English Version
English

گزارش عملکرد لژیون لیدی جونز آقایون مورخ 95/01/27

گزارش عملکرد لژیون لیدی جونز آقایون مورخ   95/01/27

جلسه این هفته لژیون لیدی جونز آقایان (لژیون مهدی سلطانی) با استادی آقای عبدالله رأس ساعت 8:00 با دستور جلسه "جهان‌بینی 1 و 2 و نقش آن در سفر لیدی جونز" در تاریخ 95-01-27 برگزار شد.
 

خلاصه سخنان استاد:


همه انسان‌ها در جهت تغییرات، مقاومت نشان می‌دهند، اما برای تغییر نگرش نیاز به‌زحمت زیادی هست، هر چه در سیستم تغذیه تلاش کنیم، نیروهای منفی هم تلاش خود را می‌کنند، جهان‌بینی در یک معنی، هنر درست زندگی کردن است، برای شروع باید حتماً تفکر خود را تصحیح کنیم. در لژیون جونز مثلثی داریم به نام تفکر، تغذیه، حس.
برای عوض شدن حس، باید صبح زود بیدار شویم، باید ورزش کنیم و باید عمل کنیم. من بعضی از دوستان راداریم که در لژیون جونز، به‌تناسب اندام خوبی رسیده‌اند و این‌ها انگیزه بودند برای من. با تغییر نگاه و تغییر حس، قطعاً به‌فرمان عقل نزدیک خواهیم شد.
رسیدن به این نقطه که قبل از غذا خوردن بتوانم تصویرسازی کنم و تغییرات را در صور پنهان خود انجام دهم و برای رسیدن به این مسئله، نیاز به جهان‌بینی دارم و یک سری عوامل هست که اگر رعایت کنیم موفق خواهیم شد.


خلاصه مشارکت دوستان:


مهدی سلطانی:


از آقا عبدالله تشکر می‌کنم، دستور جلسه امروز در حقیقت، تفاوت روش لیدی جونز با سایر روش‌هاست، یعنی تنها فرق ما با سایرین همین جهان‌بینی است و به همین دلیل است که ما برگشت کم داریم. اگر جهان‌بینی ما در اینجا تغییر نکند، موفق نخواهیم شد و جهان‌بینی در همه مسائل زندگی مؤثر است. دو تا جزوه جهان‌بینی داریم که باوجود حجم کم، بسیار عمیق هستند. ما در جهان‌بینی نمی‌خواهیم فقط یک سری مسائل را حفظ کنیم و توضیح دهیم، بلکه هدف این است که آن مسائل را درک کنیم و در این صورت در تمام ابعاد آن را پیاده خواهیم کرد.
من به‌جرئت می‌توانم بگویم، بسیاری از مشکلاتی که در سفر لیدی جونز برای شما پیش می‌آید، ناشی از جهان‌بینی است، من مشکلات زیادی در سفر، زندگی و کارم داشتم که ناشی از عدم جهان‌بینی صحیح بوده.
مثلاً کسی که جهان‌بینی درست دارد در طول سفرش مرتب روی ترازو نمی‌رود یعنی حالش با عملکردش خوب می‌شود نه با عقربه ترازو. آدمی که درزمینهٔ ورزش به جهان‌بینی رسیده، ورزش را برای خودنمایی جلوی راهنمایش انجام نمی‌دهد، بلکه برای رسیدن به حال خوش، ورزش می‌کند.
حس‌های منفی فراوانی از طرف نیروهای منفی در طول سفر به ما القا می‌شود و تنها اسلحه ما برای مبارزه با نیروهای منفی، همین جهان‌بینی ماست، اگر جهان‌بینی بلد باشیم، می‌توانیم از حس‌های منفی بگذریم. مثلاً اگر جهان‌بینی بلد باشیم، آجیل، میوه و شیرینی را می‌خریم، اما درست استفاده می‌کنیم، نه اینکه نخریم.
فهمیدن کامل مسائل جهان‌بینی فقط با تکرار باوجود می‌آید، یعنی همیشه نیاز به آموزش جهان‌بینی داریم، ما خیلی چیزها را می‌دانیم اما قدرت انجامش را نداریم و قدرتش را فقط با تکرار می‌توانیم به دست آوریم.


بنابراین شما اگر مشکل‌دارید حداقل باید روزی یک‌بار سی‌دی‌های کنگره را گوش دهید، سی دی جهان‌بینی استاد امین دریایی از مطالبی است که به درد شما می‌خورد.
همان‌گونه که اگر ورزش نکنید، توان فیزیکی شما کم می‌شود، اگر جهان‌بینی فرانگیرید، در صور پنهان رشد نخواهید کرد و توانتان رو به کاهش خواهد رفت.
از دید فردی که بیرون از اینجاست، سر یک ساعت خاص غذا خوردن و کم کردن آن، هیچ لذتی ندارد، اما اگر شما جهان‌بینی تغذیه را به‌درستی فراگرفته باشید، قطعاً از سفر خود لذت خواهید برد. اگر با هر پله، به دانایی شما اضافه نشود ؛ سفر برایتان سخت بوده و وزن کم نخواهید کرد. و با به شما فشار زیادی خواهد آمد.
ما در کنگره منابع زیادی برای جهان‌بینی داریم، اما باید بتوانیم این موارد را در زندگی خود عملی کرده و من در این زمینه تجربه زیادی داریم و مشکلات زیادی در زندگی شخصی‌ام داشتم که با آموزش‌های کنگره 60 حل شد. پس هر زمان سیم شما از آموزش‌های کنگره 60 قطع شود، توانایی درونی شما رو به تحلیل می‌رود، به خودتان غره نشوید که همه‌چیز را می‌دانید و نیاز به آموزش ندارید، چون در این صورت حتماً یکجایی به مشکل بر خواهید خورد. همان‌طور که جلسه قبل گفتم ما یا باید روبه‌جلو حرکت کنیم و یا پس رفت خواهیم داشت، سکون ازنظر من پس رفت و عقب‌گرد است، ما باید در مسیر تغذیه‌ای خود الگوها را پیدا کنیم و به روش آن‌ها عمل کنیم.
اجرایی کردن آموزش‌های جهان‌بینی از همین‌الان است، نگویید از فردا شروع می‌کنم.
امروز می‌خواهم در مشارکت‌های خود، تأثیراتی که در سفر لیدی جونز از جهان‌بینی 1 و 2 داشتید بیان کنید.


حسن:


من از ورزش و حضور در اینجا خیلی انرژی می‌گیرم، من در ایام عید در منزل یکی از دوستان انواع داروهای لاغری و چربی سوزی را دیدم، من به او گفتم داروی ما جهان‌بینی است برای لاغری.
در ابتدای سفر، اطرافیان من را مسخره می‌کردند، سپس کنجکاو شده و درنهایت جلوآمده و راجع به جهان‌بینی سؤال می‌کنند، من همیشه به روش لیدی جونز و جهان‌بینی آن ایمان داشتم. من مطمئنم مثل دیگران برگشت نخواهم کرد چراکه آموزش‌های جهان‌بینی برگشت ندارد.


مهدی سلطانی:
روش‌های بیرون برای بعضی آدم‌های خاص هم جواب می‌دهد مثلاً کسی که مشکلات هورمونی دارد، یا مثلاً داروهای چربی سوز برای ورزشکارانی که می‌خواهند در مسابقات شرکت کنند و باید سریع وزن کم کنند جواب می‌دهد، ولی ما انسان‌های عادی هستیم و این روش برای ما جواب می‌دهد.

در کنگره من فهمیدم، جهان‌بینی یعنی ادراک من از خودم و اطرافم، من قبل همیشه فکر می‌کردم، باید هر غذایی که سر سفره هست را بخورم، یا آب خوردن بین غذا، اما امروزه با جهان‌بینی که در اینجا فراگرفته‌ام، بدون هیچ مشکلی وزن کم کنم، با وجودیکه همیشه غذا در دسترس من هست، نیازی به تذکر کسی ندارم، جهان‌بینی در کنگره 60، کاربردی است و باید در تمام امور زندگی‌ام این آموزش‌ها را کاربردی کنم و بسیاری از مشکلات زندگی‌ام با این آموزش‌ها حل‌شده.


امیر:


من از صبح تا شب با جهان‌بینی سروکار دارم و عملکرد من به این جهان‌بینی ربط دارد، من یک‌زمانی، در هر شرایطی می‌خواستم بخورم، به حدی اضافه‌وزن داشتم که از انجام خیلی کارهایم ناتوان بودم. چندین روش به من معرفی شد اما نتیجه نگرفتم، (مثل خوردن ترخون، زیتون، چای سبز، آش آلو و...) اما در لژیون لیدی جونز نتیجه گرفتم و در اینجا بسیار فرمان‌بردار بودم و از همان ابتدا با آموزش‌های جهان‌بینی به‌درستی سفر کردم و توانستم 36 کیلو وزن کم کردم.
پایه جهان‌بینی دانایی است و دانایی که ما در اینجا آموزش گرفتم، بسیاری از مشکلات سفر من را حل کرد. تغییراتی که در من پیش‌آمده، همه و همه از آموزش‌های جهان‌بینی کنگره 60 است. و این‌ها تأثیر فراوانی در زندگی من به وجود آورده. تأثیر در تغذیه، خواب وزندگی من... و همه این‌ها را مدیون آموزش‌های جهان‌بینی کنگره 60 هستم. و همان‌طور که آقای مهندس گفته‌اند چکیده آموزش‌های جهان‌بینی در این‌یک بیت است که:
هرچه کنی به خود کنی ... گر همه نیک و بد کنی


غلامحسین:


جهان‌بینی فراگیری قوانین بازی است و تغذیه هم قوانینی دارد که باید فراگیریم، ما از بدو تولد دنبال تغذیه هستیم. پس تغذیه درست، تأثیر شگرفی در زندگی من دارد. ما نباید مغرور بسیم که به‌تناسب اندام رسیدیم، باید همیشه آموزش‌ها را فرابگیریم تا سقوط نکنیم. من در تعطیلاتی که گذشت، استخری که می‌رفتم، موقت تعطیل شد اما توانستم با تماس باراهنمایم و فراگیری آموزش، ورزش را جایگزین کنیم.
در جهان‌بینی 1 و 2 بحث استخر انرژی راداریم و من همیشه ظرف وجودی خودم را مثل آن استخر می‌دانم که باید همیشه آن را پاکیزه نگه‌دارم، تکرار و تمرین را اگر نداشته باشیم صد در صد دچار تخریب می‌شویم.

 

حسین:


من در هفته گذشته دو مورد برایم پیش آمد، این هفته ما قورمه‌سبزی را با سبزی تازه درست کردیم و مورد دیگر سه‌شنبه این هفته؛ من تخم کدو خوردم اما صبحانه نخوردم و آن را جایگزین کردم.
 

مرتضی:


آقای مهندس دریکی از سی‌دی‌هایشان گفته‌اند که جهان‌بینی برای حفظ کردن نیست بلکه برای کاربردی کردن است، من دیشب چون غذایم کم شد، درگیر بازی ذهنی شدم و چون به آن بها دادم، غذای شیرین خوردم.
 

محمدعلی:


آخرین آموزشی که من گرفتم این بود که هنگام غذا خوردن، ارتباط خودم را با قاشق قطع کنم. من مشکل دندان دارم، و دندانم شکسته، من در سفر اول و سفر سیگارم مشکلات داشتم اما حل شد، ولی در سفر لیدی جونز، هنوز نمی‌توانم لقمه‌هایم را بشمارم.
 

مهدی سلطانی:


همیشه هر وقت یک کاری می‌خواهید شروع کنید، نیروهای بازدارنده جلوی شما سنگ می‌اندازند، در سفر لیدی جونز هم نیروهای بازدارنده دندان شمارا می‌شکنند و انواع و اقسام مشکلات را برای شما پدید می‌آورند تا نتوانید درست سفر کنید.
 

علی:


من چون قرار است لژیون بزنم، از وادی اول شروع کردم، آقای مهندس فرموده‌اند اگر شما فقط وادی اول را بفهمید، 90% مشکلات شما حل می‌شود، کلید ما تفکر درست است. من زمانی که در کارهایم، آهسته و پیوسته حرکت کردم، از کارهای خودم راضی بوده‌ام، من مثل استخر انرژی، حتماً باید هم در صور آشکار و هم پنهان، ورودی و خروجی را تنظیم کنم تا استخر وجودی‌ام همیشه تازه و تمیز باشد.

تهیه و تنظیم گزارش: حمید تاج مسافر لیدی جونز، ره‌جوی آقای مهدی سلطانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .