English Version
English

در حاشیه لیگ برتر راگبی؛ گفت و گو با دکتر مرادی - رئیس سازمان لیگ راگبی کشور

در حاشیه لیگ برتر راگبی؛ گفت و گو با دکتر مرادی - رئیس سازمان لیگ راگبی کشور

 

سلام لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

عرض سلام دارم، من داودی هستم، رئیس سازمان لیگ راگبی کشور، مسابقاتی که در 13 و 14 آذر برگزار می شود، لیگ راگبی سونز است که 8 تیم وجود دارند، یکی از این تیم ها که میزبان هم هست، تیم باشگاه کنگره 60 است.

این تیم در سال گذشته در مسابقات لیگ فیفتی راگبی که در خوزستان برگزار شد، بعنوان تیم اول به چهار تیم ، لیگ برتر راگبی برگزیده شد ، با توجه به اینکه تیم کنگره 60 دارای اساسنامه و مرامنامه خوبی است و در این مرامنامه اشاره کرده است که هدفش پویایی و سلامت بچه ها است، من این تیم را در دو سال گذشته رصد کردم و خیلی از این تیم خوشم آمده است که توانسته اند با تلاشی که داشته اند به اینجا برسند. نه تنها در رشته راگبی بلکه در 5 رشته دیگر و متوجه شده ام که در حوزه کشتی هم ورود کرده اند و در آنجا هم جایگاه خوبی کسب کرده اند. من به مسئولین کنگره 60 تبریک می گویم .

مهمترین چیزی که باعث شده است کنگره در مسابقات موفق باشد این است که دور از حاشیه هستند و در زمین مسابقه فقط از یک نفر فرمانبرداری می کنند.

 

 

چه آینده ای را برای تیم کنگره 60 پیش بینی می کنید؟

با توجه به آنچه من از این تیم دیده ام، قطعاً اینکه یکی از دو تیم برتر خواهند بود و می توانند ملی پوشان متعددی داشته باشند. به هر حال هستند کسانی که اینجا بازیکنان خوب را انتخاب می کنند. ما کسانی را می بینیم که مشکلات بچه های کنگره را نداشته اند و نمی توانند پا به پای بچه های کنگره حرکت کنند و این برای من خیلی جالب است. 



گقت و گو و عکاس: همسفر حامد خزائی پور
نگارنده: احمد شریفیان

کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .