English Version
English

قدردانی و تشکر

قدردانی و تشکر

در کنگره آموختم و یاد گرفتم قدرشناس باشم. و برای یک زندگی متعالی و با آرامش دو چیز را فراموش نکنم:

1- خوبی هایی که به دیگران کرده ای.
2- بدی هایی که دیگران به تو کرده اند.

 

استاد گرامی جناب آقای خدامی و مسافر عزیز آقا احد با سلام و خسته نباشید از دو جمله بالا نتیجه گرفتم که داشتن حال خوش نیز می تواند جمله سوم را تشکیل دهد و آن تقدیر و تشکر کردن از دیگران که به تو کمک کرده اند می تواند احساس خوبی به انسان بدهد.

رهایی احد عزیز بهانه ای شد که از استاد گرامی خودم آقای علی خدامی و آقا احد عزیز برای تلاش در جهت رهایی تقدیر و تشکر کنم. صادقانه بگویم که وقتی تصمیم به نوشتن گرفتم چه حال خوشی به من دست داد. احساس خوبی که امروز من دارم ناشی از حس خوب و شادی است که شما عزیزان به من بخشیدید، و همین حس خوب باعث گردید کمی منطقی و منصفانه به موضوع فکر کنم و سرچشمه این حال خوش را جستجو کنم.

یک اشتراک بین ما بود و آن هم اشتباه مشترکمان بود که در گذشته مرتکب شده بودیم و امروز و در لحظه لحظه عمری که خداوند به من عطا خواهد فرمود شاکر و شکرگذار ابدی خواهم بود که این خالق مطلق و مهربان همین اشتباه ناآگاهانه ما را تبدیل به سرآغازی نو نمود که همگان در جستجوی این سرآغازی نو هستند و به جرات می توانم بگویم: شاید ما زودتر از بعضی ها مسیر خود را یافتیم و از همه مهم تر این است که اکنون آگاهانه در آن مسیر قرار داریم.

برای این لطف بزرگ دست به نیایش برداشته و این دعا را می خوانم:

ای دریای بی کران هستی! قایق و زورق ما کوچک است و به تو توکل می کنیم و امید اول و آخر ما تویی، یقین دارم تو بهترین تکیه گاه و حمایت کننده ای. و چون لطف و کرم تو بی کران است همیشه به حضور تو در کنار خود محتاجیم و از روی همین احتیاج عاجزانه فریاد می زنیم ما را یک لحظه تنها نگذار...

 امروز که این حس خوب و حال خوش را در زندگی احساس می کنم و با آرامش و صبر، بدون ترس، با شهامت، با عشق و بدون کینه از دیگران و قبول تمام اشتباهات از جانب خودم گام در مسیر فرامین الهی برمی داریم. همه و همه بعد از لطف خالق مطلق به برکت کنگره 60 و آشنایی با شما به عنوان استاد و راهنما می دانم و صادقانه می گویم: آقای خدامی برای همه چیز متشکرم و به آقای احد و خانواده محترمشان رهاییش و شروع سفر دومش را تبریک می گویم و با همین روحیه شاد که ناشی از رها شدن از اهریمن اعتیاد است.

خالق مطلق را تجلیل و شکرگذاری می کنیم و به ضیافت زندگی می رویم و در آخر از بنیان کنگره 60 و خانواده محترمشان به خاطر هدیه انسانی و حیات بخش لبخند به خانواده های مسافران که سالها بود این نعمت الهی که فقط به انسان هدیه شده است و فراموش شده بود قدردانی می کنم و مراتب تشکر خود را اعلام نمایم. و از خداوند مهربان برای آقای مهندس نشاط همراه با امیدواری و لبخند و جسمی سالم برای تمامی اعضای خانواده محترمشان و طول عمر برای ایشان و خانواده گرامیشان و خانواده کنگره 60 در تمامی این کره خاکی را همراه با عزت و موفقیت از خداوند منان آرزو می نمایم.

 

نویسنده: مسافر عبدالرضا لژیون آقای علی خدامی
شعبه آکادمی                        

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .