English Version
English

تداوم حال خوش ؛ گفتگو با مسافر غلامرضا رحیمی

تداوم حال خوش ؛ گفتگو با مسافر غلامرضا رحیمی

لطفاً خودتان را معرفی نمایید؟

غلامرضا رحیمی هستم،۴۸ ساله و با ۲۲ سال تخریب مواد مخدر وارد کنگره شدم، آنتی ایکس: تریاک، روش درمان DST داروی درمان شربت OT، مدت سفر اول:۱ سال و ۱ ماه، رشته ورزشی: فوتبال، راهنما: آقای حمید رمزی، مدت رهایی:۲ سال و ۵ ماه

آقای رحیمی قریب به ۳ سال است که رهایی را تجربه می‌کنی از حال و هوای این روزها برای ما بگو؟

درواقع بهترین ایام زندگی‌ام را در شاهد و نظاره‌گر هستم، قبلاً به‌هیچ‌عنوان توانایی برقراری ارتباط صحیح و سالم را نداشتم و فردی منزوی و عبوس بودم. دیدن و تجربه کردن این روزها و این‌چنین زندگی کردن برای من آرزو بود و من به لطف کنگره ۶۰ به این آرزو دست‌یافتم.

 

ورود به کنگره برای شما آغاز دوره جدیدی از زندگی بود؟

دقیقاً همین‌طورمی باشد، یادم می‌آید به‌واسطه برادرم با کنگره ۶۰ آشنا شدم و در همان اولین بار که به این نمایندگی آمدم بلافاصله حس کردم گم‌شده من برای حال خوش و آرامش همین‌جاست و همین حس کافی بود تا دوره جدیدی از زندگی را تجربه نمایم. امروز حدود ۴ سال و اندی از آن اولین حضور می‌گذرد و من تحول را در زندگی‌ام می‌بینم.

 

مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکته‌ای که آموزش‌های کنگره برای تو به ارمغان داشت چه بود؟

تغییر نگاهی که از خودم شروع شد، من خودم را دیگر غلامرضای سال قبل، ماه قبل و حتی هفته قبل نمی‌دیدم. به‌مرور نگاهم به خانواده وزندگی و اجتماع خودم تغییر کرد و توانستم به‌راحتی از بندهایی که برای خودم ساخته‌وپرداخته بودم رها شوم، بتوانم دوست داشته باشم و عشق بورزم.

 

سؤالی مطرح می‌کنم که ممکن است پاسخ آن برای خیلی از دوستان کنگره‌ای سازنده باشد؛ چرا عده ای از دوستان بعد از رهایی حضوری کم رنگ در طی سفر دوم دارند؟

سؤال به‌جایی پرسیدید، ابتدا قصد داشتم توجیه برای آن بیاورم که دیدم کار صحیحی نیست، شرایطی مانند مسائل شغلی و خانوادگی و... مؤثر هستند اما دلیلی برای نبودن و حضور نداشتن نیست اما درمجموع باید اضافه کنم مدتی است که از هرزمانی برای حضور در کنگره استفاده می‌کنم و از این بابت بسیار سود می‌برم و خود را در مسیر صراط مستقیم حفظ می‌کنم.

 

چه امری را می‌توانید به‌عنوان رمز ماندگاری در کنگره عنوان نمایید؟

پیوند محبتی که بین اعضای یک لژیون، یک نمایندگی و درنهایت بین اعضای کنگره ۶۰ برقرار است مهم‌ترین عامل ماندگاری ماست، رمزی که زندگی من و امثال من را دستخوش تغییرات مثبت فراوانی نموده است.

 

کدام سی دی آموزشی را از زمان حضورتان تا به امروز شنیده‌اید که با شما ارتباط بیشتری برقرار کرده است؟

تمام منابع آموزشی مکتوب و سمعی بصری کنگره عالی هستند اما من از شنیدن سی دی یین و یانگ» استاد امین دژاکام نکات بسیاری آموختم و هنوز هم آن را گوش می‌دهم و از شنیدن آن بسیار لذت می‌برم.

 

مهم‌ترین لحظه‌ای را که در کنگره تجربه کرده‌ای چه زمانی بود؟

خیلی‌ها شاید لحظات خاص دیگری را نام ببرند اما من اولین لحظه‌ای را که به کنگره آمدم و به‌عنوان تازه‌وارد به دنبال درمان و رهایی بودم مهم‌ترین لحظه‌ای می‌دانم که تابه‌حال تجربه نموده‌ام. برخورد عالی آقای اسماعیل مسئول آن زمان نشریات بسیار در برای من خوشایند بود و از طرفی زحماتی که آقای حمید رمزی راهنمای گران‌قدرم برای رهایی من متحمل شدند همگی را به‌خوبی به یاد دارم و برای من بسیار ارزشمند می‌باشند.

 

آقای رحیمی، کلام آخر شما...

به تمام سفر اولی‌ها تأکید می‌کنم که از موقعیتی که برای آن‌ها میسر شده حداکثر استفاده را ببرند تاانشالله به خط پیروزی برسند و شیرینی این لحظات را درک کنند، تشکر و قدردانی ویژه از جناب مهندس دژاکام برای فراهم نمودن شرایط درمان واقعی برای مصرف‌کنندگانی مانند من که زندگی را تباه و تیره می‌دیدند. از راهنمای بزرگوارم جناب حمید رمزی کمال قدردانی رادارم که درمان را برای من ممکن ساختند.

آقای رحیمی از شما متشکریم که زمان خود را در اختیار ما قراردادید.

 

تهیه مصاحبه:مسافرمصطفی حاتمی

تایپ:مسافرامیررضایی

منبع:نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .