English Version
English

گزارش عملکرد لژیون لیدی جونز خانم ها مورخ 95/02/24

گزارش عملکرد لژیون لیدی جونز خانم ها مورخ   95/02/24

به نام قدرت مطلق الله


لژیون لیدی‌جونز با استادی سرکار خانم ناهید فوادی در نمایندگی پارک طالقانی در روز 24/02/95 با دستور جلسه وادی نهم و تاثیر آن روی من راس ساعت 8:30 آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
همه ما وادى نهم را در كنگره به عينه تجربه، احساس و لمس كرديم. خيلى اتفاقاتى كه قبلاً افتاده بود، از تحمل ما خارج بوده و باعث بهم ريختگى ما مى‌شد.
نقطه تحمل، هم در جهت مثبت و هم در جهت منفى است؛ و ما مى‌توانيم در جهت منفى هم، نقطه تحمل خود را به مرور بالا ببريم و جالب اينجاست كه نياز به آموزش، تجربه و تفكر هم نداريم و كمر درد، پا درد، فشار خون و بيماري‌هاى ديگرى كه در اثر چاقى گرفتيم، خودشان را نشان مى‌دهند.
مصرف مواد مخدر، با پك اول شروع مى‌شود و هيچ‌كس نمى‌تواند از روز اول، يك گرم مواد مصرف كند و به مرور مصرف بالا مى‌رود؛ پس مى‌توانيم همان‌طور كه به مرور زمان مصرف خود را بالا برديم، به مرور زمان مثل نردبان از آن پايين بياييم، دقيقاً در چاقى و اضافه وزن هم، همين اتفاق افتاده است. به مرور زمان ريزه‌خوارى كرديم، و مدام از غذاهاى چرب و پركالرى استفاده كرديم و هيچ‌گونه تحركى هم نداشتيم؛ و حالا به انواع و اقسام بيماريها گرفتار شديم. ما در ابتدا، بايد درست غذا خوردن را بياموزيم و بعد بصورت پله‌اى، غذاى خود را كم كنيم و نقطه تحمل خود را در نخوردن بالا ببريم.
سعى كنيم تغذيه و رفتار درست داشته باشيم. اراده خالى شايد ١٪ در نقطه تحمل نقش داشته باشد. در يك جاهايى اراده خوب است، ولى در يك موقع، اراده غلط است؛ مثلاً من بايد يه هفته‌اى لاغر بشم!  در هيچ جاى دنيا لژيون ندارند، كه بنشينند و تجربيات و احساس خودشان را بگويند، پس بايد قدر اينجا را خيلى بدانيم.
ورزش كردن يكى از چيزهايى است كه بايد بطور مستمر آن را انجام دهيم. اگر امروز در ايروبيك، يكسرى كارهايى را انجام مى‌دهيم، بايد بدانم ،يك ماه ديگر اين جواب نمى دهد و بايد سطح ورزشمان را بالا ببريم، چون بدن بسيار هوشمند است و هر كدام از ما مى‌توانيم با رعايت قانون (تغذيه درست، ورزش كردن و دورى از ضدارزشها) عمر خود را طولانى كنيم.
حاضر نيستيم براى سلامتي‌مان، يك آزمایش کامل بدهيم، كه بدنمان در چه وضعيتى است و آيا قند و چربى بالا است يا نه؟ و اينها همه قانون‌شكنى و ظلمى است كه خودمان به خودمان مى‌كنيم. در اصل بايد فرهنگمان را عوض كنيم و تا فرهنگمان عوض نشود، نقطه تحمل‌مان هم عوض نخواهد شد.


تا جايى كه دست خودمان است، درست غذا خوردن را رعايت كنيم. تند، تند غذا نخوريم، غذا را با حرارت پايين درست كنيم، كمتر موادغذايى را سرخ كنيم، سعى كنيم بيشتر از سبزيجات استفاده كنيم و به بچه‌هايمان هم اين را بياموزيم. بعد از ناهار سعى كنيد نخوابيد، خودتان را مشغول كنيد، چون همين كار باعث مى شود، لاغر شويد و حتماً روزى يك ساعت را به مطالعه بپردازيد، حتماً در كنگره خدمت كنيد. انجام عمل ورزشى مفيد است و مهم‌تر این‌که انجام عمل خير و عمل سالم باعث مى‌شود هم صور آشكار و هم صور پنهان ما شارژ شود.
مشاركت: قبل از كنگره نمى‌دانستم كه، نقطه تحمل چيست ؟ و نمى‌توانستم خودم را كنترل كنم، همه مى‌گفتن تو آرام و صبورى و چهره‌ات هم اين را نشان مى‌دهد، ولى با گرفتن آموزش‌ها بود كه نقطه تحمل من بالا رفت و متوجه شدم اين مشكلات آمد، كه من صبورتر شدم.
مشاركت: در مورد نقطه تحمل بايد بگويم ، كه محال بود ، بعد از غذا يا وسط غذا آب نخورم. ولى از موقعى كه جونز آمدم، يك ساعت بعد از غذا، آب مى‌خورم و وقتى رعايت مى‌كنم، احساس شور و نشاط دارم.

 

تهیه گزارش مسافر لیدی جونز ناهید

ویراستاری و عکس مسافر لیدی جونز زری

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .