English Version
English

مسابقات آسیایی دوحه، گزارش روز دوم تیم راگبی کنگره 60 در قطر

مسابقات آسیایی دوحه، گزارش روز دوم تیم راگبی کنگره 60 در قطر
کشور قطر، شهر دوحه
 
امروز، ورزشکاران تیم ملی راگبی، پس از صرف صبحانه در رستوران هتل کوبثورن، در حالی که لباس‌های ورزشی با آرم کنگره 60 را به تن داشتند، رآس ساعت 8:30 صبح، هتل محل اقامت خود را به قصد بازدید از ورزشگاه محل برگزاری مسابقات ترک نمودند.
ساعت 9 صبح، کاروان اعزامی تیم ملی کشورمان، به ورزشگاه بزرگ راگبی کشور قطر در شهر دوحه رسیدند. برج بزرگ اسپایر با طول 300 متر، در مجاورت این ورزشگاه زیبایی خاصی به این مکان ورزشی داده است. همچنین در کنار ورزشگاه محل مسابقات راگبی، استادیوم فوتبال جهت بازیهای جام جهانی 2022،  که کشور قطر کاندیدای میزبانی آن است، در حال ساخت می‌باشد.
 
 
ورزشکاران ابتدا برای آشنایی با محیط، به رختکن ورزشگاه رفتند، سپس آقای امین دژاکام، دیده‌بان جهان بینی کنگره 60، مطالبی را درخصوص چگونگی برخورد با حریفان در طول مسابقات مطرح نمودند؛ ایشان همه را به آرامش، کسب انرژِی مثبت و لذت بردن از خود بازی تشویق کردند، همچنین تاثیرات برخوردهای نامناسب در طول مسابقه بر صور آشکار و پنهان را به تفصیل بیان نمودند و در پایان از سوی ورزشکاران مورد تشویق قرار گرفتند.
 
 
 
 
آقای اعرابی، سرمربی تیم کشورمان، نیز پس از طرح نکات فنی، با ورزشکاران به تمرین تصویرسازی ذهنی در انجام مسابقه پرداختند. سپس، ورزشکاران در زمین اصلی مسابقه قرار گرفتند و تا ساعت 11 صبح، تمرین بسیار سبکی را جهت آماده سازی خود انجام دادند. کاروان تیم ملی، ساعت 11:30 پیش از ظهر، به هتل محل اقامت خود مراجعت نمود.
قبل از صرف ناهار نیز، آقای دکتر حاج‌رسولی، سرپرست تیم اعزامی کشورمان، نکات مهمی را پیرامون تغذیه به ورزشکاران گوشزد نمودند.
مقرر شد ورزشکاران پس از صرف ناهار و استراحت، راس ساعت16:00 ، برای افتتاحیه مسابقات از هتل به سمت ورزشگاه حرکت نمایند.
 
 
 
کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .