English Version
English

گزارشی از لژیونهای ویلیام وایت ( درمان اعتیاد به سیگار )

گزارشی از لژیونهای ویلیام وایت ( درمان اعتیاد به سیگار )

همانگونه که می دانیم درمان اعتیاد به سیگار در کنگره 60 از اهمیت به سزایی برخوردار است و بنیان  کنگره 60 بارها این مسئله را بیان کرده اند که درمان اعتیاد به مواد مخدر با درمان سیگار کامل می شود . به عبارتی ، تا زمانی که سیگار لای انگشتان فرد است ، نمی تواند ادعای رهایی کامل داشته باشد . تا وقتی که سیگار مصرف می شود ، پرچم اعتیاد برافراشته است . سیگار یک آنتی ایکس است و در عملکرد سیستم ایکس اختلال ایجاد می کند . سیستم ایکس سیستمی بسیار پیشرفته و در یک تعادل بسیار حساس به سر می برد.

 

گفته می شود هورمونها و ناقل های عصبی که بخش مهمی از سیستم ایکس هستند ، هر کدام باز در قالب یک سیستم عمل می کنند ؛ برای مثال دوپامین ، خود یک سیستم است که به آن دوپامینرژیک می گویند یا سروتونین خودش در قالب سیستم سروتونینرژیک عمل می کند ؛ عملکرد مجموعه این سیستمها ، عملکرد کل سیستم ایکس می باشد و الحق که بنیان کنگره 60 نام بسیار مناسبی برای این سیستم انتخاب کرده اند ، سیستم ایکس ، سیستمی که هنوز مجهول و ناشناخته است و اطلاعات کمی از عملکرد آن در اختیار داریم .

 

 

 سیگار به عنوان یک آنتی ایکس ، تعداد زیادی سیستمهایی که درون سیستم ایکس فعالیت دارند را دچار اختلال جدی می نماید ؛ از جمله استیل کولین و سیستم استیل کولینرژیک . بنابراین در این شرایط نمی توانیم انتظار داشته باشیم که سیستم ایکس یک فرد سیگاری در شرایط متعادل باشد و این عدم تعادل در سه بخش جسم ، روان و جهانبینی خود را به نمایش می گذارد . درست مثل بقیه مواد مخدر .

 

 

نکته دیگر اینکه سیگار در کنار OT مانند پارازیت عمل می کند و در عملکرد OT اختلال ایجاد می کند . سفر اولی هایی که بعد از 3 ماه سفر وارد لژیون ویلیام وایت می شوند و مصرف آدامس نیکوتین را شروع می کنند ، تازه متوجه قدرت OT می شوند و از OT نهایت لذت را می برند. در نبود سیگار ، OT از اثر گذاری ، ماندگاری و راندمان بسیار بالایی برخوردار است . سفر اولی هایی که سیگار نمی کشند حقیقتاً از سفر خود لذت بیشتری می برند و مشکلات کمتری دارند . قطعاً در پایان سفر نیز سیستم ایکس آنها از عملکرد قویتری برخوردار است . نکته جالب این است که کنار گذاشتن سیگار در سفر اول خیلی راحت از سفر دوم است .

 

 

در کنگره 60 نمایندگی حکیم هیدجی استقبال بسیار خوبی از لژیونهای ویلیام وایت به عمل آمده است . در این نمایندگی هم اکنون شش لژیون ویلیام وایت تشکیل می شود و روزهای یکشنبه از ساعت یک ربع به 4 نمایندگی کاملاً شلوغ است و لژیونهای ویلیام وایت تشکیل می شوند . در زیر گزارشی تصویری از لژیونهای درمان سیگار در این نمایندگی را مشاهده می فرمایید .

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .