English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

حسین عزیز

شنیدن از شما همواره باعث خوشنودی است خوشحالم که می‌شنوم مشکلات سلامتی شما برطرف شده و اکنون خوب هستید در سنی که هستیم، خیلی باید مراقب خودمان باشیم . هنوز کارهای زیادی داریم که باید با همدیگر انجام بدهیم .

تعداد 110 رهایی و 22 رهایی لژیون ویلیام وایت در یک هفته باعث دلگرمی من است که زنده هستم تا چنین روزی را ببینم.

عکس‌های راگبی بسیار الهام‌بخش بودند ، دیدن افرادی که روزی زندگی‌شان توسط اعتیاد  تباه‌شده بود و امروز  در چنین رشته ورزشی سختی فعالیت می‌کنند واقعاً الهام‌بخش است . امیدوارم حداقل یکی از این عکس‌ها را در وبلاگ جدیدم که درباره کنگره 60 است در ماه‌های آتی  قرار بدهم.

اکنون‌که به من اجازه دادید ، نامه‌ای برای معارفه شما و کار کنگره  60 به آقای  بوتیچلی خواهم فرستاد . فکری کنم که علاقه زیادی به کار شما نشان بدهد . ایشان یکی از افرادی هستند که در موقعیت رهبری سیاست مواد در ایالت متحده مشغول بوده‌اند که خودشان در ریکاوری از اعتیاد قرار دارند . او به‌عنوان رهبر سیاست‌گذاری و صدا و چهره‌ای برای ریکاوری کار قابل‌ملاحظه‌ای انجام می‌دهد و در سرتاسر کشور سفر می‌کند . شمارا در جریان نوع جوابی که به کار مشترکمان می‌دهد ، خواهم گذاشت .

من و ریتا خوب هستیم و از بهار در فلوریدا لذت می‌بریم . من همچنان هرروز صبح می‌نویسم و سپس با ریتا برای پیاده‌روی می‌رویم ، عصرها مطالعه می‌کنم و سفرهای کوتاه به قسمت‌هایی از فلوریدا که هنوز موفق به دیدن آن نشده‌ایم نیز بخشی از فعالیت‌های بعدازظهر ماست . همچنین از رفتن به یک تآتر در محلی لذت می‌بریم . این زمان خوبی در زندگی برای ما است که سرعتمان را کم کرده‌ایم .

 

دوست و برادر همیشگی بیل

 

 مترجم:
احسان رنجبر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .