English Version
English

ورزش و تعادل؛ گفتگو با کمک راهنما همسفر لیلی محمدی

ورزش و تعادل؛ گفتگو با کمک راهنما همسفر لیلی محمدی
  • با عرض سلام ، لطفاً خود را معرفی کرده و اعلام سفر نمایید.

سلام من لیلی هستم هم‌سفر سهیل، آخرین آنتی ایکس مصرفی هروئین ، روش درمان DST ، داروی درمان  شربت شفابخش OT، مدت سفر اول 14ماه ، به کمک راهنمایی جناب آقای محمد معصومی و سرکار خانم زهرا حاج محمدی، مدت رهایی 2سال و 6ماه

 

  • توفیق چه خدماتی در شعبه نصیبتان شده است ؟

دوره دبیری و نگهبانی را گذرانده‌ام،در حال حاضر به مدت 11ماه است که کمک راهنمایم و 4 سال است که مربی ایروبیک در پارک طالقانی  هستم . به حال خوش رسیدم ، یعنی حال خوشی که داشتم مضاعف شد. نگرانی‌هایی را که تا قبل از خدمتم داشتم، از بین رفته‌اند.

  • به‌عنوان یک مربی ، نظر و دیدگاهتان در مورد آینده ورزش هم‌سفران در کنگره 60 چیست؟

از زمانی که خانم کمان دار ، ایجنت پارک طالقانی شدند ، انرژی‌های زیبایی می‌توان از ایشان دریافت کرد .حال و هوای پارک زیباتر شده ، من خودم به‌عنوان مربی ، انرژی خاصی از ایشان می‌گیرم و باوجود ایشان آینده قشنگی را می‌بینم و مطمئنم که اوضاع از اینکه هست بهتر و بهتر می‌شود .

  • چه ورزش‌هایی در قسمت هم‌سفران صورت می‌گیرد.

ما در قسمت هم‌سفران شطرنج، بدمینتون، والیبال، آمادگی جسمانی و دارت داریم .

 

  • به نظر شما چرا یک هم‌سفر هم باید یک‌رشته ورزشی را انتخاب و فعالیت کند ؟

برای اینکه بتواند به حال خوش برسد . گفتیم که سیستم ایکس همان‌طور که برای مسافران هست برای هم‌سفران نیز وجود دارد . یکی از راه‌هایی که می‌تواند به ما کمک کند که سیستم ایکس خود را راه‌اندازی کنیم ، ورزش است که می‌تواند به ما کمک کند که به حال خوش برسیم.

  •  شما در حال حاضر یک کمک راهنما هستید و هم مربی ورزش ایروبیک بانوان در پارک طالقانی، آیا داشتن این دو خدمت و به‌طور همزمان خللی در زندگی شخصی شما بوجود نیاورده است ؟

نه ، این دو هیچ ارتباطی نسبت به یکدیگر ندارد و من برای هرکدام از وظایفم برنامه‌ریزی می‌کنم زیرا در کنگره آموخته‌ام که یک انسان باید در تمام مراحل زندگی‌اش  تعادل داشته باشد .

 

  • آیا برای بهتر شدن وضعیت هم‌سفران در پارک طالقانی پیشنهادی دارید ؟

پیشنهاد می‌کنم در تمام شعبه‌ها یک نفر از کسانی که در پارک خدمت می‌کند یا یک سفر دومی برای اعلام پیام پارک انتخاب شود ، شاید کسانی باشند که در رابطه با ورزش‌هایی که در پارک انجام می‌شود اطلاعی نداشته باشند.

  •  کلام پایانی .

آرزو سلامتی و طول عمر برای بنیان‌گذار کنگره 60 آقای مهندس دژاکام و آرزوی موفقیت و سلامتی برای خانم آنی ، خانم کماندار و خانم شانی همچنین استاد امین دژاکام رادارم .

گزارشگر : هم‌سفر شیرین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .