English Version
English

حضور دکتر ربیعی، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقر ورزشی کنگره 60

حضور دکتر ربیعی، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقر ورزشی کنگره 60

صبح جمعه مقر ورزشی کنگره 60 در پارک طالقانی میزبان حضور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جناب آقای دکتر ربیعی و هئیت همراه بود.

ایشان در همان ساعات ابتدایی صبح با ماشین شخصی خود، بدون همراه و با لباس ورزشی در پارک طالقانی حاضر شدند. در بدو ورود، مهندس به ایشان خیر مقدم گفتند و پس از پیوستن همراهان آقای دکتر ربیعی، قائم مقام وزارت خانه، آقای فیروآبادی و همچنین آقای انوشیروان محسنی معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولین، از بخش‌های مختلف ورزشی کنگره 60 بازدید به عمل آوردند.

 

در ابتدا به زمین بسکتبال وارد شدند و با مسافران این رشته همراه شدند. پس از ترک زمین بسکتبال به قسمت ورزش تنیس روی میز رفتند. جناب وزیر که گویا از علاقمندان این رشته ورزشی هستند، مهندس را به بازی دعوت کردند.

 

بعد از پایان بازی جناب وزیر به همراه مهندس از زمین های فوتبال و دارت کنگره گذر کردند و در محل ورزش باستانی به میان ورزشکاران رفتند و همراه آنان مشغول ورزش شدند.

دکتر ربیعی در جمع باستانی کاران و اعضای کنگره 60 در سخنانی ابراز خشنودی خود از حضور در بین مسافران و همسفران کنگره 60 را ابراز کردند و به این نکته ازعان داشتند که ما باید قدر روش درمانی کنگره 60 را بدانیم و آن را الگوی خود قرار دهیم. در پایان سخنان ایشان، مهندس کارت عضویت افتخاری کنگره 60 را به دکتر ربیعی اهدا کردند.

 
 

 

در ادامه حضور وزیر و همراهانشان از دیگر ورزش‌های کنگره 60، حاضر در پارک طالقانی؛ والیبال، فریزبی، شطرنج و... و همچنین لژیون های ویلیام وایت، جونز و ورزش همسفران بازدید کردند.

 

در حین بازدید از بخش های مختلف، مطابق بقیه روز های هفته، مسافرانی که جهت اخذ رهایی به مهندس مراجعه می کنند، این مراسم را با حضور دکتر ربیعی جشن می گرفتند و جناب وزیر افتخار امضای برگه رهایی تعدادی از مسافران را به رها یافتگان کنگره 60 دادند.

 

گزارش های تکمیلی بزودی ...

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .