English Version
English

گزارش کامل لژیون ویلیام وایت(درمان سیگار)نمایندگی ورزش اصفهان

گزارش کامل لژیون ویلیام وایت(درمان سیگار)نمایندگی ورزش اصفهان

روز جمعه  94/12/14جلسه چهارم از دور اول کارگاه‌های آموزشی خصوصی نمایندگی ورزش اصفهان ویژه لژیون درمان سیگار (ویلیام وایت )با نگهبانی  مسافر منصور،استادی مسافر مهدی و دبیری مسافر محمد  با دستور جلسه لژیون در داخل و خارج از کنگره  رأس ساعت 8 صبح آغاز به کار نمود.

  

 

سخنان استاد:

دستور جلسه این هفته لژیون در داخل و خارج کنگره است.لژیون را اولین بار رومی‌ها در ارتش به کاربردند برای اینکه فرمانده به‌راحتی  بر تمام سربازها رسیدگی داشته باشد آن‌ها را به‌صورت دسته‌دسته تقسیم کردند و برای هر دسته یک فرمانده انتخاب کردند درروم هر لژیون 3000 نفر بود و لژیون‌های متفاوت دیگری داشتند که برای مثال لژیون عقاب 120 نفر بود الآن فرض کنید یک فرمانده 10000 نفر را رهبری کند که این کار خیلی مشکل است برای همین 10 فرمانده انتخاب می‌کند و هرکدام از این فرمانده‌ها 1000 نفر را فرماندهی می‌کنند.

در کنگره حدود 30000 نفر عضو هستند و آقای مهندس هم نمی‌توانند به تمام این دوستان برنامه بدهند برای همین می‌آیند آموزش‌ها را به راهنما می‌دهند و راهنما در لژیون آن را به ره‌جو یاد می‌دهد. وقتی رومی‌ها لژیون را تشکیل دادند و همگی باهم متحد شدند اگر کسی مشکلی داشت به یاری او می‌شتافتند.

در فیزیک بحثی وجود دارد به نام سیلرژیک یا هم‌افزایی ،ما وقتی به‌صورت جمعی کاری را انجام می‌دهیم انرژی بسیار خوبی تولید می‌کند که بر نتیجه کار تأثیر دارد.

من خودم به‌شخصه وقتی می‌خواهم تدریس زبان انجام دهم اگر در یک آکادمی ده نفر باشند وقتی من به آن ده نفر آموزش می‌دهم بهتر به نتیجه می‌رسم تا اینکه بخواهم تک‌تک به آن‌ها آموزش بدهم و یک مسئله دیگر اینکه وقتی کسی سؤال می‌کند شاید مشکلات فرد دیگر هم حل شود.

 

 مثلث لژیون عبارت است از:راهنما،ره‌جو و مطالب آموزشی.

امیدوارم که در کنگره تمامی ره‌جویان که سیگار خود را درمان نکرده‌اند وارد لژیون ویلیام وایت شوند و با آموزش‌های کنگره و کمک راهنمای خود با  درمان نیکوتین خود به رهایی برسند چون به قول آقای مهندس درمان اعتیاد با درمان سیگار تکمیل می‌شود.

 
 
 
 
 

نویسنده و عکاس:مسافر سید مصطفی

ویرایش: وب نمایندگی ورزش اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .