English Version
English

انتقال انرژی

انتقال انرژی

گاهی اوقات می بینیم که یک مکان غیر قابل تغییر است ، یعنی هر قدر تلاش می شود ، آن مکان سود آوری ندارد ، برای تغییر در این مکان ها به سه مولفه نیاز داریم ، علم ، عشق و اذن الهی .

 یعنی هر قدر نیروی انسانی یا از لحاظ مالی هزینه کنیم باز هم می بینیم که آن مکان تغییر نمی کند .

تا زمانی که اجازه صادر نگردد آن مکان در همان شرایط می ماند .  البته این موضوع برای افراد غیر قابل تغییر هم صادق است. می بینیم که بعضی افراد را برایشان انرژی زیادی می گذاریم ولی هیچ تحول و تغییری در آنها رخ نمی دهد ، برای چنین افرادی هم تغییر اتفاق نمی افتد تا زمانی که اذن آن صادر شود مانند وقتی که می خواهیم یک دوست یا یک فامیل را به زور به کنگره بیاوریم و درمان بکنیم ، متوجه می شویم که شخص تغییری نمی کند و از کنگره و آموزش ها استفاده نمی کند ، این فرد بایستی برود زیرا اذن برایش صادر نشده است ، می بینیم که خیلی از افراد به کنگره می آیند و دوباره می روند و در عمق تاریکی ها فرو می روند و انواع حقارت ها را تجربه می کنند و تازه اذن ورود و سفرشان به کنگره صادر می شود و برمی گردند و به درستی سفر می کنند.

رسول خدا زمانی در مکه هر چقدر تلاش کرد که مردم آن سرزمین را تغییر دهد ولی انجام نشد تا زمانی که فرمان هجرت صادر گردید و بعد از بازگشت به مکه ، حرفهای ایشان موثر واقع شد یعنی در طی زمان هجرت ایشان ، فرمان برای تغییر و هدایت صادر گردید .

دیده ایم که گاهی اوقات فردی را دوست داریم ولی هر چقدر تلاش می کنیم به او نمی رسیم ، در چنین مواقعی باید فرد را رها کرد و در اغلب موارد فرد خودش برمی گردد و حتی اگر برنگردد فرد بهتری جایگزین او خواهد شد و این موضوع یک مطلب ثابت شده است .

وقتی دو نفر دانایی هایشان با هم متفاوت است ، فلز وجودی شان با هم فرق دارد ، یک راهنما و رهجو بخاطر اختلاف دانایی ، فلز وجودی متفاوتی دارند ولی چون انرژی های یکسان دارند ، یعنی هدف شان مشترک است ، انتقال انرژی رخ می دهد و تولید و زایش اتفاق می افتد که همان رهایی است .

همه ی انسان به دو علت پا به عرصه ی وجود نهاده اند : آموزش و خدمت . وقتی فرد فقط آموزش بگیرد و آن را در جایگاه خدمت گرفتن به عمل در نیاورد ، می بیند که انرژی اش سرریز می کند و فوران می کند چون آموزش ها را به عمل در نیاورده است ، البته خدمت کردن بدون آموزش گرفتن وهمراه با منیت هم فایده ای ندارد ، زیرا باعث تکامل و رشد فرد نمی شود .

نویسنده: مسافر خانم مونا

نگارنده: مسافر خانم ستاره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .