English Version
English

درحاشیه دیدار فینال راگبی کنگره 60 - شیراز؛ گفت و گو با دکتر آقابیگ

درحاشیه دیدار فینال راگبی کنگره 60 - شیراز؛ گفت و گو با دکتر آقابیگ

با سلام و خوشامد از طرف اعضای کنگره60 خدمت شما بخاطر حضور گرمتان

 

سطح برگزاری مسابقات را چگونه ارزیابی میکنید؟

خدارا شکر دو تیمی که در زمین مشغول بازی هستند شرایط خوبی دارند و سطح مسابقات نسبتا خوبه، ولی برای کمبود تعداد تیمهای شرکت کننده با توجه به هزینه سنگین تیمهای پانزده نفره انشااله در برنامه سال95 تصمیماتی داریم که اگر کمیته های استانها موافقت کنند، مسابقات را بصورت قهرمانی کشور برگزار کنیم و در چهار منطقه و قهرمانهای آن مسابقات را به یک استان دعوت کنیم برای مسابقه  قهرمانی نهایی تا با این شرایط همه تیمها حضور داشته باشند،  زیرا باشگاه ها واقعا توان تیم دادن در لیگ پانزده نفره را ندارند.

 

شما از ابتدا درکنار تیم کنگره60 حضور داشته اید , تغییرات تیم از بدو شروع در سال 85 تا به امروز را چگونه بررسی می‌فرمایید؟

حرکت کنگره60 و کار فرهنگی که انجام می دهد در خصوص برگشت فرد مصرف کننده مواد مخدر به جامعه، در قسمت ورزش هم توانسته گامهای مناسبی را بر دارد نه صرفا در راگبی بلکه با شناختی که من از کنگره60 دارم درهمه زمینه ها توانسته موفق عمل کند و در حال حاضر هم مشاهده می‌کنید که در تیم ملی راگبی جمهوری اسلامی ایران هم بازیکن هایی از این مرکز وحود دارد و الحق که بازیکنهای شایسته ایی هستند. این موضوع میتواند پیامی برای جامعه ما در بر داشته باشد که اگر شخصی خدایی نکرده اعتیاد داشت پایان زندگی نیست.

 

با توجه که در نیمه دوم بازی هستیم شما نتیجه بازی را چگونه پیشبینی میکنید؟

بازی خیلی سنگینی هست و در حال حاضر یک امتیاز اختلاف دارند باید منتظر باشیم تا سوت پایان بازی نتیجه نهایی را مشخص کند

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .