایر مسابقات برنامه‌ریزی کردیم، تحت هیچ شرایطی مسابقات را تعطیل نکردیم.
روزی به آقای جلالی گفتم، برو دنبال فوتبال، ایشان ابتدا قبول نکردند و گفتند ما فقط در سطح فوتسال می‌توانیم پیشرفت کنیم اما من گفتم برو و نگران نباش و ایشان توانستند چندین جشنواره فوتبال بین گروه فوتبال کنگره و تیم‌های بزرگ دیگر برگزار کنند و توفیقات زیادی در این راه به دست آوردند.
بنده عمل قلب انجام دادم و سال پیش به‌اتفاق آقای خان خدمت آقای مهندس رفتیم و تقاضا کردیم ما را بازنشسته کنند و ایشان موافقت کردند، جایگاه‌های خدمتی در کنگره 60 فرصت‌هایی ست که در اختیار ماست و من خیلی خوشحالم که از دو سال بعد از رهاییم توانستم در جایگاه دیده‌بان ورزشی کنگره 60 حضورداشته باشم و خدمت بکنم و امروز هم که این جایگاه را تحویل داده‌ام برای آقای محمد صداقت آرزوی موفقیت دارم و هرگونه کمکی از دستم برآید برای پیشبرد ورزش در کنگره 60 انجام خواهم داد.
در پایان از آقای مهندس دژکام و خانواده محترمشان، راهنمای خوبم آقای علی خدامی، آقای علی جلالی و همه شما عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم شعبه سعادت‌آباد بیش‌ازپیش رشد کند.

 

تهیه کننده: مسافر حمید

لژیون: آقای نورعلی

نمایندگی سعادت آباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .