English Version
English

نظم، رمز موفقیت ؛ تولد پنج سال رهایی آقای عبدالله ملکی

نظم، رمز موفقیت ؛ تولد پنج سال رهایی آقای عبدالله ملکی

 روز پنجشنبه مورخ 1395/02/30 جلسه چهاردهم از دوره نوزدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره60 نمایندگی حر با نگهبانی آقای علی اسفندیاری، دبیری آقای مجید مولایی و استادی آقای محمد معصومی، با دستور جلسه "که چی" رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود. در ضمن پنجمین سال رهایی آقای عبدالله ملکی  با شور فراوان جشن گرفته شد.

http://uupload.ir/files/7cvm_422136218_146507.jpg

 

خلاصه سخنان استاد:

افتخاری است برای من که بعد از مدتی در خدمت شما عزیزان هستم و می‌توانم خدمتی را انجام دهم. در رابطه با دستور جلسه باتجربه‌ای که خودم دارم ، زمانی که به کنگره آمدم حدوداً 15 روز بود که مصرف نکرده بودم که با کنگره 60 آشنا شدم 2ماه سفر بودم که ناامیدی به من دست داد و با خودم می‌گفتم من 15 سال مواد مصرف کردم حالا می‌خواهم مصرف نکنم مگر چه اتفاقی می‌خواهد بی افتد و شدیداً دچار ناامیدی شدم و وقتی باراهنمایم آقای صداقت در میان گذاشتم ایشان مرا به آقای زر کش معرفی کردند و آقای زر کش گفتند این دقیقاً همان نادانی و ناامیدی یعنی همان مثلث جهالت است حدوداً یک ماه از کنگره جدا شدم و وقتی در خلوت خودم تفکر کردم با خودم گفتم بالاخره تا کی می‌خواهی ادامه دهی آخرش باید یکجایی این مسائل  تمام شود و برگشتم به سیستم و سفر کردم و به رهایی رسیدم.

http://uupload.ir/files/0z0_421822335_146036.jpg

ناامیدی در زندگی و بی‌هدف بودن مشکلی است که متأسفانه در جامعه امروزی خیلی از افراد به آن درد گرفتار هستند و واقعاً نمی‌دانند دنبال چه هستند، گویی در یک دنیایی راه را گم‌کرده‌اند و هیچ موادی هم مصرف نمی‌کنند. حال ببینید یک فرد مصرف‌کننده چرا و تا چه اندازه در زندگی به ناامیدی و بی‌هدف بودن می‌رسد؟ علت اصلی قرار دادن این دستور جلسه همین است که فرد مصرف‌کننده در ناامیدی کامل به سر می‌برد و این پرسش که چی؟ می‌تواند در حل خیلی از مشکلات فرد راه گشا باشد و یک تلنگری به فرد زده می‌شود تا بتواند بهتر و امیدوارتر حرکت کند.

http://uupload.ir/files/lvpj_811703686_16563.jpg

سخنان استاد در رابطه با کمک راهنمای محترم آقای عبدالله ملکی:

آقای ملکی اولین ره‌جوی من بود که رها شد و خیلی قشنگ سفر کرد و مطالب را خیلی قشنگ می‌گرفت و از همان روز اول نظم و انضباط خاصی داشت و از آقای خاور تشکر می‌کنم که آقای ملکی را در پارک طالقانی جذب کردند و تحویل من دادند و از خانم آقای ملکی تشکر می‌کنم که بال پرواز ایشان بودند خدا را شکر می‌کنم که آقای ملکی به جایگاه کمک راهنمایی رسیدند و این افتخاری است برای من.

http://uupload.ir/files/086q_423837934_47076.jpg

سخنان کمک راهنما آقای عبدالله ملکی:

تشکر می‌کنم از کلیه عزیزانی که در این جشن شرکت کردند. خداوند مهربان با تمام درب‌های رحمتش با تولد دختر عزیزم بر روی من باز کرد و من به جایگاه‌های بالایی رسیدم اما از زمانی که وارد اعتیاد شدم تاریکی‌ها وارد زندگی‌ام شد و تمام آنچه را که خداوند به من بخشیده بود همگی را یکی‌یکی از دست دادم تا اینکه با کمک همسرم و تماس تلفنی که با آقای دکتر حاج رسولی داشتم وارد شعبه حر شدم و همه آنچه را که در اعتیادم ازدست‌داده بودم همه آن‌ها آرام‌آرام به من برگشت.

http://uupload.ir/files/hjv_811120730_15111.jpg

سخنان هم‌سفر آقای متین:

پنج سال رهایی پدرم را تبریک می‌گویم از آقای مهندس دژاکام و آقای معصومی تشکر می‌کنم که آرامش را به خانواده ما آوردند.

http://uupload.ir/files/pzww_811729790_17920.jpg

سخنان کمک راهنما خانم بابایی:

تبریک می‌گویم آزادمردی آقای ملکی را خدمت آقای معصومی و بنیان‌گذار کنگره 60 بودن یک هم‌سفر خوب خیلی تأثیر دارد خانم زهرا هم‌سفر بسیار خوبی برای آقای ملکی بودند.

http://uupload.ir/files/ka06_423840645_82347.jpg

سخنان هم‌سفر خانم زهرا:

ممنونم از همه دوستان، من همیشه از کنگره انرژی می‌گیرم. ما از همه لحاظ راحت زندگی می‌کردیم ولی این احساسات و محبت خانواده بود که آرام‌آرام از زندگی‌مان بیرون رفت. کسانی در کنگره موفق هستند که نظم و انضباط را در زندگی خود به اجرا بگذارند.

با تشکر

تایپ و تنظیم:شهره هم‌سفر سعید

تصویرگر: مسافر هاشم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .